• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:10

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Normaal gesproken wordt er alleen maar ehh..geklaagd over problemen met van alles en nog wat.

Nu had ik gistermiddag ook een probleem. Ik wilde een backup terugzetten van mijn nokia 7650, maar helaas kreeg ik halverwege een foutmelding. Na het herstarten van de telefoon kreeg ik 'System errors' bij het openen van het telefoonboek, het starten van de camera...etc..etc... Ik kon overigens nog wel bellen dmv het intoetsen van een telefoonnummer, ook kon ik gebeld worden!

Ik ben vervolgens op internet op zoek gegaan naar een mogelijkheid om het toestel te resetten. Dit lukt uiteindelijk, maar had als gevolg dat ik hem helemaal niet meer aan de praat kreeg...kreeg an het aanzetten een melding 'systeemtest mislukt, neem contact op met de wederverkoper'.

Dit heb ik gisteravond gedaan, en na even overlegd te hebben met de mensen van Orange hebben ze mij voorgesteld om mijn toesten door een koerier te laten omruilen....oftewel ik heb morgen alweer een nieuw toetsel!!

'k weet da tik hier alleen vragen mag stellen (volgens mij) maar ik wil graag even laten weten dat ik deze service van Orange dus zeer zeker wel kan waarderen!!

:)

Verwijderd

Lol, mijn telefoon is tenminste zo stokoud, dat ie niet vast kan lopen :+

Wel hele nette actie van Orange..

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 13:07:
Lol, mijn telefoon is tenminste zo stokoud, dat ie niet vast kan lopen :+

Wel hele nette actie van Orange..
Moet wel zeggen dat ik ook niet verwacht had dat ik dmv een backup/restore mijn foon zo om zeep kon helpen :( maar ja krijg er nu wel een met de laatste firmware ;)

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Dat heb ik ook gehad bij Ben. Had ik zo'n ben vrij pakket gekocht met een nokia 3310 (is alweer 2 1/2 jaar geleden), zat er een barstje in het frontje. Ik hun opbellen, kreeg ik van hun een compleet nieuwe telefoon ook via een koerier (die de 'oude' weer terug nam). Een beetje overdreven, een nieuwe telefoon voor een barstje, maar zeker een goede service.

Daarna nog een keertje gehad, zat er in die telefoon een software fout (versie met een bug), bijna precies hetzelfde. Kwamen ze 'm ophalen binnen een paar dagen kreeg ik 'm terug met een nieuwere versie. Ik weet alleen niet of het dezlfde was eigenlijk, want hij was compleet gereset (goed dat ik een backup gemaakt had), kan ook wel een nieuwe geweest zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ruzor op 03-06-2003 13:18 . Reden: ff benadrukken :) ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Ik heb ook hetzelfde gehad, ook met Orange (toen nog Dutchtone).
Ik had, dat was al een paar jaar geleden, een Bosch toestel en die is toen erg lelijk gevallen.
Ik naar de winkel er mee en hun zeiden geen probleem, wordt vervangen.
En idd. een koerier kwam hem omwisselen en kreeg zo een nieuw toestel ervoor :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:05

Exirion

Gadgetfetisjist

TheVisionMaster schreef op 03 juni 2003 @ 13:05:
hebben ze mij voorgesteld om mijn toesten door een koerier te laten omruilen....oftewel ik heb morgen alweer een nieuw toetsel!!
Read my lips: t-o-e-s-t-e-l :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

TheVisionMaster schreef op 03 June 2003 @ 13:09:
maar ja krijg er nu wel een met de laatste firmware ;)
Als je gratis lid wordt van club nokia kun je altijd de laatste versie er zo op laten zetten bij een nokia service point :*)

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Had het vroeger 3 x met een Nokia 3210. Is 2 x netjes en kosteloos door Dutchtone opgehaald en vervangen, daarna nog 1x kosteloos nagekeken door een Nokia Servive-punt (na wat aandringen ;))
Toen ik weer hetzelfde ermee had (geen ontvangst) heb ik hem weggepleurd en doe nu al een hele tijd met m'n siemens.

>Select * FROM users WHERE clue > 0

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Ruzor schreef op 03 June 2003 @ 13:17:
[...]

Als je gratis lid wordt van club nokia kun je altijd de laatste versie er zo op laten zetten bij een nokia service point :*)
hmm..dat ben ik al jaaaaaren.. :) hehe maar ja...dat hoeft nu niet meer 8)7

• empirebart
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-07-2024
TheVisionMaster schreef op 03 June 2003 @ 13:09:
[...]

