,Ik zit met het probleem sinds enkele maanden dat men monitor regelmatig zomaar aan en uit springt
Ben ik mp3 aan't luisteren of aan't surfen dan opeens....PATS...ff aan en uit ! Kheb een Geforce 4 Ti4200 128 MB en NIET overclocks verder nog een AMD XP 2000+ en 256 DDR Ram @333 Mhz...oh ja, na het gebeuren dan is men scherm zo gaar ....iemand help ??
ff terug naar de leverancier
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Heb je dit onder elke OS? En gaat het om een oudere monitor?
Wat bedoel je met 'zo gaar'? En ik denk ook dat de leverancier contacten de beste optie is (als je nog garantie hebt)
Wat voor type en merk monitor is het en wanneer is hij aangeschaft? Misschien toch handig om erbij te vermelden, mocht er iemand zijn met dezelfde ervaringen met dat type monitor dat hij je op weg kan helpen?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Ligt 't aan je monitor of aan je videokaart? Al eens je monitor op een ander systeem of met een andere videokaart geprobeerd?
Wat bedoel je met "na het gebeuren is m'n scherm zo gaar"?
Wat bedoel je met "na het gebeuren is m'n scherm zo gaar"?
Jah is een 19"..heb em nog niet zoooo lang..schat een half jaar, en die GeForce heb ik nog maar sinds kort..is een nieuwe.. vorige had ik doorgefikt
; monitor is van Proview,maar hij trilt nu ook hele tijd...net of er een magneetje in de buurt is
... met gaar bedoel ik dat hij niet refresht, het venster blijft er dan dubbel op staan !
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 22:15 ]
Pagina: 1