Toon posts:

Q3 Urbanterror 3.0

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 467 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, hij komt eraan en is nog nooit zo dichtbij geweest: Urbanterror 3.0

En dan heb ik het over de meest gespeelde FPS Q3 mod. van deze tijd.
"Where Quake meets reality" De engine van Q3 met een addictive gameplay.
Verbinden, hijgen, teamplay alles kom je hier tegen. In 3.0 wordt alles beter,
enkele voorbeelden:
- hitdetection
- player skins
- bomb & diffuse mode toegevoegd
- nieuwe en leukere maps
- etc

De poppetjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/052503-02.jpg

Een nieuw mapje:

Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/052503-04.jpg

Handige server admin mogelijkheden ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/053003-07.jpg

Ik en de clan waarmee ik dit spel al jaren mee mag spelen, vinden het iig weer fantastico. Ik adviseer ieedereen om zometeen de moeite te nemen en het spel te downloaden en te proberen. Vooral degene die van cs houden en een betere gameplay en action willen ( gewaagde uitspraak? )

Meer info:
urbanterror internationaal
urbanterror hoe en wat ( zie files etc.)

groeten :7

Verwijderd

UT was wel leuk, maar niet wat ik in een spel zoek. Hoewel het weer een knap staaltje werk zal zijn.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
tjah ik vond urban terror na de laatste 1.xx betas(dus vanaf 2.xx) erg bout, het speelde gewoon niet lekker meer :/

in 1.xx was ik 1 van de beste spelers op de server waar ik iedere dag zat, daar kwamen ook altijd iedere dag dezelfde mensen maar na 2.xx kwam er bijna niemand meer, zonde want urban terror 1.xx was 1 van de beste q3 mods die ik gespeeld heb(quake 3 fortress beta 1h staat bij mij met stip op #1). ik speelde het vroeger zelfs met casema internet(dus het oude demos systeem :r) en toch had ik plezier(ja eigenlijk een onmogelijke combinatie die 2 :P)

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat is het nut van een link naar je clanpage in je post?

Misshien ga ik het weer eens proberen. 2 jaar terug was ik er vrij verslaafd aan alleen door al die hitbugs ed. ben ik er mee gestopt en ben ik weer gaan cs'en.

Verwijderd

Topicstarter
bolleh, na 1.xx was het een getouwtrek van jewelste: Spoass te sterk, hbp int voordeel, nades te slap etc.. Dit gaat altijd zo door maar ik moet zeggen dat het nu wel btr gaat ( luck scheiden van skill)

...en peer op die site bovenaan staat "info" en daar kun je makkelijk alles dllen, het is namelijk nogal een gedoe meestal.. 3.o wordt trouwens weer 1 download met alles flex :) :)
ik bedoel het als service...

• bolleh
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 11:48:
bolleh, na 1.xx was het een getouwtrek van jewelste: Spoass te sterk, hbp int voordeel, nades te slap etc.. Dit gaat altijd zo door maar ik moet zeggen dat het nu wel btr gaat ( luck scheiden van skill)
tjah ik kon zelf gewoon niet wennen aan de slechtere gameplay toen van UT 2.xx dus toen ben ik overgestapt op quake 3 fortress, die zaten toen bij beta 1h(vraag een q3f speler welke beta de beste was en ongetwijfeld krijg je 1h als antwoord) en dat was gewoon een geschenk uit de hemel, hele andere gameplay dan UT maar toch erg goed, toen na 1.5 jaar q3f 2.0 kwam was het ook zo gigantisch verslechterd, toen benk daar ook mee gestopt, en hoewel ze met 2.2 de gameplay weer enigsinds terughebben van 1h zal het toch nooit meer hetzelfde worden, het speciale "gevoel" dat je had is weg, en dat had ik ook bij UT

wel erg zonde imho want UT 1.xx was zoals ik al zei 1 van de beste q3 mods

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:39

lonkhuijzen

100% ADH

Speel het nog bijna iedere dag :) best game/mod ever :)

En zijn linkje is best wel handig omdat downen vanaf de .net site soms erg langzaam gaat.

Versie 2 was wel ff wennen maar sinds 2.4 ging het alweer beter.. kijken wat 3 ons brengt
Hopelijk is die spas weer wat getuned :) kan nu beter met een wattenpistool gaan gamen :P

[ Voor 39% gewijzigd door lonkhuijzen op 03-06-2003 11:59 ]

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• bolleh
Pluk schreef op 03 June 2003 @ 11:57:
Speel het nog bijna iedere dag :) best game/mod ever :)

En zijn linkje is best wel handig omdat downen vanaf de .net site soms erg langzaam gaat.

