Ik heb regelmatig de volgende foutmelding in mijn messages staan:
Zoals je ziet ziet eerst de NFS server niet meer (en ik heb geverifieerd dat daar niks mee aan de hand is), en vervolgens reset ie (volgens mij) zijn netwerk interface waardoor het vervolgens weer werkt. Gedurende deze cyclus ligt deze machine er (zoals je ziet) 30 seconden uit (en altijd op het verkeerde moment). Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? We hebben begin dit jaar wel een andere switch geinstalleerd ik weet niet of dat compatibiliteits-problemen kan veroorzaken. Ik heb overigens de utp-kabel + switch port al eens verwisseld en dat werkt dus niet.
code:
1
2
3
4
5
6
| Jun 3 12:00:18 rulhm1 unix: NFS server rulhm2 not responding still trying Jun 3 12:01:05 rulhm1 unix: SUNW,hme0: Using Internal Transceiver Jun 3 12:01:05 rulhm1 unix: SUNW,hme0: 100 Mbps full-duplex Link Up Jun 3 12:01:08 rulhm1 unix: NFS server rulhm2 ok Jun 3 12:01:24 rulhm1 unix: NFS server rulhm2 not responding still trying Jun 3 12:01:24 rulhm1 unix: NFS server rulhm2 ok |
Zoals je ziet ziet eerst de NFS server niet meer (en ik heb geverifieerd dat daar niks mee aan de hand is), en vervolgens reset ie (volgens mij) zijn netwerk interface waardoor het vervolgens weer werkt. Gedurende deze cyclus ligt deze machine er (zoals je ziet) 30 seconden uit (en altijd op het verkeerde moment). Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? We hebben begin dit jaar wel een andere switch geinstalleerd ik weet niet of dat compatibiliteits-problemen kan veroorzaken. Ik heb overigens de utp-kabel + switch port al eens verwisseld en dat werkt dus niet.
Ctrl4Dkn: ESP32 (Floor) Heat Controller With Daikin (Heatpump) Support - https://github.com/arnova/ctrl4dkn