Moet wel zeggen dat ik ook niet verwacht had dat ik dmv een backup/restore mijn foon zo om zeep kon helpen :( maar ja krijg er nu wel een met de laatste firmware ;)
Je kan toch altijd je firmware gratis laten updaten, mits je toestel maar in de nokia garantie zit (of heb ik het fout?).
Ok het scheelt je een retour reis nokia service point ;)

Brabo's United in Distributed Computing

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
empirebart schreef op 03 juni 2003 @ 13:31:
[...]

Je kan toch altijd je firmware gratis laten updaten, mits je toestel maar in de nokia garantie zit (of heb ik het fout?).
Ok het scheelt je een retour reis nokia service point ;)
voor zover ik het weet kun je zelf geen firmware installeren :)

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 17:38

T-8one

take it easy, take a sisi

m'n vader had (vroeger) een pocket line swing en is daar met z'n auto overheen gereden. gevolg telefoon kappot. Hij terug gegaan naar de winkel, of er nog garantie op zat en of ze hem konden repareren.
twee dagen later wordt hij opgebeld, dat de telefoon niet te repareren is, maar dat hij een nieuwe op kan halen in de betreffende winkel.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Garantie claimen nadat je er met je auto overheen rijd? ehh, ja :+

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

TheVisionMaster schreef op 03 juni 2003 @ 13:33:
voor zover ik het weet kun je zelf geen firmware installeren :)

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

kareltje_de_grote schreef op 03 juni 2003 @ 14:08:
m'n vader had (vroeger) een pocket line swing en is daar met z'n auto overheen gereden. gevolg telefoon kappot.
Serieus?! :)

Das wel grappig trouwens, door er met de auto over heen te rijden en dan een gratis een nieuwe krijgen...wat voor een smoes had 'ie verzonnen? :)

Ja...enne...ik druk dus op "telefoonboek", is de hele telefoon in een keer plat...snap er niks van... :)

[ Voor 27% gewijzigd door Ruzor op 03-06-2003 14:48 ]

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-02 10:35

Stephane

Behhhhh

Opmerkelijk. Wat jij beschrijft klinkt als een bekend probleem dat NIET onder garantie voorwaarden door Nokia service punten wordt verholpen. Je hebt een code met als voormaat *#xxxx# gebruikt om je toestel volledig te resetten. Deze code is echter niet officieel door Nokia uitgegeven en veroorzaakt in 9 van de 10 gevallen problemen die jij omschrijft. Per ongeluk een virus installeren valt ook buiten de garantie.

Opmerkelijk dus dat Orange zo coulant is, want in feite schrijven ze het toestel zelf af omdat Nokia een dergelijke claim niet zal vergoeden.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 17:38

T-8one

take it easy, take a sisi

Ruzor schreef op 03 June 2003 @ 14:23:
[...]

Serieus?! :)

Das wel grappig trouwens, door er met de auto over heen te rijden en dan een gratis een nieuwe krijgen...wat voor een smoes had 'ie verzonnen? :)

Ja...enne...ik druk dus op "telefoonboek", is de hele telefoon in een keer plat...snap er niks van... :)
Dat ie gevallen was.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Stephane schreef op 03 juni 2003 @ 16:19:
Opmerkelijk. Wat jij beschrijft klinkt als een bekend probleem dat NIET onder garantie voorwaarden door Nokia service punten wordt verholpen. Je hebt een code met als voormaat *#xxxx# gebruikt om je toestel volledig te resetten. Deze code is echter niet officieel door Nokia uitgegeven en veroorzaakt in 9 van de 10 gevallen problemen die jij omschrijft. Per ongeluk een virus installeren valt ook buiten de garantie.

Opmerkelijk dus dat Orange zo coulant is, want in feite schrijven ze het toestel zelf af omdat Nokia een dergelijke claim niet zal vergoeden.
Hmm..vaag dat ze wel een systeemreset inbouwen en dat je hem niet mag gebruiken ;)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Ik heb hem terug...althans 'k heb een nieuwe :) hmm..ff backup teruggezet en alles is er weer...Contacts, Ringtones... ;) Nokia rules!! Hehehe

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik had precies hetzelfde bij Orange, echt super service vind ik dat!!!

Ik had een 7250 alleen die kreeg naar twee dagen ineens een wat problemen met het kleurendisplay. De kleuren waren ineens vaag, en er zaten strepen over het beeld. Dus ik naar de Orange shop (groningen). Zeggen ze dat de telefoon nu niet op voorraad is, we bellen je als je hem kunt inleveren. Dus ik donderdags die telefoon inleveren, kon ik de nieuwe vrijdag weer ophalen. Nieuwe batterij, nieuw frontje, nieuwe telefoon. ECHT SUPER !!! _/-\o_ Orange _/-\o_
Pagina: 1