Wat doe je hieraan....

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:15

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Een buurjongen van mij heeft een client draaien op mijn email en wil alleen de blokje flushen als ik voor hem alladvange ga draaien...

Hij stuurt mij steeds icq berichtje en emailtje met zijn aanmelding code.. (ECHTE SPAM DUS)..

Zelf draait hij al 5 maanden alladvange met drie computers en heeft pas vorige week een check gekregen..

Ik wil dus geen reclame draaien omdat ik al genoeg geld binnenkrijg en ik geen zin heb om 8 maanden voor een check te w8en waar je maar 8 tientje van over hou...

Dus kunnen hem niet gewoon vertelllen van

Joch, Doe eens sportief en doe normaal mee

AKA Rinkel weblog

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Gewoon even tegen zijn koe vertellen dat hij van zijn baasje niet mag flushen en dan wordt die koe vanzelf wel zo boos dat hij alles recht in het gezicht van die vriend van je flusht. Dat zal hem dan denk ik wel leren de koe de volgende keer te beperken >:)

• Coen Rijkaart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04-2024
Dit lijkt me haast eerder een probleem voor zo'n (emotionele) problemen rubriek, ipv zo'n technische (nou ja soms dan) als GoT / DPC.

[evil_mode]
Wat je kan doen is een alladvantage cheat draaien, iets als gathering of angels, deze stuurt valse info naar alladv. Hier komen die gasten achter en ze gaan je account onderzoeken / gevolg alle accounts boven jou worden ook onderzocht, zo heb je je best gedaan voor je makker maar ja als alladvantage je blocked kan jij dr ook niets meer aan doen (en nu maar hopen dat ie niet aan komt zetten met adframe en getpaid4 bar :))
[/evil_mode]

There are no such things as stupid posts, just stupid persons

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ej doe die jongen een plezier. Ik bedoel, daar draait een 700 MHZ athlon.

Het is een beetje volgens het "I scratch your back, you scratch mine". Hij draait koetjes, jij draait AA.com.

• Coen Rijkaart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04-2024
Hey mol, hoe weet je dat er een Athlon 700 draait of ben jij misschien die buurjoingen die spamt?

There are no such things as stupid posts, just stupid persons

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ik heet niks voor niks MOL :)

Nee ik ben hier druk aan het sparen voor de megaflush, onder het email adres van 4POX'.

Maare, die AA.COM dude is een vriend van me..

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:15

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Bij AA.com mag je nu maar max 12 dollar per maand sparen... En ik draai ook athlon 700..

Dus ik heb de power wel.. MOL.. Moet je DE cd nog hebben... Stuur dan effe een SMS en dan vet ik hem wel effe

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1