Versie 2 was wel ff wennen maar sinds 2.4 ging het alweer beter.. kijken wat 3 ons brengt
Hopelijk is die spas weer wat getuned :) kan nu beter met een wattenpistool gaan gamen :P
beste gun van UT 1.xx is imho de beretta 8)
en dan wel headshots he, dat ownede gewoon zo hard, iedereen specced jou, team deathmatch, jij als laatste over met 3-4 tegenstanders en dan gewoon met 4-5 beretta shots winnen 8)

damn brings back memories :P :*)

Verwijderd

Topicstarter
haha beretta is nu zo'n klappertjes pistool met 20 kogeltjes :) :) Ik heb nu meestal de Desert Eagle met 7 kogels, daar knal je iemand zo een paar meter mee weg :7

( verder Lr300 &UMP )

Verwijderd

Sr 8 + ump + kevlar + helmet
of
lr300 + ump + kevlar + silencer ;)

Verwijderd

Holy shit ! echt gaaf, ik was het spel al bijna vergeten =)

Snel downen duz :) :) :) :) :) :)

Verwijderd

ra3 wordt meer gespeeld btw

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 15:12:
ra3 wordt meer gespeeld btw
humm www.clanbase.com waar het allemaal gebeurt in europa ;)
vermeld wat anders:

mod: RA3 Clan Arena, clan op #1: plan-B ra3, activity: 14 Totaal clans: 420
mod: Urban Terror, clan op #1: Power Puff Girlz, activity: 212 Totaal clans: 420

activity is wars in de laatste 20 dagen ofzo

dus 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 15:41 ]

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

wie vermeldt wars @ clanbase nog dan.. Ik iig nooit :P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• bolleh
idd in quake 3 fortress kringen draait het totaal niet om clanbase, die wordt nooit gebruikt, tgaat allemaal om de barrysworld league

Verwijderd

Topicstarter
DeppOx schreef op 03 June 2003 @ 15:58:
wie vermeldt wars @ clanbase nog dan.. Ik iig nooit :P
als je een beetje aan wilt kloten met een paar kamaraadjes is dat niet nodig nee
als je wilt weten hoeveelste je met je 'serieuze' clan staat t.a.v. de rest van de wereld... ( voor Urban Terror dan, hoe dat met Ra3 is weeknie )

tja... nevermind

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 16:14 ]

Verwijderd

meest gespeelde FPS q3 mod?
no way :P

idd ra3
maar ook osp duel / tdm
en cpma tdm/duel laatste tijd ook erg in

alleen spelen die idd niet in ladders
maarja wel een eurocup voor q3dm... zie link in me sig :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 16:30 ]

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

wie zegt dat dat 3.0 is is eerder 2.7 !!!!!!!!

sterker nog het is 2.7

[ Voor 23% gewijzigd door BruceLee op 03-06-2003 16:38 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:05
2.7 ging niet door :)
"Where Quake meets reality"
sure :{
rode camo :?
shell eject bij bijna elke gun aan andere kant
meters ver springen met kilo's aan wapens
enz enz

;)

Maar als 3.0 echt beter is dan 2.6(a) zal ik er eens over nadenken het weer te gaan spelen O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Schuey op 03-06-2003 16:41 ]

Verwijderd

BruceLee schreef op 03 June 2003 @ 16:38:
wie zegt dat dat 3.0 is is eerder 2.7 !!!!!!!!

sterker nog het is 2.7
Silicon was van plan om een 2.7 update uit te brengen maar omdat er zo veel veranderingen zijn gekomen in deze update maken ze er gelijk maar 3.0 van.

Moet zeggen ben erg benieuwd, ik speel urban terror ook nog iedere dag en vind het nog steeds ownen. Hoop dat ze het wat 'beperkte' :X wapenarsenaal eindelijk eens wat uitgebreid hebben _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 15:39:
[...]

humm www.clanbase.com waar het allemaal gebeurt in europa ;)
vermeld wat anders:

mod: RA3 Clan Arena, clan op #1: plan-B ra3, activity: 14 Totaal clans: 420
mod: Urban Terror, clan op #1: Power Puff Girlz, activity: 212 Totaal clans: 420

activity is wars in de laatste 20 dagen ofzo

dus 8)
dat is ladders, dat zegt nix, het draait om de cups, kijk daar maar eens :o

• BruceLee

BruceLee

zitten al die nieuwe guns er ook al in p90 ect of word dat weer half werk en dan weer 3,1 ?

• Schuey
als de fn-p90 erin zou komen zou het weer wat ongebalanceerd zijn aangezien hier geen dan geen tegenhanger voor is :) En onbalans dat wil niemand, kijk maar naar de oude spas, 2 schoten vanaf 20 meter en je had er 2 dood :?

