Toon posts:

uploaden afbeeldingen stopt na X aantal procent (FTP)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website (www.hdtmusic.com), en ik wil wat afbeelingen uploaden. Nu start ik FTP en vul alle gegevens goed in. Ik upload alles en alles gaat ook goed (index enzo), maar als ik een plaatje wil uploaden, gaat hij maar tot een X aantal procent (meestal 83) en dan valt de verbinding uit (ik kan niet meer msn-en, internetten enz.), maar de 2 computertjes rechtsonderin de taakbalk blijven staan!

weet iemand hoe dit komt?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Had je mijn vorige post gelezen? Welke transfer mode gebruik je? Experimenteer daar eens mee. Ook kan je proberen passive mode eens aan of juist uit te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
ga ik ff proberen!

alvast bedankt!

Verwijderd

hm, wat heb je voor modem? en wat heb je voor computer? :)
Ik had het met mijn VIA chip en Speedtouch USB modem ook..

dan moet je even de USB-Patch ergens vandaan halen..http://www.viaarena.com/

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:14
zit je achter firewall/router? als de desbetreffende ftp server een ip request uitvoert of een trace of wat dan ook kan het zijn dat je router d.m.v hack prefention de hele zooi dicht gooit.

probeer jezelf is d.m.v je ip in de dmz zone te gooien en kijken wat er dan gebeurd.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-08 10:47
Welk programma gebruik je om te uploaden? FlashFXP? CuteFTP?
Gebruik je single of dual channel isdn?
Hoe groot is het bestand wat je uploadde en bij 83% stopt?

Iets meer info en we kunnen je beter helpen (en vooral sneller! :))

[ Voor 11% gewijzigd door Novah op 03-06-2003 00:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
modem: een dynalink 128kb isdn modem

computer: zie onder!

• Morax
  • Laatst online: 10-09 11:42
Misschien dat de FTP-server dan vol zit, of is er misschien een limiet in hoe groot een bestand mag zijn. Bij veel gratis FTP-servers zit een limiet van 256 of 512 KB per bestand.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
Novah schreef op 03 June 2003 @ 00:31:
Welk programma gebruik je om te uploaden? FlashFXP? CuteFTP?
Gebruik je single of dual channel isdn?
Hoe groot is het bestand wat je uploadde en bij 83% stopt?

Iets meer info en we kunnen je beter helpen (en vooral sneller! :))
FTP-versie: WS_FTP X86 Version
isdn: single isdn
bestand: 49.9 KB

• Genghis Khan
  • Niet online
Heb je het bij meerdere FTP-clients, en bij meerdere afbeeldingen?

Verwijderd

Topicstarter
Morax schreef op 03 June 2003 @ 00:39:
Misschien dat de FTP-server dan vol zit, of is er misschien een limiet in hoe groot een bestand mag zijn. Bij veel gratis FTP-servers zit een limiet van 256 of 512 KB per bestand.
het bestand is niet groter dan 50kb, en ik kreeg ff als controle de inlog-gegevens van een vriend van mij, en daar deed hij het ook niet, dus aan een of ander limiet kan het volgens mij niet liggen!!

Verwijderd

Topicstarter
Genghis Khan schreef op 03 June 2003 @ 00:42:
Heb je het bij meerdere FTP-clients, en bij meerdere afbeeldingen?
ja.....bij BIJNA allemaal... enkele afbeeldingen doen het wel

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 00:44:
[...]

ja.....bij BIJNA allemaal... enkele afbeeldingen doen het wel
Enkele afbeeldingen doen het dus wel. Is het misschien een bepaald formaat wat afgewezen wordt? Dat alle JPG's het niet doen of iets dergelijks?

Verwijderd

Topicstarter
Genghis Khan schreef op 03 juni 2003 @ 00:45:
[...]

Enkele afbeeldingen doen het dus wel. Is het misschien een bepaald formaat wat afgewezen wordt? Dat alle JPG's het niet doen of iets dergelijks?
daar kan het absoluut niet aan liggen, ze zijn allemaal in JPEG formaat en komen zelfs van precies dezelfde digitale camera!(niet dat dat wat uit maakt:))

• Genghis Khan
  • Niet online
Zitten er misschien niet-ASCII-tekens in de filenames? Die willen FTP-servers ook nog wel eens weigeren.

Verwijderd

Topicstarter
Genghis Khan schreef op 03 June 2003 @ 00:51:
Zitten er misschien niet-ASCII-tekens in de filenames? Die willen FTP-servers ook nog wel eens weigeren.
hoe zie ik dat?

• Morax
Genghis Khan schreef op 03 juni 2003 @ 00:51:
Dan zou hij al meteen een foutmelding moeten geven, en niet pas bij de 83% lijkt mij...
Overigens zegt de TS dat hij zodra de verbinding vastloopt, hij ook niet meer kan internetten en MSN'en enzovoorts. Dat is volgens mij geen probleem met ASCII-tekens.

[ Voor 22% gewijzigd door Morax op 03-06-2003 01:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat ik helemaal raar vind:

dat de verbinding uit valt is tot daar aan toe.....maar dat die computertjes rechtsonderin de taakbalk gewoon vrolijk doorknipperen....daar kan ik niet helemaal bij!

p.s. als ik daarna weer verbinding probeer te maken (na hem eerst handmatig verbroken te hebben), doet hij het de eerste keer niet (dan blijft hij hangen bij: bezig met controleren van gebruikersnaam en wachtwoord) en de 2e keer doet hij het weer wel normaal.

volgens mij is er ook iets niet helemaal oke met die verbinding van mij :(

• Morax
Misschien dat je internetverbinding op de een of andere manier volledig volloopt en er zoveel datatransactie is, dat er geen ruimte meer is voor andere/normale internetapplicaties.
Ik weet niet of dit het is, het is maar een idee.
Een oorzaak/oplossing heb ik hier jammer genoeg niet voor (als dit het al zou zijn)

[ Voor 16% gewijzigd door Morax op 03-06-2003 01:19 ]

Pagina: 1