Toon posts:

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide Gone Gold!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 569 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Maus Mayar, m'n character waar ik op de 5 realms (semi-persistant world) server mee speel (character wordt daar op server opgeslagen):
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=176941
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=176947

Mainar Darkstone, m'n local vault (eigen hd) character waarmee ik op bepaalde servers ga die local characters toelaten.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=176940

Verwijderd

Ik speel ook al sinds Januari Neverwinter Nights online :) Het is het enigge spel ik doe.Ik heb al heel veel Pw's versleten en heb ook wel een poos in de pvp scene gespeeld.Ik speel nu vooral mods met vrienden van me , en ben ook aan het werken aan een pw.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:12

Bene

list incomprehension

Top - ik voelde me al heel allenig hierzo :p Ik begrijp niet dat NWN niet het hele on-line gebeuren heeft overgenomen, het is zo vreselijk lekker dynamisch en aanpasbaar..

Ik draai zelf met wat andere mensen Taliv (24.208.138.170), een semi-PW server in Amerika. We hebben een man of twintig aan Nederlanders aan boord, dus kom eens buurten als je je verveelt.

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10 13:50
Bene schreef op 30 June 2003 @ 14:14:
Top - ik voelde me al heel allenig hierzo :p Ik begrijp niet dat NWN niet het hele on-line gebeuren heeft overgenomen, het is zo vreselijk lekker dynamisch en aanpasbaar..

Ik draai zelf met wat andere mensen Taliv (24.208.138.170), een semi-PW server in Amerika. We hebben een man of twintig aan Nederlanders aan boord, dus kom eens buurten als je je verveelt.
Genoteerd :P

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Net ook even op de server rondgekeken (als Mainar Darkstone) :)

• Bene

Bene

list incomprehension

Hmm, als er ook spelers zijn, zijn er misschien dan ook andere script schwami's aanwezig? Iemand die een idee heeft hoe alle niet-unieke items uit een store te verwijderen bijvoorbeeld?

[ Voor 37% gewijzigd door Bene op 30-06-2003 16:06 ]

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
hey maar is dit een standalone of niet?

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

buzz schreef op 30 June 2003 @ 17:30:
hey maar is dit een standalone of niet?
Nope, addon.

Maar als je Neverwinter Nights niet hebt en toch wat van het spel wilt 'proeven' raad ik je aan op Neverwinter Nights zelf te kopen. Bij de Free Recordshop momenteel 22,95 euro. Alleen niet elk filliaal heeft 'm meer.

• Nibble
KreKkeR schreef op 30 June 2003 @ 15:28:
[...]

Net ook even op de server rondgekeken (als Mainar Darkstone) :)
Ik heb net geprobeerd te connecten, maar eh.. nope. . kon geen verbinding krijgen.. zijn er openingstijden aan verbonden ?

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Nibble schreef op 30 June 2003 @ 21:58:
[...]

Ik heb net geprobeerd te connecten, maar eh.. nope. . kon geen verbinding krijgen.. zijn er openingstijden aan verbonden ?
Ik zou het niet weten, ken de server nauwelijks. Ken wel een paar andere leuke servers, zal de adressen hier later of morgen wel even posten.

Owja, wat ik trouwens hoor over de SoU campaign is dat je met druid met de dieren kan praten.

[00:33] <hansen> I must admit I chose the druid for SOU mostly for the animal empathy thing
[00:33] <hansen> talking to the chicken in Hilltop is hilarious :-)
[00:34] <hansen> one of them has the horrible idea that the humans systematically steal her unborn children :-)))

• Nibble
KreKkeR schreef op 01 July 2003 @ 00:44:
[...]
Ik zou het niet weten, ken de server nauwelijks. Ken wel een paar andere leuke servers, zal de adressen hier later of morgen wel even posten.

Owja, wat ik trouwens hoor over de SoU campaign is dat je met druid met de dieren kan praten.

[00:33] <hansen> I must admit I chose the druid for SOU mostly for the animal empathy thing
[00:33] <hansen> talking to the chicken in Hilltop is hilarious :-)
[00:34] <hansen> one of them has the horrible idea that the humans systematically steal her unborn children :-)))
Klopt, kwam ik ook achter :) ! maar wel toen ik al ruim een module verder was als assasin.. en toen wilde ik niet weer opnieuw beginnen.. gek he :P ?
Maakt niet uit, ik speel hem vast nog wel eens.

Ik zat daarstraks even op een server met een van mijn beefed up chars (arcane archer) en ik had te maken met een twisted DM .. hij bleef maar groepen giants sturen.. echt.. ik durf te wedden dat ik er wel 150 heb afgeslacht.. voordat ik net iets te laat was met mijn healing potion.. :D
Wicked!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Dreamwood (IP:24.93.94.36:5121) is een erg leuke server waar je gewoon een beetje kan socializen, in de Arena vechten etc, dat allemaal met je local char. Je hebt er wel de socially sweeter hakpack voor nodig: http://nwvault.ign.com/Fi.../data/1051001053980.shtml

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik speel ook bijna alleen maar nwn online, maar door de soU upgrade op ale servers, moet ik SoU ook kopen, om een goede cd key te heben.. :)

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ik ben dus ongeveer vorige week begonnen met de SP van NWN. ik moet nu naar Luskan toe. Het werd me aangeraden door Aarin(ofzo) om eerst wat te trainen. Hoe sterk moet ik ongeveer zijn voordat ik naar Luskan ga?

