Toon posts:

opeens probleem met internet, help

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
goeiedag,

ik heb een probleempje, ik heb al 2jaar internet ofzo via isdn,
maar sinds een paar dagen gebeurt het dat als ik inlog op mijn provider(freeler) dan blijft mijn comp om de 10a 20 sec steken, ook bijv als ik een mp3 afspeel blijftie ammaar steken , en ook als ik dit stukje text typ moet ik af en toe ff wachte,

heb ik een verkeerd programma geinstalleerd ofzo, in configuratie scherm> systeem geeftie ook geen fouten ofzo, is er mischien iemand bekend met dit probleem, ik heb er in die 2 jr nooit last van gehad , en sinds vorige week, zodra ik verbinding maak blijftie ammaar ff steke, please help me( als je kan:)

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Gooi er iets van ad-aware tegenaan. Ook zouden de specs van je pc wel handig zijn.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

tja of er zijn wat probleempjes met freeler of je hebt mischien spyware op je pc staan :?
draai anders ff adaware of spybot of alle 2 ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Aangezien je je probleem ook hebt als je een stukje tekst typt, is dit niet echt een I&T-related probleem. Verder zijn er voor dit soort probleempjes tientallen oorzaken te bedenken. Door wat te searchen op GoT en bij Google kun je er vast wel een paar vinden, om die eventueel uit te sluiten.

In ieder geval, dit topic gaat dicht door gebrek aan eigen research.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.