Issues met NAT

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Ik gebruik al sinds ik adsl heb nat en ik heb ook al sinds ik adsl heb problemen met nat. Sinds deze week heb ik weer problemen.

Het probleem is namelijk tijdens het internetten dat het regelmatig voorkomt. Dat als ik een link aan klik hij wel begint met het openen van de link. Alleen dat er dan na een seconde niks meer gebeurt. Dit is vooral onhandig bij het browsen op forums maar ook op andere sites.

Ik maak gebruik van windowsXP met alle updates. En ik heb dit probleem gehad met een Speedtouch 510i router / Sinds deze week dan ook met de Cisco 826 Router. En nu heb ik dan m`n speedtouch 510 sipspoof bridge er weer tussen hangen en heb ik zelfs problemen met Winroute en NAT.

Dus ik weet het eigenlijk niet meer wat het nu is. Ook m`n buurman heeft er last van. (Zelfde inet verbinding).

Tlijkt trouwens op een bug in internet explorer. Dus kga nu ff wat anders proberen netscape ofzo ?

Nog meer mensen met dit probleem.???

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Dan natuurlijk wel Mozilla he! ;)

Maareh, weet je zeker dat het aan je router ligt dan? Niet aan Winsock oid? Misschien heb je een proxyserver ingesteld staan die niet meewerkt? Nouja, eerst maar eens afwachten of je 't bij Mozilla oid ook hebt...

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Dat is juist het vage als ik een proxy gebruik heb ik het niet (Winroute proxy that is)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Hmm ja maar dat is een transparante proxy toch?

Ik bedoel in je Internet Explorer en dan naar Extra > Internet Opties > tabblad Verbindingen > LAN Instellingen, of daar ook een proxy staat ingesteld... (zo ja: uitzetten!)

[ Voor 9% gewijzigd door Bergen op 03-06-2003 00:53 ]

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 11:54

VisionMaster

Security!

GerbenW schreef op 03 juni 2003 @ 00:53:
Hmm ja maar dat is een transparante proxy toch?

Ik bedoel in je Internet Explorer en dan naar Extra > Internet Opties > tabblad Verbindingen > LAN Instellingen, of daar ook een proxy staat ingesteld... (zo ja: uitzetten!)
;)

I've visited the Mothership @ Cupertino