Ik was op mijn win2000 machientje met perfectdisk aan het defragmenteren op mijn tweede HD (60 Gb). Na het opnieuw opstarten ziet hij deze schijf nog wel, maar geeft hij aan dat "disk not formatted". In Partition Magic ziet hij hem wel netjes als Fat32 disk staan maar geeft hij een crc error wanneer ik er iets mee wil doen. Op deze schijf staan oa al mijn verzamelde foto's van de afgelopen drie jaar. Ik heb deze bij lange na niet allemaal zelf gemaakt (geen kopien meer) en wil deze dan ook graag terug hebben. AAAAAAAAAAAh, weet iemand wat ik moet doen.
Lijkt wel of je FAT naar de kl0te is
probeer het eens met finaldata bestandsrecovery tooltje dat zelfs van een geformatteerde hdd bestanden kan terughalen... http://www.finaldata.com/
probeer het eens met finaldata bestandsrecovery tooltje dat zelfs van een geformatteerde hdd bestanden kan terughalen... http://www.finaldata.com/
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Als het echt hardwarematig is heb je eene probleem.
Als het (software)fouten op de disk zijn kan je het misschien fixen met Partition Magic zelf.
Maar waarom staat er in het topic crash tijdens defrag?
Als je aan het defraggen was en de prog hing dan kan het wel eens zo wezen dat je wat data kwijt bent. Defrag verplaatst namelijk bestanden op je disk.
Als het (software)fouten op de disk zijn kan je het misschien fixen met Partition Magic zelf.
Maar waarom staat er in het topic crash tijdens defrag?
Als je aan het defraggen was en de prog hing dan kan het wel eens zo wezen dat je wat data kwijt bent. Defrag verplaatst namelijk bestanden op je disk.
Zoiets heb ik ook al 2 keer gehad.
Ben aan het defragmenteren, crasht mijn PC. Na een herstart, kan ik niets meer, alle data op mijn schijf is ontoegankelijk, dit heb ik nu 2x gehad, en mijn enige oplossing is dus niet meer defragmenteren
Ben aan het defragmenteren, crasht mijn PC. Na een herstart, kan ik niets meer, alle data op mijn schijf is ontoegankelijk, dit heb ik nu 2x gehad, en mijn enige oplossing is dus niet meer defragmenteren
Of gewoon NTFS gebruiken i.p.v. het brakke FAT32 onder win2k/winxpcenix schreef op 03 juni 2003 @ 09:41:
Zoiets heb ik ook al 2 keer gehad.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
easyrecovery proffesional 6 werkt erg goed.
Te gebruiken als stand alone disk, of onder windows via een andere schijf
Te gebruiken als stand alone disk, of onder windows via een andere schijf
Pagina: 1