Hauppauge wintv-kaarten met antenne???

Pagina: 1
Acties:

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 16:20
'k Heb net m'n pc naar m'n kamer moeten verhuizen, en nu zit ik hier met een radio en een pc....'k zou graag die radio (met antenne wel te verstaan) wegdoen voor wat meer ruimte, en in m'n pc een FM-kaartje te steken ter vervanging...en nu ik toch bezig ben...een tv-tuner erbij kan eigenlijk geen kwaad ;)

Nu heb ik hier geen kabel :'( ..., kan ik een tv/fm-antennetje aansluiten op een Hauppauge wintv ("primio" d8 'k) kaart, of is dit enkel voor kabelaansluiting en kan ik dus wel/niet radio en tv hebben hier :?

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Kan idd, maar een TV antenne is groot en kan alleen ned1,2,3 en de lokale omroep meestal nog met wat ruis ontvangen :(
Dus je wil zeker wel kabel ja :)
Een FM antenne is wel wat beter kwa ontvangst, dus voor radio kan je evt wel een antenne gebruiken.
Maar ook die is beter via de kabel.

[ Voor 32% gewijzigd door picobyte op 02-06-2003 23:01 ]

Powered bij meergranenbrood.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Jij wilt echt wel kabel hebben. Wat je wilt is mogelijk, maar zoals picobyte ook al zei kun je via antenne alleen NED1, 2 en 3 ontvangen en vaak in slechte kwaliteit. Dus kabel is echt wel aan te raden... even knutselen en kabels door trekken ;)

Profile

• tweak_master
Probleem is dat m'n ouders die kabelhebben laten afsluiten vroeger, dus we hebben gewoon geen signaal...ik woon in Belgie en ik weet dat ik met een antennetje alleen vrt en canvas kan krijgen, maar als ik toch een kaartje in m'n pc moet steken, doe ik er gelijk een tv-tuner bij...geen halve zaken ;)

• tweak_master
edit:
oeps...duidelijk iets mis gegaan....

[ Voor 88% gewijzigd door tweak_master op 03-06-2003 09:06 ]