• BruceLee

BruceLee

de goeie oude 2.3 tijden :D

Verwijderd

Topicstarter
Schuey schreef op 03 June 2003 @ 16:48:
als de fn-p90 erin zou komen zou het weer wat ongebalanceerd zijn aangezien hier geen dan geen tegenhanger voor is :) En onbalans dat wil niemand, kijk maar naar de oude spas, 2 schoten vanaf 20 meter en je had er 2 dood :?
indd spass-12 was toen veel te sterk jah, nu is ie veel te slap, je krijgt er nog geen kip mee gaar :( Erger nog als iemand em vast heeft wordt ie uitgelachen...

ik geloof dat de G-36 weer wordt getweaked.. Verder gaa de arm-on-release nu +1,5 sec en minder in powah. De flashes verdwijnen ..campen? Ze schijnen daar een verassing op gevonden te hebben, maar wat?

:Y)

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

zegt je ranking op www.csports.net iets? en wat is jullie ranking?

___________________________*

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

muhahah, UrT is en blijft een leuk spelletje, ben erg benieuwd naar de nieuwe maps. Hoop dat ze niet teveel 'foto' textures gaan gebruiken, de huidige stijl mag ik wel. Bomb and Diffuse is leuk afgekeken van CS en zal veel meer gameplay toevoegen denk ik. Het belangerijkste vind ik nog dat ze de hit-code hebben herschreven, kan er niet tegen als ik afgemaakt wordt door een lagger of hoge pinger.. Gelukkig heb ik ook het voorrecht om in de beste clan van de benelux te spelen dus me maatjes lappen me dan wel weer op :) !

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Even mierenneuken, de officïele titel van UT is Urban Terror (met een spatie ertussen) :P

Verwijderd

Topicstarter
you bet! foggster ;)

erm.. mierenneuker :9~ UT zou teveel lijken op Unreal nogwat... hehe dus daarom is het UrT O-)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 17:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 17:46:
Even mierenneuken, de officïele titel van UT is Urban Terror (met een spatie ertussen) :P
dan ga ik ff op jou mierenneuken
het is niet UT maar UrT ,
ut = unreal tournament
urt = urban terror
;)

• bolleh
BruceLee schreef op 03 June 2003 @ 16:52:
de goeie oude 2.3 tijden :D
de goeie oude 1.xx tijden :P

lekker op het level hotel het blauwe team zich op de onderste verdieping ingraven en het rode team komt van boven binnenstormen, iedere keer hetzelfde en toch zo verslavend :D

en nog dat level pool ofzow, blauwe team ging op het dak van dat kleine huisje, hup dakraampje dicht, komt er zon n00b in team rood die doet het raampje open...pats pats pats :+

dat zijn pas de goeie oude tijden :P

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025

BaatZ

Prullenbakker :?

één ding: Urban Terror is een prachtige en gave mod, maar het is practisch onspeelbaar doordat je bij elke server weer een andere map pack moet hebben. Voordat je ook maar 1 seconde speelt ben je dagen en gigabytes verder omdat je duizenden maps, custom maps, map packs, models etc etc moet halen.
Dit is het meest frustrerende, en daarom heb ik UT al 3x afgezworen (steeds probeer ik het weer, maar het blijft dus kut)

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 20:01:
[...]

dan ga ik ff op jou mierenneuken
het is niet UT maar UrT ,
ut = unreal tournament
urt = urban terror
;)
Mja... ik kan het ook niet _helemaal_ goed hebben hè :P

Verwijderd

Topicstarter
Mwaa valt wel mee.. Als je eenmaal de juiste Q3 patch hebt + 2 x UrT versies en iets van twee geinige mappacks ben je er.. Je moet gewoon op de ' normale' servers gaan spelen. Team survivor, chello, Xtreme .de etc. die hebben allemaal de maps die in de 2.5, 2.6 versie zitten

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

En dan hebben we het over casa, abbey, docks, uptown, village, streets, ricochet, turnpike, sanctuary in volgorde van populairiteit.. Als je die hebt, kun je bijna overal spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Bij Team survivor Althans, wat je nu wel veel ziet is dat voor CTF bijv. veel mappacks op servers worden gezet.

Verwijderd

Vette mod, echt zwaar rude gewoon :) Regelmatig probeerde ppl me HEs op te knagen, maar dat lukte niet echt altijd :p
Toen kwam er ff een lekker tumore overheen :( en ben ik een tijdje verplicht gekapt.
Daarna is het eigelijk nooit echt meer goed gegaan.
Ik ben er mee gekapt toen 2.6 uit kwam.
Me FPS in veel maps (vooral docks (me fav map)) dropte ineens naar 0,1 oid. en dat op een Radeon 7500.
Later heb ik ook me servers (Nedware / StFU / A+ / e.d.) uit de lucht getrokken

Greetz, Zilverdael (aka Sneezy voor de Q3 UrT lovers)

Verwijderd

Schuey schreef op 03 juni 2003 @ 16:48:
Fn-p90 zou er juist goed in passen 8)
Een nieuw secondairy wapen dat in kracht ongeveer ligt tussen ump en mp5k
Je zou dan gelijk wat meer variatie zien want nu is het iedereen ump en soms een mp5k, alleen omdat mp5k eigenlijk ook te slap is :X

Verwijderd

Topicstarter
J0 J0

En de FN P90 sub-machine gun komt erin ! evenals de Remington m870 shotgun !!