Dit zijn me stats
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/jm.van.zee/nwn2.JPG

[ Voor 17% gewijzigd door Masterfvz op 01-07-2003 14:40 ]

SPECS

• Nibble
Masterfvz schreef op 01 July 2003 @ 14:36:
Ik ben dus ongeveer vorige week begonnen met de SP van NWN. ik moet nu naar Luskan toe. Het werd me aangeraden door Aarin(ofzo) om eerst wat te trainen. Hoe sterk moet ik ongeveer zijn voordat ik naar Luskan ga?

Dit zijn me stats
[afbeelding]
Gewoon gaan :P als je niet door de story heen bent gerushed dan ben je hoog genoeg in level.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

NWN is toch veels te makkelijk ;).

• Nibble
IceStorm schreef op 01 July 2003 @ 16:57:
Nou.. :P gemiddeld "hooverd" mijn vinger toch boven de "G" knop (quicksave) :P

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
wat vinden jullie nou eigenlijk het beste ras en beste alignment gewoon de beste character samenstelling. Ik heb nu wizard chaotic neutral als elf maar ik weet het niet ik ben er nog niet echt tevreden over :) dus wat vinden jullie het beste

--edit--
shit ik kon de hele middag niet op de pc waar nwn op stond kan ik er eindelijk op na een dag met afkick verschijnselen en dan loopt het spel echt super schokkerig. :( echt shit want de ventilator op de videokaart was kapot dus dat ding werd gloeiend heet en kapte ermee nu andere erin die dus niet echt goed is :'(

[ Voor 42% gewijzigd door Dark Lord op 01-07-2003 19:29 ]

10100111001

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Dark Lord schreef op 01 July 2003 @ 17:57:
wat vinden jullie nou eigenlijk het beste ras en beste alignment gewoon de beste character samenstelling. Ik heb nu wizard chaotic neutral als elf maar ik weet het niet ik ben er nog niet echt tevreden over :) dus wat vinden jullie het beste

--edit--
shit ik kon de hele middag niet op de pc waar nwn op stond kan ik er eindelijk op na een dag met afkick verschijnselen en dan loopt het spel echt super schokkerig. :( echt shit want de ventilator op de videokaart was kapot dus dat ding werd gloeiend heet en kapte ermee nu andere erin die dus niet echt goed is :'(
Mja, de Shadows expansions moet ik nog ff aanschaffen. Maar mijn favoriet met zowel NWN als Icewind Dale is toch wel:
Female, elf, cleric, lawful good.

Icewind Dale: Silverstar of Selune.
NWN: cleric met als realms sun en lightning

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Nibble
MST_Morpheus schreef op 01 juli 2003 @ 19:49:
[...]

Mja, de Shadows expansions moet ik nog ff aanschaffen. Maar mijn favoriet met zowel NWN als Icewind Dale is toch wel:
Female, elf, cleric, lawful good.

Icewind Dale: Silverstar of Selune.
NWN: cleric met als realms sun en lightning
Dat ben ik meestal tijdens tabletop :P
Ingame meestal male, halfling, thief, chaotic/neutral/lawfull evil ^_^

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

IceStorm schreef op 01 July 2003 @ 16:57:
Is idd, niet zo moeilijk als Baldur's Gate en Icewind Dale :) Planetscape Torment moet ik altijd nog eens spelen. :X

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Nibble schreef op 01 July 2003 @ 20:20:
[...]

Dat ben ik meestal tijdens tabletop :P
Ingame meestal male, halfling, thief, chaotic/neutral/lawfull evil ^_^
Thiefs zijn wel handig als metgezel om kistjes open te breken, en om te backstabben. Maar ik ga 9 op de 10 maal toch voor de bard. Die is ook redelijk goed in kistjes kraken, maar heeft goede battle spells die ik zelf dan niet hoef te casten :) Kan ik me concentreren op het betere hak en cast werk. })

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

Als ik online wil spelen, moet ik dan voor NWN en de update van SOU een orginele cd-key hebben? of kan ik gewoon de SOU update kopen en alleen die cd-key gebruiken?

SPECS

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het wel jammer, dat ik niet ff zo terug kan teleporten, ik heb namelijk, een overvloed van spullen, en ik ben een thief, dus veel kan ik niet dragen :(

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 22:10:
Ik vind het wel jammer, dat ik niet ff zo terug kan teleporten, ik heb namelijk, een overvloed van spullen, en ik ben een thief, dus veel kan ik niet dragen :(
Zeker ook allemaal bags of holding etc. in gebruik?

