Tot voor kort functioneerde m'n PCTV Rave TV-kaart onder Windows 2000 uitstekend. Door een her-installatie (kon 't ook niet helpen) is dit echter niet meer het geval. Bij de installatie van de bijbehorende software horen een aantal testen, die doorloopt de kaart allemaal goed behalve de laatste, de TV-opname test. TV ontvangst is vervolgens WEL mogelijk, wat NIET werkt is de opname mogelijkheid (video en snapshots) maar wat erger is ook de Teletekst werkt NIET! De Pinnacle support afdeling gooit het op niet juiste proxy instellingen maar die heb ik niet eens aan staan dus daar kan geen sprake van zijn. De Studio PCTV software zelf gooit het op een niet toegewezen of gedeelde IRQ, dit is het naar mijn mening niet. Ik heb de kaart van IRQ laten wisselen, echter zonder succes. Tegelijkertijd krijg ik af en toe een melding dat mijn ActiveX instelling niet goed zijn, kan het hiermee ook een relatie hebben en zo ja wat dien je dan te veranderen?
Overige gegevens PC:
TNT2 32 Mb video (laatste drivers), PIII 667, 128 Mb RAM, MSI 6198 moederbord met de laatste VIA drivers, OS: W2K met SP1
Overige gegevens PC:
TNT2 32 Mb video (laatste drivers), PIII 667, 128 Mb RAM, MSI 6198 moederbord met de laatste VIA drivers, OS: W2K met SP1