[VIA EPIA M10000] Externe Adapter

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Ben van plan om een standalone divx/mp3/dvd spelertje te bouwen, met een EPIA M100000. Maar aangezien ie in me kamer komt te staan en ik geen zin heb in loeiende voedingen als ik een film kijk, dacht ik aan een externe adapter.

Heb er hier en daar wel wat gezien, maar ik weet bij god niet welke ik zou moeten aanschaffen. Komt zowiezo 1 (misschien 2) HD's, dvd-rom en misschien pci riser met betere video/tv kaart. Zal dus flink wat stroom nodig zijn.

Volgende Externe adapters kwam ik tegen:

DC-DC Converter 12V set with 60W adapter, cables
DC-DC Converter 14-19V set with 110W adapter, cables
Externe adapter 110/240V AC in / 12V output voor Mini-ITX

Heeft hier iemand ook zo'n soort gelijk adapter bij zijn EPIA en zo jah wat zijn jouw bevindingen hierover. Vindt ze trouwens wel prijzig.

Signature?

Verwijderd

kep ergens gelezen (ik denk op mini-itx.com) dat 60 watt al te weinig is voor je systeem met een dvd-rom, tenzij het een slimline is (voor laptop, dus zuiniger ontworpen). Zeker als je er een andere videokaart bij in zet kan dat problemen geven, denk ik.

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-08 08:18

almightyarjen

When does the hurting stop?

Venkmen en ik hebben allebei zo'n 60W adapter besteld. Moet voldoende zijn. ik ga er een HD, DVD en riser aanhangen. Ze zijn wel ontiegelijk duur ja en ik heb er ook over zitten twijfelen om het te doen. Maar toch maar doen: kan m'n casemod weer een stukkie kleiner ;)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Kijk ff op http://www.myelectronics.nl/
Daar hebben ze als het goed is goede voedingen voor mini itx speelgoed (ook het speelgoed zelf, kastjes, hdd's enzo

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
almightyarjen schreef op 17 juni 2003 @ 18:08:
Venkmen en ik hebben allebei zo'n 60W adapter besteld. Moet voldoende zijn. ik ga er een HD, DVD en riser aanhangen. Ze zijn wel ontiegelijk duur ja en ik heb er ook over zitten twijfelen om het te doen. Maar toch maar doen: kan m'n casemod weer een stukkie kleiner ;)
Ff een kickje omhoog, vroeg me af hoe die nu bij je liep :)

Signature?