asus probe klopt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06-2025
Ik heb asus probe geinstalleerd om mijn cpu temperatuur te meten, maar als ik in mijn bios kijk kan ik daar ook de temperatuur van mijn bios zijn, alleen mijn bios zegt dat mijn cpu temp 40 graden is en asus probe zegt 50 graden, toen heb ik dus een ander demo programmaatje gedownload om ook de cpu temp. te meten en die geeft ook hetzelfde aan als mijn bios. Nu is mijn vraag welke temperatuur zou ik moeten geloven, die van asus (ik heb een asus a7v moederbord)of die van mijn bios, want het scheelt altijd ongeveer 10 graden van elkaar :?

en weet iemand ook nog een programmaatje (niet asus probe) om de cpu temp in windows 2000 te meten ?

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06-2025
Weet niemand hier een antwoord op? ik ben ook al tevreden als andere mensen hetzelfde hebben dus dat asus probe gewoon 10 graden hoger aangeeft, als iemand anders dit ook heeft laat dit dan even weten pleaz *D

Verwijderd

Wat ik van de week had met Asus probe = had asus probe versie 12.?? gaf hij aan dat me cpu 57 graden was. Installeer ik Asus probe versie 14.04 geeft ie 31 graden aan :S Beetje raar maar in me bios geeft ie ook 31 graden aan. Raar maar waar.

Verwijderd

asus probe klopt van geen kant :r

De temperaturen worden te hoog aangegeven.
Tjek gewoon ff je bios om de werkelijke temperatuur te achterhalen :)

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Ja, bij mij gaf 'ie aan dat mn CPU 63!! graden was. Dat klopte van geen kant want dat is 52 graden (stressed nat.).

Je kan het proberen met "Motherboard Monitor V5.x", die geeft bij mij wel de goede waarden.