Toon posts:

Een quicktime filmpje editen of in Flash importeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste designers en programmeurs,

Ik heb tijd gebrek en moet het volgende voor elkaar krijgen. Er is een filmpje gemaakt voor het einde van een presentatie. Deze willen we weer gebruiken enkel zit er in het filmpje een verkeerd logo. Hoe kan ik die eruit krijgen of wellicht het fimpje eerder laten stoppen. (niet door op de stopknop te drukken uiteraard).
Dan een andere vraag: kan ik dit filmpje ook importeren in flash 5 en dan bewerken.

HELP

Bedankt

Verwijderd

waarom probeer je het importeren in flash niet eens?! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Daar kan ik het niet in manipuleren. Ik moet dan oude logo eruit krijgen. Trouwens ik krijg dat filmpje niet eens draaiende in Flash.

Verwijderd

De makkelijkste manier is met Adobe Premiere. Hier kan je heel simpel stukjes film eruitknippen.

Heb zelf nog nooit een filmpje in Flash geimporteerd. Kweet niet of t kan. Zo ja dan moet je 'm importeren. Het filmpje laten stoppen bij het gewenste framenummer. (seconden tellen. omrekenen naar frames. Let op de snelheid van frames per seconde) bij dit framenummer een action stop erin zeten

t zelfde kan ook in Director.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 10:26 ]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Je kunt ook je quicktime film omzetten naar 100% flash met bv Flix (www.wildform.com) als je dan bij de settings MX kiest dan krijg je een erg nette kwaliteit en bovendien hoeft niemand een te grote zaad-plugin te laden (quicktime) :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
en als het legaal moet gebruik je gewoon virtualdub. (ie mini 'editor' - maar wel de snelste ter wereld voor de PC, en gratis). Deze heeft ook bepaalde filters voor het verwijderen van logootjes. Welk formaat van filmpje?
Pagina: 1