P.S.
potion of bull strength (of als mijn character bull strength casten) should do the trick.

[ Voor 15% gewijzigd door SandsOfArrakis op 01-07-2003 22:14 ]

• Nibble
MST_Morpheus schreef op 01 July 2003 @ 22:13:
[...]

Zeker ook allemaal bags of holding etc. in gebruik?

P.S.
potion of bull strength (of als mijn character bull strength casten) should do the trick.
Nou, ik ben in heel SoU nog geen een bag of holding tegen gekomen.
En als thief is dat idd wel erg vervelend.
Als je trouwens als assassin prestigeclass vorderd doe je overigens stiekem vet veel damage!, en ben je vreselijk lastig te raken!
*het is nog wachten tot iemand de bag of devouring uit-script* :D
De rest moet ik nog uitproberen.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Dark Lord schreef op 01 July 2003 @ 17:57:

--edit--
Persoonlijk denk ik dat clerics erg sterk zijn. (Class human of dwarf -laatste ivm hoge constitution-). Alignment boeit niet, maar heeft meer te maken met roleplaying, zeker online. En heeel af en toe (op online servers kan dit heel erg varieren) met items die je kan dragen, maar de meeste items zijn (in ieder geval in de official campaigns, en volgens mij ook op de meeste servers) te gebruiken door elk alignment.

Toch zijn volgens mij multiclass characters (zoals bard / fighter combi) sterker heb ik online ervaren. Maar ik weet hier te weinig over, om te zeggen welke combinatie je hiervoor exact moet hebben. Persoonlijk speel ik gewoon erg graag met de cleric, ook al zijn er sterkere combinaties mogelijk.

Owja, mages (wizards/sorcerors) schijnen in SoU door de bigby spells ZEER sterk geworden te zijn. Ze kunnen je makkelijk lang genoeg knockout slaan of vastgrijpen met de 'bigby hand spell' om je af te maken geloof ik. Maar goed, kan ook zijn dat ik gewoon nog niet weet wat ik daartegen kan doen :)

Al met al denk ik trouwens dat het ook heel erg per server zal varieren welke charcters het sterkst kunnen zijn.

Ik zou niet de vraag stellen 'welke class is het sterkst' maar eerder de vraag 'hoe maak ik mijn class (of character) sterk?' :)

[ Voor 15% gewijzigd door KreKkeR241 op 02-07-2003 01:29 ]

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

Masterfvz schreef op 01 July 2003 @ 21:57:
Als ik online wil spelen, moet ik dan voor NWN en de update van SOU een orginele cd-key hebben? of kan ik gewoon de SOU update kopen en alleen die cd-key gebruiken?
Ik weet dat dit een btje illegaal is, maar ik ga toch wel iets origneels kopen, tenminste, als iemand verteld of ik nou voor allebij de orginele cd-key nodig heb of niet...

SPECS

• Dark Lord
noh freak beetje illegale activiteiten dat mag niet hè
maar je hebt voor sou een aparte key nodig om online te kunnen spelen dus ik denk niet voor nwn
KreKkeR schreef op 02 juli 2003 @ 01:25:
Ik zou niet de vraag stellen 'welke class is het sterkst' maar eerder de vraag 'hoe maak ik mijn class (of character) sterk?' :)
ok dan vraag ik dat ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Dark Lord op 02-07-2003 12:05 ]

10100111001

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
monks vind ik wel ownen :P
lekker bash and smash :P

• Bene

Bene

list incomprehension

Clerics zijn on-line echt super lomp, vooral met de healing en good / evil of Strength domain.

Maar mijn favo om te spelen is een Fighter / Rogue / Assassin met 2-bladed sword..
* knockdown *
* sneak attack + stun *
* sneak attack + stun *
* sneak attack + stun *
(herhaal tot je filet hebt)

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Dark Lord schreef op 02 juli 2003 @ 12:04:

[...]

ok dan vraag ik dat ;)
Nou, ik weet voornamelijk wat van clerics. Verder is het ook een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Ik prefereer hoge constitution en hoge strength en laat dex altijd op 8, aangezien je door heavy armor toch een zeer hoge dex penalty krijgt. Waar het op neerkomt is dat mijn cleric met armor class 8 (met armor bonus 5) door de dex penalty maximaal een dexterity kan hebben van 12 (makkelijk haalbaar met items).
Hieruit krijg je extra AC. Bij mij is dit een AC bonus van 2.

Verder is bij een cleric een wisdom van minimaal 19 noodzakelijk om level 9 spells te krijgen). (met wisom 18 kom je tot level 8 spells, met wisdom 17 tot level 7 spells etc.

