Hoe krijg ik m'n logitech muis open?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.483 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Ik heb een logitech Wingman gaming mouse die sinds vandaag nogal vaak clicks "mist" en af en toe niet helemaal doet wat ik wil, dus ik wou het oude beestje even schoonmaken van binnen (ja de bal en zo zijn clean), echter... na het uitschoeven van 2 schroefjes wil de voorkant wel open, maar zit de achterkant op een of andere manier nog vast.
Is dit lijm? Of geklonken? Of moet ik gewoon wat meer kracht zetten (kraakt als ik dat doe en wil em niet kapot hebben). Of andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

is het geen schuif systeem, en zit er geen schroefje onder een sticker ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68352

met een hamer :+ :+

neeee, kijk idd eens onder stickers,vind je geen schroeven dan zit ie dicht met zon eng clicksysteem wat meestal sneuveld bij het loshalen. :r Voorzichtig loswippen met een schrovendraaiertje,en hopen dat alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
soms helpt het als de bovenkant wat naar voren to trekt, en dan pas omhoog.

dat kraaken kan ook heel goed het losgaan van het lipje zijn... maar ik kan het niet horen.

hoe ver kan je hem open buigen trouwens? net een kier of meer naar de 90graden open?

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:31
Hoogstwaarschijnlijk is het gewoon het schroefje onder de sticker truuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Beetje laat, maar toch bedankt dudes... het schroefje zat idd onder het stickertje... :)
Pagina: 1