Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik zit efvies te kijken welke digitale camera ik zal kopen. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Kodak DX4330.

Het is een 3.3 Megapixel camera voor maar € 280.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn je bevindingen, zou je eventueel wat foto's ervan kunnen posten.

Weet anders iemand een andere goeie camere. Vergeet niet dat de Kodak een 3.3 megapixel is en maar € 280 kost.

Thanks 8)7

Verwijderd

Voor dit soort vragen bestaat er de pricewatch :)

3.x Megapixel Camera's

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 20:33:
Vergeet niet dat de Kodak een 3.3 megapixel is en maar € 280 kost.
Vergeet niet dat een 3.3 megapixel CCD maar een hele kleine aspect is van een digitale camera en niet bepaald of hij "goed" of "slecht" is. Er zijn een heleboel andere dingen waar je op moet letten.

[ Voor 11% gewijzigd door Johnny op 02-06-2003 23:21 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

ik raad je aan om een kijkje te nemen op http://www.kiekeurig.nl
kijk bijvoorbeeld ook eens naar de:
hp photosmart 735 €240,- 3.2mp!!
Fujifilm Finepix A303 €269,- 3.2mp!!

En wat heeft deze camera beter/meer dan de andere camera's ??(kortom WAAROM nou juist deze?)
Er liep b.t.w. ook een "aldi camera" van medion momenteel in de aanbieding(zoek maar hier o GOT), misschien dat DAT iets voor je is !

Verwijderd

Topicstarter
EurOtic

bedankt voor het aanraden van de FujuFilm A303, die had ik nog niet gezien maar na het lezen van een aantal reviews blijkt dat een een hele goeie camera te zijn.

Sites zoals kieskeurig enzo weet ik wel te vinden, maar ik was ook meer op zoek naar echte reviews site en waar ook voorbeelden van foto's te vinden zijn.

Ik vond trouwens een goeie site

http://www.steves-digicams.com/ (en dan camera reviews)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-02 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Joh, je kan ook eens een kijkje nemen @ www.dpreview.com
Staat in de FAQ. ;)

Whatever.

Pagina: 1