Toon posts:

Probleem met GeForce 2 MX 400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Na het starten van windows verschijnen er spikkels in het beeldscherm. Dit verergerd tot de pc op een bepaald moment vastloopt. Dit probleem is van het ene op het andere moment ontstaan. Alleen bij het opstarten in veilige modus of het verwijderen van alle drivers is er beeld (16 kleuren).

Ik heb de nieuwste nVidia drivers al geïnstalleerd, maar dit helpt niet. Ik kan nergens conflicten met andere hardware ontdekken (heb recentelijk niets nieuws in de pc gestopt).

Ik vermoed dat de grafische kaart defect is, maar weet dit niet zeker. Zou dit de oorzaak van het probleem kunnen zijn?

Hieronder nog wat gegevens van de pc:
Pentium III 600
512 MB Intern Geheugen
27 Gb Harddisk
nVidia GeForce 2 MX 400 64 MB
Soundblaster Live! 5.1
3Com Etherlink netwerkkaart

Verwijderd

voel dan eens hoe warm je kaart dan word. zit er een fan op ? . ik denk een hitteprobleem

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet dit al bij het opstarten, de kaart kan dan nog niet te warm zijn lijkt mij. Er zit overigens geen fan op.

De kaart werkte perfect, tot gister. Er is niks aan de pc of de opstelling hiervan veranderd. Een hitte probleem lijkt mij uitgesloten (in de kamer waar hij staat, is het aardig koel).

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 13:00 . Reden: Typefout ]

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Probeer de kaart even in een andere PC :) Dat is voor ons iets makkelijker om je probleem op te lossen..

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe kaart geinstalleerd, probleem opgelost. Oude kaart was kapot. Dit topic kan dus dicht.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:52

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 19:32:
nieuwe kaart geinstalleerd, probleem opgelost. Oude kaart was kapot. Dit topic kan dus dicht.
Met de huidige hittegolf kan dit probleem inderdaad optreden (heb er ook zat ervaring mee). Misschien toch handig er een extra fan bij te hangen. Straks herhaalt het dit probleem zich.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1