beveiliging op svcd's?

Pagina: 1
Acties:

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-08 08:54
ik heb hier een aantal svcd's liggen met een raar soort beveiling.

het zijn files die je als bin download deamon tools of branden dmv cue ... :/ etc
wanneer ik deze in mijn dvd speler bekijk is er niets aan de hand.
wanneer ik deze op mijn computer boven kijk niets aan de hand
wanneer ik deze op mijn computer op mijn kamer kijk geeft windows media player een fout.
en wanneer ik dit op men pc in de huiskamer probeer zie ik dat rare bewegende blokje wat op lichte achtergronden donker word en andersom.

weet iemand waar dit aan ligt,
verschillende codecs? :?
versie media player? :?
windows versie? :?

of een andere soort beveiliging?
:X weet niet of dit mag maar is dit te omzeilen (legaal dmv een progsel of codec) :?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik zou toch zeggen codecs.
Gebrand op CD, en vervolgens met de standaard WinDVD ofzo geprobeerd af te spelen?
Windows Media Player vind ik persoonlijk nou niet bepaald het beste om (S)VCD's of DVD's mee af te spelen.

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
voor SVCD moet je een mpeg-2 decompressor hebben, heb je die niet, speelt het niet af. Installeer een programma om dvd's mee af te spelen op die computers en als het goed is heb je nergens meer last van....

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SVCD's met beveiliging? Die ben ik nog nooit tegengekomen. Zoals hierboven al aangegeven staat lijkt het me een codec-probleem. Of dit is weer eens typisch een Media Player akkefietje. Heb je dit namelijk ook met andere spelers?

• cky
ja heb het ook bij andere programma's geprobeerd, maar daar is het ook bij...
boven waar hij het wel doet heb ik wel een dvd speler geinstaleerd, dus ik probeer het hier nu ook even met een dvd speler..

• cky
SirDupre schreef op 03 June 2003 @ 00:02:
voor SVCD moet je een mpeg-2 decompressor hebben, heb je die niet, speelt het niet af. Installeer een programma om dvd's mee af te spelen op die computers en als het goed is heb je nergens meer last van....
thnx alot het werkt , mufffe ms media player
powerdvd works
Pagina: 1