Compacte HT 5.1 speakersets

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• FAQ
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik ben van plan om een 5.1 speakerset (denk aan: Kef HT 2005, JBL SCS135SI en Canton Movie) aan te gaan schaffen.

Uiteraard weet ik dat je geen speakerset moet kopen zonder hem eerst uitvoerig zelf te hebben beluisterd (het liefst ook nog met je eigen receiver). Probleem is echter dat je onmogelijk alle sets in de winkel kan beluisteren.

Om te voorkomen dat ik mooie setjes misloop die in de winkel niet aanwezig zijn (omdat ze gewoon niet zo bekend zijn) de volgende vraag:

Zijn er mensen die een compacte HT 5.1 speakerset hebben en die hier willen reviewen (met vermelding gebruikte receiver)?

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:36

JWO

Magnat Metric 5.1active :)

• FAQ
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
JWO schreef op 02 June 2003 @ 21:07:
Magnat Metric 5.1active :)
Hmm, beetje karige review: :)

Iets meer info?

[ Voor 6% gewijzigd door FAQ op 02-06-2003 21:35 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09

Stewie!

Keen must die!

MS THX serie? Die hebben volgens mij bijzonder goed geluid :)

Mordaunt-Short 500 Series THX <- die dus
http://www.mordaunt-short.co.uk/thx dus enzo 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Stewie! op 02-06-2003 21:49 ]

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:08
FAQ schreef op 02 June 2003 @ 21:26:
[...]

Hmm, beetje karige review: :)

Iets meer info?
Lees even het "wat moet ik kopen" gedeelte in de policy.

Je kan in AV prima een topic openen over (5.1) speakersets, maar je zal toch echt een hoop vooronderzoek zelf moeten doen.
Ga dus eerst zelf speuren (op websites en in winkels) en wanneer je je keuze hebt weten te beperken, kan je daarover een topic openen (en houdt daarbij de policy in het achterhoofd).

Opsomtopics waarin iedereen vanalles opdreunt, zonder daarbij te hoeven nadenken waaraan het setje moet voldoen (je hebt niet eens een prijs opgegeven!!) hebben we liever niet in AV

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik wil nog even aanvullen, je mag dus wel een topic als deze openen maar dan willen we in de openingspost dus specifiek zien wat je zoekt, en wat je huidige bevindingen zijn en welke set je mooi vond klinken en waarom. dan kunnen andere mensen ook nuttige tips geven :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.