Ok, laatst zag ik het programma Fresh Download in de meuktracker. Gedownload, geinstalleerd, besloten dat ik het niet nodig had en meteen weer gedeinstalleerd. De uninstaller zei dat ik moest rebooten, en nadat ik dat gedaan had meende ik dus dat het programma weg was. Toen begonnen de problemen.. Ik krijg sindsdien altijd twee van deze messageboxen zoals deze wanneer ik iets probeer te downloaden:

Nadat ik door beide messageboxen heen klik start de download gewoon keurig.. Toch begint dit me in steeds grotere mate te irriteren
.
Ik heb al op meerdere plaatsen gezocht (site van maker, google/nieuwsgroepen), maar kan zo snel niet een oplossingen vinden. Iemand hier een idee in welke richting ik het moet zoeken?
Alvast bedankt.

Nadat ik door beide messageboxen heen klik start de download gewoon keurig.. Toch begint dit me in steeds grotere mate te irriteren
Ik heb al op meerdere plaatsen gezocht (site van maker, google/nieuwsgroepen), maar kan zo snel niet een oplossingen vinden. Iemand hier een idee in welke richting ik het moet zoeken?
Alvast bedankt.