Charisma verwaarloos ik meestal en laat ik op 8. Soms op 10, hangt van server af. Wel zou charisma van pas kunnen komen bij de class specific ability van de cleric 'tune undead' ofzo. Met een hoge AC kun je dan met die ability de undead killen, maar dat vind ik persoonlijk onzin, daar gebruik ik wel mijn wapens en enventueel spells voor.
En intelligence zet ik meestal op 12, (soms op 10 als ik charisma ook op 10 zet). Dit doe ik voor de bonus skillpoints die ik dan krijg.

Skillpoints verdeling:
Concentration: zo hoog mogelijk
Lore: erg handig, zou ik ook zo hoog mogelijk doen. Kun je items gratis & meteen identifyen
Spellcraft: minstens 15. Persoonlijk vind ik dit gewoon erg leuk omdat ik dan kan zien hoe de spells heten die de ander begint te casten. Bijkomend voordeeltje is dat spells die jij herkent jou minder damage doen.
Open locks: ALS er nog skillpoints over zijn zet ik ze hier. Meestal zet ik het op het maximum haalbare als cleric, namelijk 11.

Dit doe ik omdat ik als clerical domains heb gekozen voor
Air: call lightning & chain lightning, laatste is supersterk als je 'm maximized
Trickery: geeft je als cleric de invisible spells. Ander dingetje dat je er door dit domain bij krijgt is dat je voor korte duur je 'trickery skills' of iets dergelijks kan verhogen. Dus heb jij bijv. 11 open locks skillpoints en gebruik je jouw trickery ability dan heb je ineens voor die korte duur veel meer openlock skillpoints.

Kan van pas komen.

Verder is het handig je AC zo hoog mogelijk te krijgen. (AC vangt dus de klappen die je krijgt op).
Armor Class

Armor Class (AC) represents the difficulty for an opponent to score a hit that inflicts damage on a scale from 10 to 30. AC is determined by the type of armor your character wears and is modified by factors such as Dexterity, magical effects, and combat modifiers. This new system replaces the old THACO system of previous editions. You just roll a d20 and add modifiers for Strength, magical effects, class, level, etc. and that's the AC you can hit.
Hoe krijg je AC hoog? Want de meeste AC bonussen stacken niet.
ten eerste:

Armor AC: max haalbare met heavy armor: 8 + 5 (8 base, 5 voor armor bonus) = 13
Deflection AC: dit is bonus AC die zit bij helm, cloaks, ringen of spells. Max haalbare 5 (het telt dus niet op dus het is OF van helm OF van cloak OF van spells, dubbel is zinloos.
Dodge AC: dit is de enige AC die wel stackt, maar tot nu toe heb ik het alleen kunnen ontdekken op boots. Max haalbare 5
Natural AC: deze kan zitten op amulets. Max haalbare 5
Shield AC: max haalbare hiermee 3 + 5 (3 voor base, 5 voor shield bonus)

Los van AC heb je ook erg veel aan resistance items.
Elk wapen levert een bepaald typen damage en sommige wapens, meer dan 1 type.
Zo heb je slashing damage (komt o.a. van longswords dacht ik), piercing damage (ik gok van arrows & short swords), bludgeoning damage (gok van bijv. draken, als ze slaan, maar ook bepaalde wapens), maar ook fire damage, ice, sonic etc.

Tegen elke vorm is damage resistance mogelijk. Dit houdt een deel van de damage die een slag, steek of stoot zou doen dus tegen.

Zorg dat je in ieder geval damage resistance hebt tegen slashing, piercing en bludgeoning. En tegen fire, ice en electricity is natuurlijk ook handig, maar persoonlijk vind ik dat iets minder noodzakelijk.

Zorg ook dat je over haste beschikt. Dit geeft je ook kleine AC bonus en laat je jouw spells sneller casten.

De juiste feats zijn verder natuurlijk ook cruciaal, maar ook hier is het puur een kwestie van voorkeur. Met feats richt ik mij meestal op magic. (Dus spell penetration, spell focus, maximize spell, etc), maar je zou je ook kunnen richten op het vechten natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door KreKkeR241 op 02-07-2003 14:22 ]

• Bene

Bene

list incomprehension

Nibble schreef op 30 June 2003 @ 21:58:
Nee, maar sinds de 1.30 patch is de boel een stuk instabieler geworden - ik werk overdag dus zit niet de hele tijd te kijken of de server nog staat, en mijn spelers lijken nog steeds niet door te hebben dat dat met een mailtje weer is opgelost * moans *

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Bene schreef op 02 July 2003 @ 13:36:
Clerics zijn on-line echt super lomp,
Je bedoelt: sterk :P

• Dark Lord
KreKkeR schreef op 02 July 2003 @ 13:40:
[...]
Nou, ik weet voornamelijk wat van clerics. Verder is het ook een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Ik prefereer hoge constitution en hoge strength en laat dex altijd op 8, aangezien je door heavy armor toch een zeer hoge dex penalty krijgt. Waar het op neerkomt is dat mijn cleric met armor class 8 (met armor bonus 5) door de dex penalty maximaal een dexterity kan hebben van 14 (makkelijk haalbaar met items).
Hieruit krijg je extra AC van ik gok ongeveer 3.

