Ik weet niet zeker of dit in het goede forum staat, ik dacht aan Overige Hardware of deze. Ik heb dit forum gekozen zoals je ziet. Als het niet goed staat, wil een Mod dan zo vriendelijk zijn om hem even te verplaatsen?
Hej...
Ik heb hier zo' n draadloze Palm organizer. Zo'n Agenda/adressenboek/etc. in 1. Deze heeft een station die via een seriele poort aan een PC zit. Deze Palm kan synchroniseren met Groupwise 5.5 en dit heeft ook altijd goed gewerkt. Sinds er een nieuwe comp staat.
Hij kan nu nog wel synchroniseren maar hij gooit dingen uit de Palm die niet weg moeten. Je hebt zo'n Resync(op die Hotsync manager) knop erop maar dat is geen verstandig idee omdat je dan een hoop dubbele afspraken krijgt.
Zowel in de palm als in groupwise staat bijvoorbeeld :
1 mei, 8:30 >> Afspraak bij A
Als je nu gaat synchroniseren, zegt het Hotsync proggie :
Delete : 1 mei, 8:30 >> Afspraak A
Terwijl deze helemaal nergens gedelete moet worden, en ook nergens gedelete is
Maar ok, dit is lang niet bij alle afspraken.
Bij sommige wel, en sommige niet.
Dat ding hebben we nu al 1 jaar ofzo en er staan nog afspraken in van vorig jaar om altijd terug te kunnen zoeken in de history. Nu zat ik dus te denken, dat ding heeft natuurlijk ook een opslagcapaciteit. Zou dit ermee te maken hebben? En zo ja.. hoe kan ik van een jaar terug opschonen?
Hej...
Ik heb hier zo' n draadloze Palm organizer. Zo'n Agenda/adressenboek/etc. in 1. Deze heeft een station die via een seriele poort aan een PC zit. Deze Palm kan synchroniseren met Groupwise 5.5 en dit heeft ook altijd goed gewerkt. Sinds er een nieuwe comp staat.
Hij kan nu nog wel synchroniseren maar hij gooit dingen uit de Palm die niet weg moeten. Je hebt zo'n Resync(op die Hotsync manager) knop erop maar dat is geen verstandig idee omdat je dan een hoop dubbele afspraken krijgt.
Zowel in de palm als in groupwise staat bijvoorbeeld :
1 mei, 8:30 >> Afspraak bij A
Als je nu gaat synchroniseren, zegt het Hotsync proggie :
Delete : 1 mei, 8:30 >> Afspraak A
Terwijl deze helemaal nergens gedelete moet worden, en ook nergens gedelete is
Dat ding hebben we nu al 1 jaar ofzo en er staan nog afspraken in van vorig jaar om altijd terug te kunnen zoeken in de history. Nu zat ik dus te denken, dat ding heeft natuurlijk ook een opslagcapaciteit. Zou dit ermee te maken hebben? En zo ja.. hoe kan ik van een jaar terug opschonen?