Toon posts:

Qware tv tunerbox kanalen sorteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Afgelopen donderdag op de computerbeurs in Zutphen maar ff een tv tunerbox van qware gekocht. Prima ding, goeie kwaliteit met afstandsbediening.. :7 (lekker vanuit bed zappen).

Nu heeft ie alle kanalen gevonden maar hij zet ze bij autoscan gewoon helemaal in een andere volgorde dan ik wil.

De handleiding die erbij zit is niet zo uitgebreid, dus heb ik een paar vragen.

Hoe verander ik die volgorde van de kanalen?

Hoe kan ik kanalen handmatig vinden?

Verwijderd

is dat zo'n externe box voor je pc beeldscherm? heb je ook wat foto's van dat ding/ beeldkwaliteit bij jouw daar? ik zou wel eens willen weten hoe zo'n ding eruit ziet/kwaliteit..

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu net trug van school, zal strax ff wat foto's schieten en meerdere info.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, kwas het helemaal vergeten, hier zijn de pics nog:
Klik hier voor de pics

Verwijderd

Ik heb ook zo'n losse Tv tuner, alleen van een ander merk nl. "AverTV" (box 2)... ik heb nog niet echt gekeken naar het veranderen van de kanalen want ik ben nog niet echt te vreden over de kwaliteit (ik zit nu wat te rommelen met kabels)...

Als ik hem op een "normale tv" aansluit is er niks aan de hand maar zodra ik hem op me 42" inch sony flat panel display ( type : PFM500A2WE) aansluit krijg il best veel storing, volgens mij is het kastje wel goed maar je ziet het gewoon super goed op het dat scherm.

Wat ik graag wil weten wat heb je voor dat kastje betaalt, en heb jij ook beter kwaliteit op je composite uitgang dan op je VGA out?

laterz

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 00:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn kastje kostte 130 euro en was afgeprijsd van 150 euro. Op mijn VGA out is de kwaliteit van het beeld perfect maar de composiet out heb ik nog niet geprobeerd.

Misschien moet je even een versterker kopen voor het tv-signaal. Je tv zelf heeft nl. al een ingebouwde versterker, misschien dat de kwaliteit daardoor zo goed is.

Ik denk niet dat het zo op te lossen is, maar niet geschoten is altijd mis.. (toch?)

Verwijderd

Topicstarter
Mensen... is er dan echt niemand met een qware advanced tv tuner die mij uit kan leggen hoe ik de kanalen sorteer en hoe ik ze handmatig opzoek?

edit:

Ff de tags veranderd, was een beetje in de war... :o

edit:

Aargh, weer de tags nie goed! 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 12:59 . Reden: taggies ]

• Maurice v/d Zwaan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21
Ik heb het kastje ook gekocht en liep tegen hetzelfde probleem aan.

Direct met QWare gemailed en zeer snel de volgende reactie :
Wat u wilt is helaas niet mogelijk. De TV-tuner zal alle kanalen op de volgorde zetten zoals ze zijn gevonden. Het is niet mogelijk deze kanalen te herindelen. Ook het finetunen van de kanalen gebeurd volledig automatisch.

• emaurer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06-2024

emaurer

Voor de rest gaat alles Goed

MAus33 schreef op dinsdag 22 juli 2003 @ 19:16:
Ik heb het kastje ook gekocht en liep tegen hetzelfde probleem aan.

Direct met QWare gemailed en zeer snel de volgende reactie :[...]
MAus heb je wat gemailed... success ermee

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 13:48
emaurer schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:02:
[...]

MAus heb je wat gemailed... success ermee
Dat mail je twee jaar later en je MAILT het ook nog eens zodat de rest van het forum hetniet kan zien?

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Pagina: 1