En als klap op de vuurpijl komt deze sloper er ook in:

Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/060303-01.jpg

if you select the IMI Negev as your primary weapon, you will not be able to carry or pick up a secondary weapon. This weapon also comes with an extra 150 round belt. That's a whole lot of spammage!

een PHAT apparaat, maar of dat ten goede komt van de sklill0rz?

Afbeeldingslocatie: http://www.urbanterror.net/screenshots/060303-04.jpg

cool...

Verwijderd

zet er dan ook een functie in voor de callvote / admin mode om dat gun uit te zetten.
hij lijkt mij TE sterk en TE aantrekkelijk voor rondspringen de n00bs :D

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

(jarig!)
och

in cs zit ie ook, en hij heeft ook zeker zijn specialiteiten
maar hij is zeker niet overpowerd (mede door zijn prijs)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Als SID dat slim aanpakt, maken ze het zo dat je niet kunt lopen en schieten met dat ding. 150 kogels is trouwens véél te veel...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 14:08:
Als SID dat slim aanpakt, maken ze het zo dat je niet kunt lopen en schieten met dat ding. 150 kogels is trouwens véél te veel...
huh huh, volgens mij is het ook wel zo dat er nadelen aan zitten

This is the only weapon in the Urban Terror arsenal that has an encumberance penalty

wat dat betekend weet ik niet precies, maar ik denk indd dat je minder snel kunt.. of eerder hijgen ofzow

..en wat betreft die noobs, ik denk dat het wel mee valt omdat goeie aim er wel doorheen prikt. Denk aan een sr-8 }) }) })
Daarnaast verraad je extreem snel je positie en kun je daar niet snel mee weg komen. HE-launcher + nades ;)

Verwijderd

ik heb ook een tijdje Q3 UT gespeeld maar ik, ben al aardig wat spellen overgestapt, daarna de SUPERBUGGY NWO, daarna Global Operations en nu speel ik met veen plezier, Raibow 6 ravenshield

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 14:12:
[...]

huh huh, volgens mij is het ook wel zo dat er nadelen aan zitten

This is the only weapon in the Urban Terror arsenal that has an encumberance penalty

wat dat betekend weet ik niet precies, maar ik denk indd dat je minder snel kunt.. of eerder hijgen ofzow

..en wat betreft die noobs, ik denk dat het wel mee valt omdat goeie aim er wel doorheen prikt. Denk aan een sr-8 }) }) })
Daarnaast verraad je extreem snel je positie en kun je daar niet snel mee weg komen. HE-launcher + nades ;)
Mwa, je gaat met z'n 2-en met dat ding staan.. Andere dropt z'n secondary, jij schiet dat ding leeg, dropt em, pakt secondary, en je hebt allebei een degelijke uitrusting. Anderen kunnen em sowieso niet oppakken, tenzij ze alles droppen, dus je kunt em ook weer terughalen.

SR-8 is trouwens pure 0wnage, vooral in close combat. Unzoomed snipen! :Y) :D
/me herinnert zich een partijtje Riyadh met een paar mensen, SR8 only. Heerlijk :D

• BruceLee

BruceLee

U T word ook wel Urt genoemd :D

Verwijderd

BruceLee schreef op 05 juni 2003 @ 15:22:
U T word ook wel Urt genoemd :D
je meent het :+

maare die remington m870 en p90 komen pas in toekomstige releases, in 3.0 alleen imi negev ( dat grote ding ;)) en nee het is niet hetzelfde wapen als die in Cs want dat is een m249 dacht ik B)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Mooie game voor mijn oude PC. Eens kijken of ie ook voor linux is te krijgen :P

• Schuey
Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 15:42:
[...]

je meent het :+

maare die remington m870 en p90 komen pas in toekomstige releases, in 3.0 alleen imi negev ( dat grote ding ;)) en nee het is niet hetzelfde wapen als die in Cs want dat is een m249 dacht ik B)
copy that B)

• lonkhuijzen

lonkhuijzen

100% ADH

Wekkel schreef op 05 June 2003 @ 15:45:
Mooie game voor mijn oude PC. Eens kijken of ie ook voor linux is te krijgen :P
2.6a werkt iig netjes onder linux dus ik verwacht/hoop dat 3.0 dat ook mooi doet. :)

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:47
Kan iemand mij helpen aan een link naar de update?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:55
3.0 is nog nie uit, je kan alleen 2.3a downloaden check op:
www.urbanterror.net

• koper137

koper137

uhhhhhh

als je dat grote ding hebt kun je geen secundary wapen hebben, iedereen begint altijd te zeiken over noobs als ze 1x afgeknald worden en als ze zelf denken dat ze supergoed zijn. erg irritant is dat altijd...

heeft iemand al z n ranking bekeken? op www.csports.net ?? of klopt daar geen drol van??
[message=17977218,noline]TheSnake schreef op 05 June 2003 @ 15:09[
/message]:

[...]

