Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Deze plek is te koop.
Misschien ook wel verslagen van cybergames etc.
Lijkt me zeker wel leuk worden dit
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ja over de invulling ben ik ook nog niet helemaal uit, 24hr per dag vullen met games is best veel
Als je 24/7 elke dag bezig met met de nieuwste games, dan kan je 1 seizoen vullen, en dan is het afgelopen. Dus er moeten ook veel oudere games komen in het programma. Wat ook leuk zou zijn is, dat het ook over de "mods" gaat, en eventueel over lanparty's.
Misschien ook wel verslagen van cybergames etc.
Reviews/previews zijn altijd tof van de games. Dus ik denk dat die er wel komen
Lijkt me zeker wel leuk worden dit :)[/quote]
Hier sluit ik mij volledig bij aan
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2003 08:26 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dat verbaast mij totaal niks eigenlijk.KeeZ schreef op 03 June 2003 @ 07:30:
(dus alleen maar reclame en door fabrikanten gesteunde games met bijbehorende objectieve meningen)
MTV is een commercieël bedrijf, die met gesponserde meningen gewoon geld kunnen verdienen. Ik denk zelf dat ze dat niet laten liggen.
En ja.. Als zo'n zender er komt, dat zullen veel vast erg leuk vinden, de hele tijd geilen op grapics enzo. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik liever zelf ga gamen
[ Voor 24% gewijzigd door kamerplant op 03-06-2003 08:35 ]
🌞🍃
Verwijderd
Je draait objectief en subjectief omKeeZ schreef op 03 June 2003 @ 07:30:
Ik heb game one een tijdje mogen volgen via de schotel... moet zeggen dat het wel fijn is om 24/7 naar games te kunnen kijken... zolang MTV er geen supercommerciele zender van maakt (dus alleen maar reclame en door fabrikanten gesteunde games met bijbehorende objectieve meningen) zal ik er best naar kijken... game one was lekker subjectief met haar meningen op games (ook al was het in het frans
)
Objectief wil zeggen dat je mening nauwelijks beïnvloedt is, en subjectief wil zeggen dat je je mening inderdaad laat beïnvloeden door sponsors oid.
24/7 een gameshow op TV.. Tja. Als het van dezelfde kwaliteit is als de huidige gameshows, geef ik het hooguit een half jaar. Plus dat ik denk dat ze een te kleine doelgroep hebben: Lange niet iedereen is daar in geïnteresseerd.
Cybergames uitzenden kan wel leuk zijn, net als HL compo's van Clanbase enz... maar je zult (denk ik) al snel het gevoel krijgen dat je iedere avond hetzelfde ziet. Voetbal op TV is ook niet meer wat het geweest is, puur omdat het voortaan 4x per week is.
Verwijderd
Mocht het feest toch doorgaan
Als ze dat soort dingen gaan doen kan het wel leuk worden.
- specs - audioscrobbler -
Verwijderd
Ik hoop dat er dan ook meer respect voor de gamewereld komt.. dat de mensen inzien dat het helemaal zo slecht niet is.. en hoe serieus het allemaal isdaaf258 schreef op 03 juni 2003 @ 09:35:
Of net als in Korea bij de World Cyber Games, de finales van de WCG gewoon live op tv inclusief commentaar. Lekker starcraft kijken ipv spelen.
Als ze dat soort dingen gaan doen kan het wel leuk worden.
Fout, een objectieve mening bestaat niet.Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 09:25:
Je draait objectief en subjectief om
Objectief wil zeggen dat je mening nauwelijks beïnvloedt is, en subjectief wil zeggen dat je je mening inderdaad laat beïnvloeden door sponsors oid.
Dus ze moeten wel subjectief zijn (hun mening geven over de games) maar daarbij niet beinvloed worden door sponsors ed.
Grab shell dude!
Dat is iets wat je best vaak ziet bij die tv-game-shows; dat 't van die gasten zijn die ze zo van de straat hebben gehaald met de vraag; do you like games?
Verwijderd
Een objectieve mening bestaat WEL!jOzh schreef op 03 juni 2003 @ 09:45:
[...]
Fout, een objectieve mening bestaat niet.
Dus ze moeten wel subjectief zijn (hun mening geven over de games) maar daarbij niet beinvloed worden door sponsors ed.
Bijvoorbeeld deze:
"mijn mening is dat jij ernaast zit door te zeggen dat een objectieve mening niet bestaat"
Deze mening zou ook subjectief kunnen zijn als me dit is ingefluisterd door iemand anders.