8< --- knip ----

De juiste feats zijn verder natuurlijk ook cruciaal, maar ook hier is het puur een kwestie van voorkeur. Met feats richt ik mij meestal op magic. (Dus spell penetration, spell focus, maximize spell, etc), maar je zou je ook kunnen richten op het vechten natuurlijk.
ik weet nog niet zoveel van het spel af en wat alles doet etc dus ik ben heb nu zomaar een charachter aangemaakt en ik geef hem meestal de recommened dingen enzo maar dat verhaal van jou heeft wel wat geholpen ;)

10100111001

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Dark Lord schreef op 02 July 2003 @ 14:05:
[...]

ik weet nog niet zoveel van het spel af en wat alles doet etc dus ik ben heb nu zomaar een charachter aangemaakt en ik geef hem meestal de recommened dingen enzo maar dat verhaal van jou heeft wel wat geholpen ;)
Even m'n vorige post ge-edit. Aangepaste stukjes:

Waar het op neerkomt is dat mijn cleric met armor class 8 (met armor bonus 5) door de dex penalty maximaal een dexterity kan hebben van 14 12 (makkelijk haalbaar met items).

Deflection AC: dit is bonus AC die zit bij helm, cloaks, ringen of spells. Max haalbare 5 (het telt dus niet op dus het is OF van helm OF van cloak OF van spells, dubbel is zinloos.
Dodge AC: dit is de enige AC die wel stackt, maar tot nu toe heb ik het alleen kunnen ontdekken op boots. Max haalbare 5

[ Voor 3% gewijzigd door KreKkeR241 op 02-07-2003 14:19 ]

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben begonnen als een Rogue. Alleen als je invisible wordt ga je op halve snelheid lopen (itt thief bij bg2), wat best irritant speelt. En als je wordt aangevallen kan je dat niet meer aanzetten.
In BG2 was mijn thief altijd invisible, wat erg handig was. Misschien maar een x monk worden, lijkt me ook wel leuk.

specs

• Dark Lord
UneXisT schreef op 02 July 2003 @ 16:14:
Ik ben begonnen als een Rogue. Alleen als je invisible wordt ga je op halve snelheid lopen (itt thief bij bg2), wat best irritant speelt. En als je wordt aangevallen kan je dat niet meer aanzetten.
In BG2 was mijn thief altijd invisible, wat erg handig was. Misschien maar een x monk worden, lijkt me ook wel leuk.
je bent onzichtbaar dat zegt dus niet dat je geen geluid maakt want als jij gaat rennen terwijl je onzichtbaar bent zou toch iedereen dat horen :)
KreKkeR schreef op 02 July 2003 @ 14:18:
[...]

Even m'n vorige post ge-edit. Aangepaste stukjes:

Waar het op neerkomt is dat mijn cleric met armor class 8 (met armor bonus 5) door de dex penalty maximaal een dexterity kan hebben van 14 12 (makkelijk haalbaar met items).

ok thnx ik snap het nu helemaal ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Dark Lord op 02-07-2003 16:23 ]

10100111001

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dark Lord schreef op 02 July 2003 @ 16:23:
[...]

je bent onzichtbaar dat zegt dus niet dat je geen geluid maakt want als jij gaat rennen terwijl je onzichtbaar bent zou toch iedereen dat horen :)
Daarom heb je ook (iets van) move silent :)

specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gisteren alweer uitgespeeld, erg jammer :(
nu maar weer w8en tot de volgende de expansion, daar heb je een hogere lvl cap :)
en wordt de engine verbeterd, ben benieuwd waneer die uitkomt.
NWN is het enige spel wat mij bleefd boeien, heb er wel bijna een halfjaar overgedaan voor ik begreep hoe de D&D regels in elkaar zitten :+

• Dark Lord
UneXisT schreef op 02 July 2003 @ 16:30:
[...]

Daarom heb je ook (iets van) move silent :)
precies dat bedoel ik :)

ik ben eigenlijk nog steeds bezig met het gewone nwn te spelen :) als ik dat uitgespeeld heb dan ga ik aan sou vet kut komende zondag ga ik op vakantie dus dan kan ik het niet meer spelen :P

10100111001

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 16:33:
heb er wel bijna een halfjaar overgedaan voor ik begreep hoe de D&D regels in elkaar zitten :+
Oei, je kunt in het vervolg ook even de handleiding lezen of de beschrijvingen ;). Third edition is echt een eitje :).

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Persoonlijk vind ik die shadow dancer class wel wreed.
In combinatie met een rogue. Dus 10 rogue, 10 shadowdancer.

Hide - aanvallen (sneak attack) - weglopen - hide (shadowdancer kan hide in plain sight) - herhaal.
en indien nodig ff wat traps plaatsen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 01:32:Bwah ik was erg fan van NWN, maar 20 uur? Veels te kort. Het origineel is wel een uur of 40 denk ik(als je ALLES doet zoals ik :) Dit is erg jammer. Voor een 20 uur addon ga ik hem zeker niet kopen... ik zal de boards eens raadplegen :P
Het is natuurlijk een addon, geen volledig spel, maar ook meer dan de helft goedkoper. In dat opzicht is 15 pond oftewel 22 euro (zie http://www.play.com) toch niet zo verschrikkelijk prijzig.

