administratief softwarepakket?

Pagina: 1
Acties:

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-09 11:51

allure

Titaan fase 2/3

Topicstarter
ik ben op zoek voor een vereniging naar een stukje software waar ik een een paar bepaalde dingen kan invoeren en later weer in vorm van een grafiek of lijst weer kan uithalen...

ik wil invoeren:

de naam (van het lid)
Hoevaak hij of zij binnen is geweest
nummer van legitimatie bewijs
en adres gegeven en leeftijd van de persoon

Nu is de vraag bestaat er zo`n programmatje?
ik heb zitten denken aan een form. in Exel ofzo maar dat is ook niet de mooiste oplossing. mischien weet 1 van jullie of er zoiets bestaat?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:08

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Anders acces programma maken :) ?

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

Gewoon in Excel een bestandje maken met gegevens en koppelen aan Word voor leuke opmaak.
Aangezien het een vereniging betreft zal het ook wel low-budget moeten zijn, in dat geval valt te denken aan OpenOffice.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08-09 17:20

Boss

+1 Overgewaardeerd

Nu is de vraag of jij al die gegevens zo maar op mag slaan onder de wet privacy-bescherming... Je zal in ieder geval mensen moeten melden dat ze in jouw bestand komen en de kans moeten geven om niet in het bestand te worden opgenomen.

Zeker als je ook legitimatiebewijs nummers gaat opslaan bij persoonsnamen....

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 17:29
Hoe wil je leden anders administreren. Je mag toch mensen administreren als ze vrijwillig lid willen worden? Hoe kun je anders mensen bijvoorbeeld een rekening sturen?
Pagina: 1