Voorbeeld van een subjectieve mening:
Een vriend wordt in elkaar geslagen (hij begon wel met slaan) en ik vind die ander een klootzak
De politie heeft hier (als het goed is
[ontopic]
24/7 games op TV? Als ze dat kwalitatief goed willen maken moet er net zoveel geld in als de muziekzender..... halen ze dat geld binnen? Qua advertenties bv? Vraag het me af omdat de doelgroep kleiner is dan de doelgroep van een muziekzender
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
http://www.gameone.net/articles/emissions.php
Dus niet alleen games, maar ook aandacht voor film, muziek, sport, making of's en een blik op spellen uit de oudheid
Volgens Van Dale betekent objectief: 1 zich bepalend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen.Spyro_the_Dragon schreef op 03 June 2003 @ 10:28:
Een objectieve mening bestaat WEL!
Bijvoorbeeld deze:
"mijn mening is dat jij ernaast zit door te zeggen dat een objectieve mening niet bestaat"
Deze mening zou ook subjectief kunnen zijn als me dit is ingefluisterd door iemand anders.
Voorbeeld van een subjectieve mening:
Een vriend wordt in elkaar geslagen (hij begon wel met slaan) en ik vind die ander een klootzak
De politie heeft hier (als het goed is) een objectieve mening over: die vriend begon en is dus een klootzak.
Als een politie die vriend een klootzak vindt is dat een mening en is dus subjectief. Dat hij de dader is, is een feit, geen mening.
Als jij vindt dat ik er naast zit is dat jouw mening, zit ik er werkelijk naast dan is dat een feit en geen mening meer.
Iets kan geen mening en feit te gelijk zijn volgens mij, dat zou nogal vreemde situaties geven, zoals ik vind dat de aarde rond is, en ik vind dat de euro op dit moment meer waard is dan de dollar.
Maar goed, sorry voor dit off-topic gelul. Een full-time gamezender, lijkt me erg moeilijk om te vullen. Zul je wel ongelooflijk veel herhalingen krijgen, zoals nu met die movie-specials op TMF/MTV.
Grab shell dude!
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dan wordt er zoooo onwijs veel herhaald, dat ik niet meer weet of ik het wel leuk ga vinden. Ow well, we'll see.
Verwijderd
- wars uitzenden, wel de top natuurlijk
- reports van de nieuwste games
- programma voor noobs
- programma voor kleine kinderen
alleen betwijfel ik of zon zender wel genoeg viewers krijgt om te blijven bestaan. Veel mensen hier op tweakers zullen er wel naar kijken maar om een volledige zender succesvol te maken zul je veel kijkers moeten hebben. Daarom is het mischien wel beter om gewoon een algemene computer zender te maken. Dit zou veel meer kijkers trekken en daardoor aantrekkelijker zijn om te beginnen. Mischien dat ze er maar een Tweakers.tv van moeten maken
iig de daadwerkelijke plannen van MTV met die zender zijn uiteraard niet duidelijk... Wie weet wat daar nog meer op gaat komen... als alleen maar niet zo'n blonde doos met dikke b*****n gaat presenteren, Game one was iig lekker zonder enthousiaste b33b op het scherm dus niet vna het niveau gammo en andere junk... Iig heb ik gister de schotel weer ff bekeken en game one inmiddels weer gevonden
Deze plek is te koop.
Op welke satteliet ziet dat kanaal nu dan? Hotbird of Astra?KeeZ schreef op 04 June 2003 @ 20:52:
OMG, heb ik nu de ouderwetse discussie ob- en subjectief weer boven tafel gehaaltsorry was nie de bedoeling
![]()
iig de daadwerkelijke plannen van MTV met die zender zijn uiteraard niet duidelijk... Wie weet wat daar nog meer op gaat komen... als alleen maar niet zo'n blonde doos met dikke b*****n gaat presenteren, Game one was iig lekker zonder enthousiaste b33b op het scherm dus niet vna het niveau gammo en andere junk... Iig heb ik gister de schotel weer ff bekeken en game one inmiddels weer gevondenFrans is nog steeds niet mn beste kant maar het blijft gewoon aardig om een half uurtje naar World Of Warcraft te kijken of een 4v4 game generals
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Astraschnumi schreef op 04 June 2003 @ 20:55:
[...]
Op welke satteliet ziet dat kanaal nu dan? Hotbird of Astra?
Verwijderd
Wel vind ik het handig voor als je op de hoogte wil gehouden worden op de nieuwste games, maar om daar 24 uur per dag mee te vullen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd