Toon posts:

Welk bord/merk

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een bord met 1 of meerdere 64/66 pci sloten voor de athlon xp.
alle tot nu toe gevonden borden waren dual cpu (ik zoek single) en hadden een maximale geheugen frequentie van 266MHz.

• Krewcial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05-2011

Krewcial

Pukke Bo!

Misschien is het handig als je eerst de Search gebruikt, en misschien nog wel handiger als je eerst de FAQ doorleest. Hier op tweakers wordt verwacht dat je eerst zelf op zoek gaat en dan kan je hier melden wat je zoekt, wat je hebt gevonden en dat je dat dan uitgebreid beschrijft. Wij kunnen je dan verder helpen met kiezen, maar met dit soort posts kunnen we niets...

Slotje graag

Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Zoiets in een topic roepen wordt niet echt gewaardeerd :/ . Doe dan een topicreport of een SeM post. @ TS: neem idd even de PMG FAQ door, en zoek wat rond hier @ GoT. Er zullen wel wat topics zijn met dat onderwerp lijkt me.

LinkedIn
Instagram

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Slotje roepen mag niet :X - zie post van ReemF over hoe WEL dit soort topic onder de aandacht te brengen.

On-topic:

Technische PMG FAQ
en daaarin:
Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?

Het is ook niet alsof dit de eerste keer is dat je erop gewezen bent. Lees gewoon de FAQs en Stickies en lees bovendien het Forumgedrag FAQ, waar de registratievoorwaarden staan waar je accoord mee ging toen je je aanmeldde. En als dat echt te moeilijk is, zijn er altijd fora als www.beginnersweb.nl of www.iksnaphetniet.nl die minder hoge eisen stellen.

/faq/kansloos - dicht :/

[ Voor 14% gewijzigd door dion_b op 03-06-2003 12:40 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.