Verwijderd

KreKkeR schreef op 30 June 2003 @ 17:32:
[...]Maar als je Neverwinter Nights niet hebt en toch wat van het spel wilt 'proeven' raad ik je aan op Neverwinter Nights zelf te kopen. Bij de Free Recordshop momenteel 22,95 euro. Alleen niet elk filliaal heeft 'm meer.
Je kunt hem ook online bestellen bij www.frs.nl. Of je bestelt hem en haalt hem dan op bij de dichtsbijzijnde vestiging. Prijs is overigens 20 euro. Heb hem toevallig gisteren nog gekocht.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

IceStorm schreef op 03 juli 2003 @ 12:45:
[...]

Oei, je kunt in het vervolg ook even de handleiding lezen of de beschrijvingen ;). Third edition is echt een eitje :).
Prachtspel NWN, maar als er een ding echt slecht was, was dit de handleiding. Misschien dat deze voor een d&d speler perfect was, maar voor iemand die nog nooit met d&d in aanraking is gekomen is dit naar mijn mening dus zeker niet het geval.

• Nibble
KreKkeR schreef op 03 July 2003 @ 20:46:
[...]
Prachtspel NWN, maar als er een ding echt slecht was, was dit de handleiding. Misschien dat deze voor een d&d speler perfect was, maar voor iemand die nog nooit met d&d in aanraking is gekomen is dit naar mijn mening dus zeker niet het geval.
Nou nee, het is idd niet de meest geweldige handleiding, maar JUIST voor een D&D speler is hij bagger.
Nieuwe spelers snappen vaak niets van de D&D rules, en d&d speler (like me :P) grijpen juist met regelmaat terug op het officiele PHB (players hand book).
En daar NWN de complete regels van D&D 3rd edition volgt, is het erg fijn om een PHB te hebben, want dat boekje is echt te summier.
Kortom: Voor ervaren spelers is het te weinig, voor onervarenspeler te veel :D

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Net het spel gekocht :) Ben nu een level 2 cleric. Ben voor een premade character gegaan, normaliter stel ik zelf mijn character samen.

Zit nu in een Elven cryptje net buiten Hill Top. Het speelt weer als vanouds :)

• Nibble
MST_Morpheus schreef op 03 July 2003 @ 23:13:
Net het spel gekocht :) Ben nu een level 2 cleric. Ben voor een premade character gegaan, normaliter stel ik zelf mijn character samen.

Zit nu in een Elven cryptje net buiten Hill Top. Het speelt weer als vanouds :)
Voordeel van een expansion he :P
Die crypte ben ik trouwens heel erg hard uitgelopen.... :)
Ik als chaotic evil thief zijnde had net iets te "sticky fingers" .. en toen ik zowat de hele crypte had leeg geloot, kreeg ik iemand achter mij aan die toch iets te veel van het goede was ^_^" .. en hij had het nog zo gezegd...

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Zeg, weet iemand eigenlijk hoe je je als cleric kan beschermen tegen die greater magic missiles of iets dergelijks? Die dingen zijn echt super sterk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat je iets moet kopen dat Spell resistance geeft... het is volgens mij geen Reflex save...

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 04:05:
Ik denk dat je iets moet kopen dat Spell resistance geeft... het is volgens mij geen Reflex save...
Mwoa, ik heb spell resistance van 30, had volgens mij weinig zin.

Verwijderd

Ik heb de requirements gelezen van de Prestige Classes. Is het zo dat als je de req heb gehaald ze meteen kan kiezen?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 11:55 ]

• IceStorm

IceStorm

Nibble schreef op 03 July 2003 @ 23:10:
Nou nee, het is idd niet de meest geweldige handleiding, maar JUIST voor een D&D speler is hij bagger.
Nieuwe spelers snappen vaak niets van de D&D rules, en d&d speler (like me :P) grijpen juist met regelmaat terug op het officiele PHB (players hand book).
En daar NWN de complete regels van D&D 3rd edition volgt, is het erg fijn om een PHB te hebben, want dat boekje is echt te summier.
Kortom: Voor ervaren spelers is het te weinig, voor onervarenspeler te veel :D
Mee eens, ik heb ook gewoon PHB er bij gepakt :).
Maar serieus, het is niet echt lastig maar je moet wel van te voren een beetje lezen wat dingen betekenen ;).