Mwa, je gaat met z'n 2-en met dat ding staan.. Andere dropt z'n secondary, jij schiet dat ding leeg, dropt em, pakt secondary, en je hebt allebei een degelijke uitrusting. Anderen kunnen em sowieso niet oppakken, tenzij ze alles droppen, dus je kunt em ook weer terughalen.

SR-8 is trouwens pure 0wnage, vooral in close combat. Unzoomed snipen! :Y) :D
/me herinnert zich een partijtje Riyadh met een paar mensen, SR8 only. Heerlijk :D

Verwijderd

DeadKnight schreef op 05 June 2003 @ 20:09:
3.0 is nog nie uit, je kan alleen 2.3a downloaden check op:
www.urbanterror.net
2.6a :+ :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta niet hoog op die ranking maar ik heb mijn twijfels omdat ik allemaal gasten zag die ik wel ken,en boven mij zouden staan, maar die ik zonder problemen alle kanten op knal.

Komt ook omdat de score vooral op publics is gebaseerd. Het hangt maar net vanaf welke servers je altijd opzoekt. Als je altijd op servers zit met noobs of semi-noobs tja dan zal je kill-death ration wel goed zijn..

Verder is voor mij belangrijker hoe je in een clan functioneerd en je teamplay of die goed is. Dat zegt meer denk ik. De clan-prestaties vindt ik daarom belangrijker.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het draait in Csports eigenlijk alleen om het aantal uren wat je speelt en het aantal frags wat je daar behaald. Mijn huisgenoot speelt 24-7 urban terror en staat op de 187e plek, echter, als we 1vs1 spelen kan ik of met hem mee of van hem winnen. (gister nog :P)

Ik sta 1,173 (omdat ik dus NOOOIT op publics speel, uberhaupt weinig speel) Dus het is een optelsom van het aantal uren dat je speelt en het aantal frags dat je maakt.

Wel leuk om al die statistiekjes te zien btw.

Verwijderd

koper137 schreef op 05 June 2003 @ 20:09:
als je dat grote ding hebt kun je geen secundary wapen hebben, iedereen begint altijd te zeiken over noobs als ze 1x afgeknald worden en als ze zelf denken dat ze supergoed zijn. erg irritant is dat altijd...

heeft iemand al z n ranking bekeken? op www.csports.net ?? of klopt daar geen drol van??

[...]
Mja, maar je kunt primary weapons ook droppen. Je schiet dus ff met dat ding, als je het gevoel hebt dat je aangevallen gaat worden drop je dat lompe geweer. Je teammaat, die een "gewone" config heeft, dropt zijn secondary weapon (UMP bijv), die raap je op. Dan heb je een gewone gun, en je mega-gun ligt te wachten op een rustiger moment ;)

Wat hadden jullie trouwens altijd voor wapens?
/me circlejumpte altijd vrolijk rond met UMP/MP5k, tot verbazing van veel mensen die alleen die M4-vervanger / SPAS of UMP hadden...

Verwijderd

Topicstarter
Hangt er een beetje van af

Nuchter en scherp: Sr8/ump/HE/DE
Andere stemmingen ;) of .pt warpers : Lr300 + silencer / ump /DE

soms moet je gewoon je bui hebben met een Sr-8 en in Docks pak ik de laatste tijd vaker een G36 + silencer

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:55
woeps ;) :P , sry heb het al een tijdje niet gespeelt

• BruceLee

BruceLee

ik heb altijd een sr-8

met een mp5k of ump ( tegenwoordig mp5 kan je zo lekker mee headshots maken ) en dan cavlar vest en nades :D

Verwijderd

SR8 + MP5 + HE gren = mijn favo combo.

In t begin gewoon lekker rushen met een SR8, en als je 1on1 gaat gewoon je enemy een gren laten koppen :p

• Schuey
Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 11:31:
SR8 + MP5k + HE gren = mijn favo combo.

In t begin gewoon lekker rushen met een SR8, en als je 1on1 gaat gewoon je enemy een gren laten koppen :p
O-)

• koper137

koper137

uhhhhhh

FoggyFreek schreef op 06 juni 2003 @ 08:49:
Het draait in Csports eigenlijk alleen om het aantal uren wat je speelt en het aantal frags wat je daar behaald. Mijn huisgenoot speelt 24-7 urban terror en staat op de 187e plek, echter, als we 1vs1 spelen kan ik of met hem mee of van hem winnen. (gister nog :P)

Ik sta 1,173 (omdat ik dus NOOOIT op publics speel, uberhaupt weinig speel) Dus het is een optelsom van het aantal uren dat je speelt en het aantal frags dat je maakt.

