Binnen de software-ontwikkel afdeling binnen ons bedrijf beginnen we steeds serieuzere applicaties te ontwikkelen ter ondersteuningen van ons bedrijf.
Momenteel ben ik bezig met het bestuderen van DSDM en heb een vraag hierover die op de volgend quote slaat.
Momenteel ben ik bezig met het bestuderen van DSDM en heb een vraag hierover die op de volgend quote slaat.
Wij ontwikkelen alles Object Orientated en gebruiken steeds meer UML voordat we beginnen met programmeren. Mijn vraag is of DSDM wel geschikt is als je het te programmeren gedeelte in DSDM eerst in UML wilt beschrijven en op het einde van de rit een goed Object Orientated programma hebt, inclusief re-usable components.delivering re-usable components. Projects may be required to produce re-usable components. Such components must be exactly right. DSDM may not be the appropriate method of choice where large scale re-usable components with exact correctness are to be built. However DSDM will be very suitable if the re-usable components are highly modular and can be built incrementally without prejudicing the rest of the application.