Toon posts:

submit news?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik nieuwsberichten submitten voor de frontpage?
Ik had gehoopt dat er op de meest logische plek (IHMO) wel een optie 'submit news' zou staan, namelijk op de frontpage onder 'Nieuws', maar daar staat ie niet..

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:40
Als je een nieuwsbericht bekijkt en je gaat met je muis over het tabblad nieuws staat ie er. Op sich ook wel logisch ;)

Verwijderd

Topicstarter
Waarom kan die dan ook gewoon niet direct onder de knop 'Nieuws' op de frontpage? Er staan dezelfde links in...Dus volgens mij is dat gewoon een keer vergeten er bij te zetten.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 19:44:
Waarom kan die dan ook gewoon niet direct onder de knop 'Nieuws' op de frontpage? Er staan dezelfde links in...Dus volgens mij is dat gewoon een keer vergeten er bij te zetten.
Nou nee, die is daar expres vergeten. Dit om het overstromen van de submitqueue enigszins tegen te gaan, ten gevolge van het stijgen van de nieuwszeespiegel. Dat laatste is weer het gevolg van de toegenomen tweakotine-uitstoot op Neerlands elektronische snelwegen ;) .

[ Voor 4% gewijzigd door Cookie op 02-06-2003 20:03 ]

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Topicstarter
Dat roept in deze tijden voor een public-view van de submitqueue, waar Tweakers zelf kunnen voten, dmv moderation points uit te delen aan artikelen die volgens hun goed genoeg zijn om op de frontpage te mogen komen..Tweakers voor Tweakers :)

Alhoewel dat uiteraard dat met deze behagelijke temperaturen een te zware belasting voor zowel de developers als de cpu's worden. We hopen op betere (lees: koudere) tijden!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 20:04:
Dat roept in deze tijden voor een public-view van de submitqueue, waar Tweakers zelf kunnen voten, dmv moderation points uit te delen aan artikelen die volgens hun goed genoeg zijn om op de frontpage te mogen komen..Tweakers voor Tweakers :)
Wil jij ook graag in je eigen krant het redactiewerk doen? Dat is namelijk waar je om vraagt :P. Lijkt mij in ieder geval geen goed idee om zoiets - deels - afhankelijk te maken van de gebruikers zelf daar is de selecte redactiegroep prima toe in staat. Nieuws submitten staat natuurlijk vrij en het is erg leuk om je eigen nieuwssubmit uiteindelijk terug te zien op de FP zo weet ik uit ervaring.
Pagina: 1