Wel leuk om al die statistiekjes te zien btw.
je kunt alleen hoger komen als je idd vaak speelt, speel nu niet meer zo vaak want ik wacht wel op 3.0, sta nu rond de 380...

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Jah, ach, die ranking doet er ook niet toe. Zolang je maar gewoon veel lol hebt. Urban Terror is gewoon da bomb !

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 17 June 2003 @ 00:37:
Jah, ach, die ranking doet er ook niet toe. Zolang je maar gewoon veel lol hebt. Urban Terror is gewoon da bomb !
Dat is het zeker :) , vooral nu ik weer dit: www.urbanterror.net heb gelezen over de nieuwe bomb/defuse mode die in 3.0 komt 8)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wel benieuwd naar wanneer die 3.0 nou eindelijk eens komt :S

• koper137

koper137

uhhhhhh

jaja nog een paar uurtjes wachten en dan 3.0!!

Verwijderd

Klinkt als .... TO ? Ik ben benieuwd ...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 02:18 ]

• lonkhuijzen

lonkhuijzen

100% ADH

Spannend, ieder uur kijk ik wel eens, maar helaas nog steeds niet :'(

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
3.0 kan zeker niet op 1.31? :(

Verwijderd

Switch schreef op 09 August 2003 @ 16:04:
3.0 kan zeker niet op 1.31? :(
waarom zou je nog 1.31 gebruiken :? ?
als het is om pb niet te gebruiken zet het dan gewoon af :+

volgens mij kan het wel :X

• Switch
1.32 heeft Serial check, daarom ;)

Verwijderd

Switch schreef op 09 August 2003 @ 18:56:
1.32 heeft Serial check, daarom ;)
Dan moet je het zelf maar weten ;) :P

Trouwens iedereen kon gister wel iedere keer gaan zitten kijken of ie er al was maar als ze zeiden dat ze eerst een feestje gaan bouwen en dan releasen is het daar avond en hier al vroeg in de ochtend :+

over vandaag: ik ben m nu aan het downloaden en het zal me benieuwen, volgens mij gaat deze versie best ownen. :9~

• koper137

koper137

uhhhhhh

Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 10:43:
[...]

Dan moet je het zelf maar weten ;) :P

Trouwens iedereen kon gister wel iedere keer gaan zitten kijken of ie er al was maar als ze zeiden dat ze eerst een feestje gaan bouwen en dan releasen is het daar avond en hier al vroeg in de ochtend :+

over vandaag: ik ben m nu aan het downloaden en het zal me benieuwen, volgens mij gaat deze versie best ownen. :9~
ik ben ook bezig

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025

BaatZ

Prullenbakker :?

ik hoop dat met deze versie eindelijk eens het alom irritante map dependencies pronbleem is opgelost. wat was dat irritant, om 1 map te spelen moest je er eerst 10 downloaden.
maar dat mag nu denk ik ook wel met een d/l van dik 300mb

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• lonkhuijzen

lonkhuijzen

100% ADH

Hmmm nou speel ik UrT toch al een heel lang tijdje maar daar heb ik nou nog nooit last van gehad :S

1ste bevindingen (alleen TDM):
- wave spawn , waar ik een hekel aan heb is dat ik 10 sec moet wachten om te spawnen, weliswaar kan dat met wave spawn ook 1 sec zijn maar toch..
- de spawnplaces waren wel heel erg verspreid, in ene spawn je tussen 3 enemy snipers, ok makkelijke kill maar op zich vind ik het maar nix.
- YAY spas is geen confetti sprayer meer :D
- Die nigev is wel cool :) ideaal om een bepaald punt te bewaken waar veel mensen tegelijk naar binnenvallen (mede door wave spawn), stomme is dat veel mensen er gewoon mee gaan rushen, lijkt ie me niet echt geschikt voor.
- Ik was altijd een grote fan van streets maar nu moet ik erg wennen, mischien kwam dat ook door die random spawns.

Maar weer ff verder gamen...

[ Voor 79% gewijzigd door lonkhuijzen op 10-08-2003 13:20 ]

• Switch
Nu voor de 2e keer aan het downloaden, corrupted downloads zijn niet ok :{. Ik mis Rommel gewoon :|

Verwijderd

Snap ik het niet of zijn er gewoon geen servers vindbaar die 3.0 draaien? Als iemand ze heeft, zou je ze willen posten?

• Switch
Er zijn een aantal 3.0 problemen :) Zo zijn er een aantal maps niet te vinden in maplist omdat de headers vervormt zijn door bijv wordpad :(. Dus daar moet waarsck patch voor komen, en de ingame browser is een beetje stuk dacht ik, er is in ieder geval een fix voor in je console voor:
Hi folks! If you're having trouble getting the in-game browser working, and you don't wanna go through that whole rigamarole involving pak4 and pak5 and such, just do the following:

1. Start up Urban Terror
2. Bring down the console by hitting ` or ~
3. Enter in /seta ui_ingameMaster 0
4. Go to the ingame browser, change to internet, hit "get new list" and enjoy!