• Nibble
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 11:51:
Ik heb de requirements gelezen van de Prestige Classes. Is het zo dat als je de req heb gehaald ze meteen kan kiezen?
Jup, dus je moet van te voren al even inplannen wat je precies wilt gaan worden, anders heb je kans dat je te laat de juiste feats enzo pakt, en dan heb je kans dat je char-levels mist in je prestige class.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

:(

ik heb hem ondertussen ook weer uitgespeeld in 2 dagen.
s'avonds ff gespeeld na me werk.
ik hoop dat de volgende uitbreiding trouwens wat langer is.

leuk zo'n starwars jedi zwaard :?

[ Voor 3% gewijzigd door chucky666 op 04-07-2003 15:22 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Nibble schreef op 01 juli 2003 @ 22:30:
[...]

Nou, ik ben in heel SoU nog geen een bag of holding tegen gekomen.
En als thief is dat idd wel erg vervelend.
Als je trouwens als assassin prestigeclass vorderd doe je overigens stiekem vet veel damage!, en ben je vreselijk lastig te raken!
*het is nog wachten tot iemand de bag of devouring uit-script* :D
De rest moet ik nog uitproberen.
Dan doe je iets verkeerd :X Ik heb al op 2 plaatsen bags of holding kunnen kopen.
1. High forest, in die mansion
2. Caravaan begin act 2

Ben nu een level 6 cleric, kan al weer bijna levelen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.informat.nl/~bron/nwnsou.jpg

• bAdmuTs
  • Laatst online: 15:13

bAdmuTs

mAzE

offtopic:
zijn alle d&d 3 regels in die spellen hetzelfde (ben n00b op dat gebied) en doe je er lang over om te leren ???

k ty ga ik ook maar es beginnen :)

[ Voor 14% gewijzigd door bAdmuTs op 05-07-2003 18:21 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

bAdmuTs schreef op 05 July 2003 @ 17:57:
offtopic:
zijn alle d&d 3 regels in die spellen hetzelfde (ben n00b op dat gebied) en doe je er lang over om te leren ???
ja daarom zijn het ook regels ;)
zijn dezelfde regels als nwn en icewind dale2.
en die daarvoor hadden de d&d 2 regels.

maar dat zijn meestal alleen wat aanvullingen, en je bent er zo aan gewent.
als je een half uurtje zit te spelen heb je het meeste al weer door.
dus zo moeilijk is het niet.

• 7ouis
  • Laatst online: 11-10 19:28
Waar kan je de reqs bekijken voor die nieuwe chars :?

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

NOxie schreef op 05 July 2003 @ 21:59:
Waar kan je de reqs bekijken voor die nieuwe chars :?
In de handleiding :X En als je gaat levelen, dan kun je van klasse veranderen.

Overigens ben ik ook weer ff bezig geweest. Loop nu met Blackguard helm en armor rond, terwijl ik niet eens evil ben 8)7 Neutral is blijkbaar al voldoende })

Afbeeldingslocatie: http://www.informat.nl/~bron/nwnsou_2.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door SandsOfArrakis op 05-07-2003 22:44 ]

• BlackMage
MST_Morpheus schreef op 05 July 2003 @ 22:36:
[...]

In de handleiding :X En als je gaat levelen, dan kun je van klasse veranderen.

Overigens ben ik ook weer ff bezig geweest. Loop nu met Blackguard helm en armor rond, terwijl ik niet eens evil ben 8)7 Neutral is blijkbaar al voldoende })

[afbeelding]
Good is zelfs al voldoende gezien je stats :) Je hebt 100 in good en dat is het meeste wat je kan hebben

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik heb zowel NWN als SoU, maar ik ben toch eerst maar eens met NWN begonnen. Heb nu een paladin, zit net is Luskan. Dit is een iets oudere screenshot:
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=187914

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=187867

[ Voor 25% gewijzigd door Mas- op 06-07-2003 13:01 ]

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mas- schreef op 06 July 2003 @ 11:35:
Ik heb zowel NWN als SoU, maar ik ben toch eerst maar eens met NWN begonnen. Heb nu een paladin, zit net is Luskan. Dit is een iets oudere screenshot:

[afbeelding]
Als ik me niet vergis heb je als Paladin zijnde veel aan een hoge charisma. :)

NWN heb ik eeuwen geleden al uitgespeeld.

Kameraad van me speelt altijd als Paladin. Ligt hem gewoon goed. Ik kan er ook redelijk mee overweg, alleen een Cleric ligt me gewoon veel beter.

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Charisma is bij Paladin alleen relevant bij Smite Evil en de saving throw bonus. Ik heb me meer gefocused op spells, zodat ik mezelf kan 'buffen', ik heb altijd Bulls Strength, Bless, Protection from Evil en Aid 'aan staan'. Ik zal zodadelijk even een meer recente screenshot posten, hoewel ik vandaag wel druk bezig ben. (Maandag tentamen, maar daarna wel vakantie!).

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=187914

Ja, ik weet dat ik de topic layout aan het verneuken ben voor mensen met lage resolutie desktops, maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik zo'n screenshot 'netjes' neerzet. Mocht iemand bereid zijn om mijn postjes even te editen, zal ik niet al te hard zeuren.

