Toon posts:

Blauwe schermen tijdens gamen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,
Ik wordt nu al een tijdje geteisterd door keiharde vastlopers met blauwe schermen tijdens het spelen van 3d games. ( Soldiers of fortune, Strikeforce, C&C Generals, Halflife) Bij minder zware 3d games is het niet ( Anno 1602 ) Ik heb al een memtest gedaan van me gewone geheugen maar daar ligt het niet aan dat is ook niet overgeclockt.

Systeem.

Asus a7v
Thunderbird 800 @ 1000
384 mb geheugen
Point of view GF 4 mx 440 64 mb standaard passief gekoeld

Ik heb de processor al een keer terug geklokt via de fsb naar 900 maar toen kreeg ik nog steeds de blauwe schermen.

Mijn vraag is kan het toch aan de processor liggen.

Of is het de koeling van de videokaart ( passief ), de kast is namelijk erg vol met 3 hd's 3 cd rom spelers, en de case zelf voelt altijd licht verwarmt aan. zit verder geen extra koeling in.
Wie geeftf mij wijze raad!!!.

Gr.
Proximus

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan je misschien eerst ons informatie geven van wat er in de blauwe schermen staat... dus de foutmelding :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

tja wordt toch te warm zo te lezen.
zet je kast eens open en richt er een ventilator op ofzo, heb je het dan niet dan wordt het tijd om koelers te gaan plaatsen.

wat voor voeding zit er trouwens in :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
300 watt voeding. Heb ik nog niet bij stil gestaan, zal de kast eens open zetten en een blower er op zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Blowing and Gaming.........

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-08 15:08
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 23:44:
Blowing and Gaming.........
maar natuurlijk.... trouwens lees FAQ is... groeten is niet nodig hier op GOT...

ontopic: sjek je voeding.... probeer is andere videokaart....

Verwijderd

Topicstarter
Ok het is de warmte tijd om een paar ventilarots te kopen

thnx in ieder geval!!
Pagina: 1