Toon posts:

Nokia 3510, bericht sturen?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een klein vraagje. Wanneer ik mijn bericht getypt heb en ik kies "opties", "zenden", dan kom je bij het scherm uit "nummer invoeren".
Nu komt het probleem, in dat scherm staat bij mij standaard al meteen een nummer. Ik wil dit nummer weg hebben, want ik heb het al een keer gehad dat ik per ongeluk op " OK" drukte en toen stuurde ik onbedoeld een bericht naar diegene. Is hier een oplossing voor???

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:21

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

menu > berichten > berichtinstellingen > stand. profiel > standaard ontvangernummer > weghalen :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
bij mijn 3510 ga ik tot berichtinstellingen en dan hen ik alleen "tekstberichten" en multim.bericht" staan. geen stand. profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al gevonden! Bedankt HaaZ!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Zo was het op mijn 6510, k dacht, kan nooit veel schelen met een 3510 :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

ik heb hetzelfde probllem met de 3510i zonder boekje kom ik er niet uit en
menu>berichten>berichteninstelling ..... werkt niet.

help

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35

Verwijderd

ja het vervelende is alleen dat het niet overeen komt met het menu van mijn telefoon.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

heb je wel bij het standaardprofiel gekeken? heeft misschien wel een andere naam ofzo daar? of nie? zou echt moeten werken..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:58
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 12:45:
Ik heb het al gevonden! Bedankt HaaZ!
Beetje zoeken dus in het vervolg aub. Dit was door gewoon even te proberen ook wel te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.