If this doesn't work for you, please post below.

-gleam
Bron: UrT Forums

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vind het er allemaal prima uitzien maar net zoals in de vorige versie is het een ramp om een zelfgestarte server te vinden.

Ik zit achter een router, of ik mijzelf op dmz plaats maakt niet uit, evenals het op dedicated lan/internet te zetten.
De server komt niet in de lijsten te staan, zelfs niet als ik deze handmatig in de favourites plaats :/

Iemand een oplossing? :)

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Maiar kijk hier:
http://servers.urbanterror.net

*Edit*
Oh w8 volgens mij bedoel je iets anders... :)

[ Voor 38% gewijzigd door HENNESSY op 11-08-2003 00:10 ]

Developer

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ehmm..zit nu UT te spelen (tijden niet meer gedaan),maar ik heb wat pb's met het connecten.
Als ik ASE gebruik en connect met bv. Rommel krijg ik vaak te zien dat ik die map niet heb en dat autodownload op de server niet aan staat.
Maar dan geeft hij een hele andere map aan die ik moet downen dan de map Rommel die ik zag staan in ASE.
Dit heb ik best vaak..dat de map die ASE aangeeft niet klopt met de map die de server heeft draaien.
Dit heb ik trouwens ook met de browser in UT zelf.
Bekent probleem?

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05-2025
Even een domme vraag: (waar ik al het antwoord op weet)...

Verder vind ik UT (ik speel het sinds vandaag) erg leuk! Ik was ooit een fanatieke CS-er maar dit is toch ook erg stoer.

[ Voor 27% gewijzigd door StarTAC op 17-08-2003 21:42 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

Ben je nou verplicht om online te spelen of ben ik nou de enige die een "trainingsmodus" mist :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2003 @ 00:23:
Ben je nou verplicht om online te spelen of ben ik nou de enige die een "trainingsmodus" mist :?
Je kan toch gewoon voor "Start Server" kiezen?

• melly
Hi,

Sorry voor het kicken van deze wat oudere topic,maar mijn vraag in S.P.V. krijgt weinig aandacht.
Ik denk dat er helaas te weinig mensen dat gedeelte van het forum bezoeken.
Vandaar dat ik mijn vraag hier ff post.

Ik speel veel Urban Terror,alleen zijn er een paar servers die mijn grafics verneuken.
Het gekke is dat de meeste servers het wel goed doen...op die paar na.
Wat ik zie is het volgende...geen text meer in het menu en hud..lucht,water,bloed,rook enz enz zijn blokken geworden.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/UT.jpg

Lijkt op een driver fout ofzo..
Maar nogmaals..het zijn alleen die servers en de rest doet het perfect.
Kies je toch een andere server zou je zeggen?
Jawel..als het kan doe ik het ook..maar UT servers zijn vrij karig..een vaak zijn dat nu net de enige servers die te doen zijn :(
Ik heb UT 3.0
De nieuwste Pointrelease.
Heb al met drivers zitten stoeien..
Settings veranderd...
M.a.w. ik heb geen diee meer wat ik nog doen kan:(
Iemand enig idee?

Specs:
Windows XP
9700 pro
2600+ Athlon
3.4 ati drivers

edit:2 servers waar ik het altijd mee heb
www.lost-boys.li
Boomtown Urban terror

Verwijderd

w0w - Leeft clan 3v!L nog? :o

Verder eh.. Heb je het probleem op alle maps of alleen op Docks?
Raar probleem als het echt aan de servers ligt.. Geen meldingen in je console oid?
Je zou ook nog even op UrT forum kunnen kijken..

• Dextourius
  • Laatst online: 14-03-2025
ik speel al een tijdje TO en was al op zoek naar andere games.. hmm ben dit spel nu ff aan het downen.. we zullen zien

hey ik krijg dit:

User Interface is version 6, expected 3

en waar kan ik Id software point ofzo vinden op ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/

oke hij doet het, ik ga nu weg als ik terug ben ff testen

[ Voor 50% gewijzigd door Dextourius op 30-08-2003 21:21 ]

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• melly
Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 19:19:
[...]

w0w - Leeft clan 3v!L nog? :o

Verder eh.. Heb je het probleem op alle maps of alleen op Docks?
Raar probleem als het echt aan de servers ligt.. Geen meldingen in je console oid?
Je zou ook nog even op UrT forum kunnen kijken..
Het heeft dus niets met de maps zelf te maken..
Als ik een normale server join kan ik alles gewoon spelen.
Alleen sommige servers geven dit corrupte beeld..en ja..dan heb ik dit bij elke map die ze spelen :(

Wat ook opvallend was was dat de map die ASE opgaf niet klopte met diegene die ze hadden draaien.
Dan connecte ik op Rommel bv. maar dan werd ik gedisconnect omdat ik de map Eagles niet had.
Ik als een gek Eagles downen en weer connecten (2 min later).
Word ik weer geweigerd omdat ik de map Streets weer niet heb.
En dit terwijl ASE dus elke keer een hele andere map aangeeft.
Als ik dan eindelijk kan connecten heb ik dit gekke beeld en een normale standaart map (niet die apparte mappen die ik gedownd heb).

