Toon posts:

[xp] wmp flikkerend scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn systeem windows XP (met laatste updates geinstalleerd) staan en windows media player 9. Tevens heb ik het bonus pack geïnstalleerd en alle mogelijke andere packs.

Nu heb ik een probleem bij het draaien van filmpjes in wmv formaat. Er is dan steeds een flikkerend scherm . Zwart beeld afwisselend met het filmpje. In alle andere formaten heb ik dergelijke problemen niet en heb ik een zuiver beeld. Ik heb eens alle bestanddelen van wmp geuninstallend en alles opnieuw geinstalleerd, echter met het zelfde resultaat. Opnieuw had ik flikkerend beeld. Ook al eens geprobeerd bij opties de settings te veranderen (daar ken ik echter niet veel van) doch ook dat heeft niet veel uitgemaakt, beeld blijft flikkeren. Problemen zijn onstaan vanaf wmp serie 9 daarvoor heb ik er nooit geen problemen mee gehad. Kent iemand hiervoor soms een oplossing?

Bedankt…

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je dit probleem alleen met Media Player, of ook met andere players als BSPlayer en dergelijken?

Verwijderd

Topicstarter
alleen met de media player

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lijkt mij meer een probleem m.b.t. mediaplayer...

--> Software Algemeen

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Videokaart driver updaten dat heeft bij geholpen. Want met de oude NVidia drivers had ik hetzelfde probleem.