Toon posts:

Outlook XP Webmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb geprobeerd ALT-n Mail daemon en een paar andere mailservers te installeren hierzo, maar dat is een enorme overkill. Vandaar dat ik me afvroeg of er geen 'webmail' schaal is voor Outlook XP?

Ik wil eigenlijk gewoon zonder remote desktop/vnc middels scriptje of programma bij mijn mail en functionaliteiten van outlook kunnen. Heeft iemand wel eens een soortgelijke oplossing gezien?

Verwijderd

Mijn webmail van de TU Delft heeft zoiets waar jij het over hebt geloof ik. Een een of ander pakket van MS lijkt me....

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Outlook Web Access biedt waarschijnlijk de functionaliteit die je wilt, maar dan heb je Exchange + IIS nodig.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ben tegelijkertijd ook op google aan het kijken en het lijkt me dat ik niet onder exchange uit ga komen.....pfff. toch nog eens verder neuzen

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

nee, er is geen makkenlijke oplossing om mail die al in outlook zit nogmaals te bekijken tenzij je een web-server installed of tenzij je de mail voortaan niet meer download maar op de server laat staan, Deze server hoeft niet van MS te zijn maar kan uiteraard ieder willekeurig mailserver paket zijn en ik zelf heb goede ervaringen met SUSE openexchange welke een VEEEEL betere mooiere en uitgebreidere web(mail/exchange) mogenlijkheid biedt als MS exchange.

openkat.nl al gezien?