"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
deze blijft ook al rood 
en ja javascript staat al jaren uit
en ja javascript staat al jaren uit
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dat veranderd niet per view hoor
maar gewoon om de x minuten/uren.
Posts blijven gewoon een tijdje actief, het is dus niet zo dat geel worden nadat je ze hebt gelezen. Je kan alles resetten door hier te klikken. Nu zijn alle topics weer geel en worden ze rood als er nieuwe reply's zijn.
(Die link vind je op de plek waar het volgende staat: Hoi ErikRo, je laatste sessie begon Monday 02 June 2003 22:25. Op de forumindex bovenaan, op de datum/tijd klikken reset het
)
(Die link vind je op de plek waar het volgende staat: Hoi ErikRo, je laatste sessie begon Monday 02 June 2003 22:25. Op de forumindex bovenaan, op de datum/tijd klikken reset het
The devil is in the details.
Is dit een nieuwe feature? Valt me vandaag pas voor het eerst op.
Verwijderd
Is pas sinds 2 jaar jaErikRo schreef op 02 June 2003 @ 22:32:
Is dit een nieuwe feature? Valt me vandaag pas voor het eerst op.
jaja heel leuk, ga mij even gek maken.
Maar dit is voor het eerst dat ik zo te werk moet gaan. Ik kom hier al jaren en elke keer als ik iets gelezen had werd het geel. En volgens mij werd alles geel op het moment dat je het forum verliet. Ik ben toch niet gek geworden, alhoewel ik dat wel begin te denken.
Maar dit is voor het eerst dat ik zo te werk moet gaan. Ik kom hier al jaren en elke keer als ik iets gelezen had werd het geel. En volgens mij werd alles geel op het moment dat je het forum verliet. Ik ben toch niet gek geworden, alhoewel ik dat wel begin te denken.
Het sessie-systeem wat jij aanhaalt wordt onder andere in phpBB gebruikt, misschien ben je daarmee in de war? Voor GoT zou het in ieder geval een te grote load geven op de servers om dit per user per topic bij te gaan houden en dus wordt het niet gedaan
.
Dit is al *kuch* vrij lang zoErikRo schreef op 02 June 2003 @ 22:47:
jaja heel leuk, ga mij even gek maken.![]()
Echter zit er wel een tijdslimiet op alvorens het veranderd, die tijdslimiet is wat verhoogd omdat mensen 5 minuten te kort vonden (na het lezen van een enkel topic was alles alweer geel) naar, ik meen, 15 minuten.
Als je dus 15 mins niets doet (ongeacht of je het forum 'verlaat', want dat is gewoon niet te bepalen met HTTP... ) wordt alles geel.
OK weer iets geleerd
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()