Ik heb de search gebruikt op de meest kinky manier, maar er kwam niets uit wat ik kon gebruiken.
SA-FAQ ook doorgespit, dit probleem komt vast vaker voor, maar niets in Le FAQ.
En de Google-Groups hebben mij ook niet geholpen..
Dus het probleem:
Als ik liedjes ga draaien in Windows Media Player 9, dan schiet de cpu-load na een tijdje (paar nummers) naar 99%, en op een gegeven moment wordt het steeds trager, tot ik hem met taakbeheer afmaak.
Ik vermoed dat het te maken heeft met artiesten-info/albumhoes gedoe, maar kan dit niet bevestigen.
Het maakt niet uit of ik off- of online ben.
En voor mensen gaan zeggen dat ik de classic moet gebruiken, wil ik even zeggen dat ik het juist voor die albumhoezen heb gedaan. Vinnik wel leuk, namelijk.
Het lijkt wel alsof-ie alles cached ofzo. Of een memory-leak? Ik weet het niet.
(Geheugengebruik zit dan richting 80Mb, beetje veel, maar ach, Microsoft, hè
)
Maar wie weet dus waar ik de optie 'use all cpu power available to play a song' uit kan vinken?
(Systeem is P4@3,2Ghz en onboard geluid, Winxp, DX9)
SA-FAQ ook doorgespit, dit probleem komt vast vaker voor, maar niets in Le FAQ.
En de Google-Groups hebben mij ook niet geholpen..
Dus het probleem:
Als ik liedjes ga draaien in Windows Media Player 9, dan schiet de cpu-load na een tijdje (paar nummers) naar 99%, en op een gegeven moment wordt het steeds trager, tot ik hem met taakbeheer afmaak.
Ik vermoed dat het te maken heeft met artiesten-info/albumhoes gedoe, maar kan dit niet bevestigen.
Het maakt niet uit of ik off- of online ben.
En voor mensen gaan zeggen dat ik de classic moet gebruiken, wil ik even zeggen dat ik het juist voor die albumhoezen heb gedaan. Vinnik wel leuk, namelijk.
Het lijkt wel alsof-ie alles cached ofzo. Of een memory-leak? Ik weet het niet.
(Geheugengebruik zit dan richting 80Mb, beetje veel, maar ach, Microsoft, hè
Maar wie weet dus waar ik de optie 'use all cpu power available to play a song' uit kan vinken?
(Systeem is P4@3,2Ghz en onboard geluid, Winxp, DX9)
"Always remember to quick save" - Sun Tzu