Maxgear 5.1 Home [sp set]

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:16
Ik heb een speakerset gevonden op internet. Met de volgende specificaties.
Kennen jullie dit? Of is dit wel een oke setje?

Maxgear ® 5.1 home cinema speaker set

Maxgear 5.1 6 kanaals Home video
Metallic zilver design met blauw licht !!
1x140 watt Subwoofer(38hz-300hz)!!!
5xsatelliet 60 watt (250hz-20khz)
1xafstandbediening
Werkt met alle stereo line niveau's
de geluidskaart via 'n micro
stereo jack <> 2x tulp (rca)
Maar ook uw HiFi installatie rca<>rca
Sublieme geluidskwaliteit

119 euro incl btw.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:10

Sick Nick

Drop the top!

een subwoofer die als minimum 38 Hz heeft en als max 300 Hz is dus niet echt iets om een harde plasser van te krijgen ofzo.. een beetje sub heeft als bovengrens 80 Hz (in te stellen op de versterker van de sub, tussen 50 en 150 meestal) en kan meestal ook wel iets lagere tonen weergeven.

Daar komt bij dat ze het aanprijzen dat ie blauw licht heeft, als je daar de nadruk op moet leggen dan is de kwaliteit naar mijn idee niet echt toppie ;)

Misschien leuk om in de badkamer neer te zetten ofzo, of op je slaapkamer in een hoekje maar verwacht geen wonderen.

• anc
Met andere woorden, voor vet geluid bij me pc kan ik beter naar een andere gaan zoeken.
Ik ben zo langzamerhand mijn 2 speakertjes bij me pc een beetje zat.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:10

Sick Nick

Drop the top!

vet geluid zie jij als hard en lekker beuken?

zo ja, koop dan gewoon een boomboxje bij de kijkshop / gamma en hang die aan een oude versterker. Lekker beuken voor weinig, het klinkt niet super maar gaat wel hard.

Wil je perse 5.1 of vind je stereo ook goed zolang het mooi klinkt en het ook hard kan? Wat is je budget?

• anc
Budget is zo min mogelijk ;)
Stereo is ook goed zolang het mooi klinkt en mooi blijft als het volume harder gaat.

Maar ik ben nogal een leek op gebied van speakers enzo vandaar dat ik met dat setje kwam.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit is echt zo kansloos voor woorden, mensen die een set gaan afkraken die hem niet gehoord hebben omdat de sub maar vanaf 38hz gaat enzo. HALLO! Het is een pc speakerset... :{

Maarja, voor PC speakers loopt een centraal topic, maar je moet gewoon zelf die set horen zodat je zelf kan bepalen of je het een mooie set vindt. leek of niet, je hebt oren, als je belangrijk vindt hoe ze klinken, dan ga je luisteren, niet een topic openen :)

[ Voor 15% gewijzigd door JvS op 03-06-2003 17:35 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.