Toon posts:

Outlook doet bijzonder vreemd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey als ik mijn outlook start geeft hij een foutmelding bij het ophalen van mijn mail (het sturen lukt wel). Ik heb de fout gevonden en aangepast maar nu blijkt outlook weer mijn originele gegevens vervangen te hebben door volgende:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/neoproject/outlook.jpg

Weet iemand wat er mis is met mijn pc?
Wel geeft mijn windows regelmatig (sinds kort) een foutmelding na het opstarten ivm het register, dan vraagt hij om opnieuw op te starten, doet een registercontrole en repareert het register en start windows perfect op. Misschien houdt dit verband met het bovenstaande.

Iemand suggesties?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27
vul es bij mail in 195.130.132.36 en haal /mail-in.pandora.be eens weg achter accountnaam

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Waarschijnlijk heb of had je Norton of een andere mail scanner geinstalleerd.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
... of delete het account eens en maak een nieuwe aan ?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:51

FastBunny

Give it the Works !

Redje schreef op 02 juni 2003 @ 21:11:
Waarschijnlijk heb of had je Norton of een andere mail scanner geinstalleerd.
En deze uitgeschakeld of niet goed verwijderd is inderdaad een logische verklaring, dan maakt hij er ook zo's soort accountnaam van :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

ik heb dit probleem ook iedere keer dat ik opnieuw start si dit weer gewijzigt dit is gekomen nadat ik de windows update heb gestart nu nog ff uitvinden welke update het geweest is pffff
Pagina: 1