Ik heb een probleem met overclocken ik zal eerst mijn specs neerzetten.
A7N8X mobo
Amd xp 2400
2x 256 ddr ram (333 mhz) pc 2700
maxtor 80 Gb hd
En een geforce 4 ti 4200
In den beginne heb ik in de bios de fbs naar van 133 naar 166 gezet. Hier door starte de pc niet meer op en zodoende had ik de stekker eruit gehaald. En de pc weer opnieuw opgestart.
Toen heb ik hem weer terug gezet naar 133 en de multiplier met een half verhoogd wat resulteerde dat er amd xp 2600 stond
. Maar toen hij de hardware in de post screen controleerde op de ide controllers zag je ineens bij de de 1e master waar de hd opstaat 100 keer naar beneden scrollen en dit ging oneindig door.
Daarna heb ik de fbs verhoogd naar de 173 en de multiplier naar 12x. Hij starte toen op kreeg een blauw scherm. Ik reboote weer en toen gaf ie ineens aan dat het register verneukt was
Dus heb ik het via dos weer opgelost.
Betekend dat mijn processor is gelocked of is er iets anders raars aan de hand?
A7N8X mobo
Amd xp 2400
2x 256 ddr ram (333 mhz) pc 2700
maxtor 80 Gb hd
En een geforce 4 ti 4200
In den beginne heb ik in de bios de fbs naar van 133 naar 166 gezet. Hier door starte de pc niet meer op en zodoende had ik de stekker eruit gehaald. En de pc weer opnieuw opgestart.
Toen heb ik hem weer terug gezet naar 133 en de multiplier met een half verhoogd wat resulteerde dat er amd xp 2600 stond
Daarna heb ik de fbs verhoogd naar de 173 en de multiplier naar 12x. Hij starte toen op kreeg een blauw scherm. Ik reboote weer en toen gaf ie ineens aan dat het register verneukt was
Betekend dat mijn processor is gelocked of is er iets anders raars aan de hand?