Toon posts:

Downloadmanager gaat niet weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, laatst zag ik het programma Fresh Download in de meuktracker. Gedownload, geinstalleerd, besloten dat ik het niet nodig had en meteen weer gedeinstalleerd. De uninstaller zei dat ik moest rebooten, en nadat ik dat gedaan had meende ik dus dat het programma weg was. Toen begonnen de problemen.. Ik krijg sindsdien altijd twee van deze messageboxen zoals deze wanneer ik iets probeer te downloaden:

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~densetsu/FreshDownloadError.jpg

Nadat ik door beide messageboxen heen klik start de download gewoon keurig.. Toch begint dit me in steeds grotere mate te irriteren :(.

Ik heb al op meerdere plaatsen gezocht (site van maker, google/nieuwsgroepen), maar kan zo snel niet een oplossingen vinden. Iemand hier een idee in welke richting ik het moet zoeken?

Alvast bedankt.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo snel waar je het programma voor "default download" kan instellen, maar probeer gewoon eens DAP te installeren en te uninstallen..??! Dan moeten de downloads als het goed is gewoon weer naar IE teruggezet.

Wees consequent, maar niet altijd

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Misschien kun je eens even door je register heen gaan. Allicht dat daar nog ergens verwijzingen staan. Als je die er voorzichtih uitsloopt... misschien dat dat werkt. Er blijft altijd wel wat rommel staan nl. :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ook schreef op 03 June 2003 @ 08:52:
Ik weet eerlijk gezegd ook niet zo snel waar je het programma voor "default download" kan instellen, maar probeer gewoon eens DAP te installeren en te uninstallen..??! Dan moeten de downloads als het goed is gewoon weer naar IE teruggezet.
Al een of twee keer het programma geherinstalleerd.. Als ik het installeer functioneerd het gewoon zonder problemen als download manager. En als ik het weer uninstall dan komt die melding weer :|

Verwijderd

Topicstarter
Probleem (tijdelijk?) opgelost.. Ik had explorer and iexplore afgesloten en toen de Program Files\FreshDevices dir gerenamed naar _fresh en toen weer alles opnieuw opgestart. Ik zeg tijdelijk, omdat dit natuurlijk niet de "nette" manier is van programma's uninstallen, en ik wed dat er nog ergens iets zit waarmee ik later problemen zal krijgen (dat hij over missende bestanden gaat zeuren). Dus als er iemand is die weet waar downloadmanagers e.d. zichzelf plaatsen, dan hoor ik hierover graag meer..

Ook en Whizzcat, toch bedankt voor jullie interresse/tijd :)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Gebruik zowiso nog ff een reg cleaner (JV16 powertools) om nog ff alles na te spitten op te schonen.. Je zal verbaasd zijn over hoeveel pulp eruit komt!

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1