Toon posts:

InnerHTML van een Iframe naar een tabelcell plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Graag jullie hulp:
code:
1
code verwijderd. zie probleem hieronder.

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 13:17 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Dit schiet niet echt op.

Probeer eerst te achterhalen wat er ongeveer, waar fout gaat.
Ons een lap code voorschotelen van hier tot gunter is niet echt je-van-het.

Graag iets specificeren :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Ook een tip; begin anders opnieuw. Kan best weleens helpen omdat je nu weet wat je wilt hebben kan je waarschijnlijk je code veel beter/gerichter schrijven. Ik zou trouwens ook proberen je functies wat generieker te maken (dus namen van objecten als argument meegeven) zodat je wat dynamischer bent in gebruik van je functies.

Verwijderd

Topicstarter
Het rare iig is dat
top.frames['Iframe'].document.body.onload = blaat;
niet goed werkt.
Anders had ik geen problemen :)

Verwijderd

Topicstarter
De stappen die niet lukken zal ik ff beschrijven, misschien dat dat wat makkelijker is.

Ik heb 1 DIV en 1 IFRAME.
In de IFRAME laad ik een pagina.
Als de pagina geheel geladen is, dan wordt de innerHTML overgezet naar de DIV.
-> Je zou dit kunnen doen moet een onload in de IFRAME, maar dit wordt pas ondersteund door IE5.5 en ik wil moet het voor IE 5 maken. Als oplossing gebruik ik nu top.frames['Iframe'].document.body.onload.

Dit is mijn probleem in het kort ;)

• McVirusS
Volgens mij werken events (zoals onload) niet meer als je een iFrame op designmode zet.

• McVirusS
Maar ehm; voor hulp is het wel handig als je op z'n minst een linkje naar pagina hebt waar je dit probleem hebt. Met de hoeveelheid code die je eerst had staan is het niet echt handig om je te helpen maar zonder code is het onmogelijk ;).

Waarom zet je eigenlijk niet gewoon een onload in de HTML die je in iframe laad? Of werkt dat ook niet?

[ Voor 19% gewijzigd door McVirusS op 03-06-2003 13:23 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

McVirusS schreef op 03 June 2003 @ 13:20:
Volgens mij werken events (zoals onload) niet meer als je een iFrame op designmode zet.
Dat weet ik niet zeker (misschien voor onload specifiek, maar veel andere events werken wel gewoon), maar wat ik wel zeker weet is dat je een kip/ei probleem krijgt :)

Je wilt een onload-event aan de body toevoegen. Om een event aan dit element toe te voegen moet het element al bestaan en is het onload-event dus al gepasseerd ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 03-06-2003 13:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
je hebt idd misschien wel gelijk om overnieuw te beginnen.
Als ik er zo over denk weet ik niet echt meer waarom ik bepaalde dingen gedaan heb.
Ik heb er zoveel aan zitten kutten.

De IFrame wordt pas op designMode gezet na de onload.
Een onload in een IFrame geeft problemen als deze geladen wordt, want dan kan de functie die opgeroepen wordt niet gevonden worden. Deze kan pas gevonden worden als die is overgezet naar de 'content' div.

Verwijderd

Topicstarter
Bosmonster schreef op 03 June 2003 @ 13:30:
[...]

Dat weet ik niet zeker (misschien voor onload specifiek, maar veel andere events werken wel gewoon), maar wat ik wel zeker weet is dat je een kip/ei probleem krijgt :)

Je wilt een onload-event aan de body toevoegen. Om een event aan dit element toe te voegen moet het element al bestaan en is het onload-event dus al gepasseerd ;)
Maar hoe los ik dit op?

• McVirusS
Een onload wordt pas aangeroepen als pagina al is geladen overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door McVirusS op 03-06-2003 13:45 ]

Pagina: 1