Q3 is ondertussen al opnieuw geinstaleerd..
Sterker nog...heel XP staat er al een keer schoon op...
UT schoon er op gezet...en toch dit probleem..

Ik snap de logica hier dus niet van.
Waarom kan ik op de 1e server diezelfde velden prima spelen,en heb ik op de probleem servers konstant dit slechte beeld.

Ik sta open voor elke sugestie :)

Verwijderd

Hier staat dat je eens alle custom dingen uit je Quake3 map moet halen. Dus models etc.. :)

• melly
Verwijderd schreef op 30 augustus 2003 @ 23:00:
Hier staat dat je eens alle custom dingen uit je Quake3 map moet halen. Dus models etc.. :)
Maar die heb ik nu juist niet :?
Ik heb alles kaal en puur basic geinstaleerd..
Geen skins/mods en weet ik veel wat nog meer.
Alleen een paar mappen heb ik gedownd maar dit probleem had ik ook al voordat ik een andere map had gedownd.

Ik heb nog eens geconnect met die Boom server..
En dit is wat er in mijn console stond:
Re-AddPolyToScene:NULL poly shader
enz enz.

Zegt jullie dit wat :?

edit:wat die gast heeft is inderdaad precies wat ik ook heb

[ Voor 6% gewijzigd door melly op 30-08-2003 23:14 ]

Verwijderd

Al eens geprobeerd om het hele pakket (UrT 3 dus ;) ) overnieuw te downloaden? Misschien zit er een errortje ergens in.. Geloof dat er ook een filechecker is.

• melly
Ok..thx...problem solved :) :) :)
Ik heb echt elke file of dubieuze map ff verwijdert..en voila..zoals TheSnake al aangaf..dat was toch het probleem.
Vreemde is wel dat ik zelf niets heb toegevoegd...mischien een file die je perongeluk ergens mee downd?
Annyway..alle servers doen het weer.

Thx voor de hulp guys.. :)

• Dextourius
hey man, ik kan geen servers vinden.. zet source op internet typ all.. maar hij vindt niks??

network ingesteld op cable

tttttts fucking hoere shit.. heb versie 2.6a gedownload :S fuck it ben nu bezig met 3.0

dacht al waarom kan ik geen 3.0 vinden :S ffs

[ Voor 54% gewijzigd door Dextourius op 31-08-2003 00:33 ]

• melly
lol=)
Als je het leuk vind kunnen we wel ff samen een servertje opzoeken?

• Dextourius
melly schreef op 31 August 2003 @ 00:33:
lol=)
Als je het leuk vind kunnen we wel ff samen een servertje opzoeken?
ja is goed.. maar ik ben nog bezig met 3.0 te downen.. hij is nu op 12% :S

• melly
oooff...dat trek ik niet =)
oogjes worden zo langzaam aan errug zwaar.
intresse om morgen wat af te spreken?
je kan me berijken op icq nr.100112413
als je intresse hebt geef maar een brul...lijkt mij wel leuk in iedergeval :)
Ik kijk over 10 min hier wel weer ff terug,mischien heb je een super downspeed :)

• Dextourius
melly schreef op 31 August 2003 @ 00:43:
oooff...dat trek ik niet =)
oogjes worden zo langzaam aan errug zwaar.
intresse om morgen wat af te spreken?
je kan me berijken op icq nr.100112413
als je intresse hebt geef maar een brul...lijkt mij wel leuk in iedergeval :)
Ik kijk over 10 min hier wel weer ff terug,mischien heb je een super downspeed :)
hey man heb je geen msn? ik gebruik geen icq..

tja anders spreken we wel via email af..

maar maak het niet te laat he.. want heb morgen TO war NL ladder tegen nr1 :P (als ik meedoe tenminste, maar denk het wel 8) ) als we winnen staan wij nr 1 NL ladder :P

muah me download is nu op 25% schiet ook niet echt op, tja bestand is 322 mb groot B)

[ Voor 5% gewijzigd door Dextourius op 31-08-2003 00:47 ]

• melly
aiii..nee..geen msn.
email anders als je wilt.
Melvin.hamaker@chello.nl
en sterkte morgen ;)

• Dextourius
pfff krijg invalid cdkey message :/

Pagina: 1 2 Laatste