Ik kom de laatste tijd (1 a 2 maand) draadjes tegen waar geen replies in zichtbaar zijn. Hetzelfde probleem als hier beschreven wordt, alleen dan ook bij andere pagina's dan de laatste. De pagina's bekijk ik per 25 replies.
Het probleem doet zich voor bij oa deze pagina's:
Battlefield 1942 topic deel X
Club3D werkelijk een slecht merk? (hier zonder Quick reply, topic is gesloten)
En waar ik het ook nog van weet, weet alleen de link niet meer, is van het grote Radeon topic oid. Daar waren het twee middelste pagina's die niet zichtbaar zijn.
Ik kan wel een plaatje maken van het probleem, heb alleen geen webruimte om het te plaatsen.
In en uitloggen heeft niet geholpen. Hopelijk zal dit verholpen kunnen worden, omdat het best wel irritant is.
Het probleem doet zich voor bij oa deze pagina's:
Club3D werkelijk een slecht merk? (hier zonder Quick reply, topic is gesloten)
En waar ik het ook nog van weet, weet alleen de link niet meer, is van het grote Radeon topic oid. Daar waren het twee middelste pagina's die niet zichtbaar zijn.
Ik kan wel een plaatje maken van het probleem, heb alleen geen webruimte om het te plaatsen.
In en uitloggen heeft niet geholpen. Hopelijk zal dit verholpen kunnen worden, omdat het best wel irritant is.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<