[ Voor 20% gewijzigd door Mas- op 06-07-2003 13:00 ]

• eX0duS
  • Laatst online: 16:31
Ik weet niet of het al gezegt is; maar Neverwinter Nights ligt voor 19.95 bij de Free Record Shop, en dat is gewoon het origineel, dus geen "Best Buy" editie oid, en je krijgt er alles bij.
Je kunt bij de FRS een kortingspasje kopen, voor 5 euro, dan heb je het hele jaar op alles 10% korting, en zodoende kost je NWN dus maar 17.95 euro... Dat pasje kan je later nog eens gebruiken natuurlijk.

Ik denk ik zeg het even, want heb het spel een aantal dagen geleden ook gekocht (dus de gewone NWN, niet SOU). :)

Wel jammer dat SOU 29,95 euro kost, maar dit koop ik dan later nog wel eens.

Mijn vrienden hebben ook NWN gekocht, dus nu kunnen we met zijn allen online gaan RPGen.

Ze deden wel eens Diablo II, maar die had ik niet, ik had iig geen serial that is. Dus ik wilde die wel kopen, maar hun waren toch op zoek naar "iets nieuws". Ik vind NWN best een tof spel, maar het is minder slachten dan in Diablo 2.

[ Voor 34% gewijzigd door eX0duS op 06-07-2003 12:49 ]

• Hahn
  • Laatst online: 03-11 21:56
Mas- schreef op 06 July 2003 @ 12:01:
[afbeelding]

Ja, ik weet dat ik de topic layout aan het verneuken ben voor mensen met lage resolutie desktops, maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik zo'n screenshot 'netjes' neerzet. Mocht iemand bereid zijn om mijn postjes even te editen, zal ik niet al te hard zeuren.
Als Paladin heb je toch wel wat aan Charisma hoor. Ik gebruik vaak Lay on Hands als Paladin zijnde en je healt echt geen reet als je bijna geen charisma hebt, dus daarvoor is het altijd handig :)

Resizen kan je trouwens zo doen:
code:
1
[url=Link Plaatje][img=500]Link Plaatje[/][/]
Je moet dus gewoon twee keer dezelfde link gebruiken, zo wordt ie ook klikbaar :)

Het beste is om een echte thumbnail te maken, zodat je niet gelijk de grote versie hoeft te downloaden en dat doe je dan gewoon zo:
code:
1
[url=Grote versie][img]Thumbnail[/][/]

The devil is in the details.

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Tadaa!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Waarom lay on hands? Het healt toch nooit genoeg om echt relevant te zijn, zeker als je ziet dat ik op lvl 10 al 107 hp heb, en voor healing gebruik ik zowiezo vooral potions en veel tussen verschillende encounters door rusten.

Ik speel mijn paladin op het moment vooral als Warrior, met daar een paar spells bij. En het werkt tot nu toe uitstekend.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zoals ik al eerder aangaf heb je de uitbreiding zo uitgespeeld, wat ik toch wel jammer vindt voor dat geld.
ik hoop dat de volgende uitbreiding wat langer duurt in ieder geval.

[ Voor 6% gewijzigd door chucky666 op 07-07-2003 17:22 ]

• IceStorm

IceStorm

Voor mensen met een credit card. Hij is bij www.play.com te koop voor € 20,- omgerekend ongeveer :).

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ik zit nu op level 6 van de host tower, ik ben alleen niet zo tevreden met me wapen en armour. Die heb ik al een heeele tijd :P

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/jm.van.zee/nwn3.JPG

SPECS

• Dark Lord
ja idd die had je op je vorige screenshot ook al :) waarom koop je dan niet ergens in een winkel goed armor en wapen?

10100111001

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, spelen julie ook wel eens op Dysotopia? is ook een leuke server, ik speeld daar al sinds December, en ben net weer opnieuw begonnen. als we nou eens allemaal in onze Character info een merke je zetten, zoals TW, dan weten we online, dat er ook tweakers op spelen.

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 01:46:
hmmm, spelen julie ook wel eens op Dysotopia? is ook een leuke server, ik speeld daar al sinds December, en ben net weer opnieuw begonnen. als we nou eens allemaal in onze Character info een merke je zetten, zoals TW, dan weten we online, dat er ook tweakers op spelen.
Tja, zolang we in dit gehucht hier niet beter dan ISDN krijgen begin ik daar helaas maar niet aan. Mijn tel rekening is nu al hoog genoeg :(

Afbeeldingslocatie: http://www.informat.nl/~bron/nwnsou_3.jpg

Mijn Dex is niet superhoog, maar ik kan wel goed arrows schieten. Ik gebruik mijn wisdom om mijn pijlen te sturen. (Feat Zen Arrow als ik me niet vergis). 8)

[ Voor 23% gewijzigd door SandsOfArrakis op 08-07-2003 07:38 ]

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

eX0duS schreef op 06 July 2003 @ 12:46:
Ze deden wel eens Diablo II, maar die had ik niet, ik had iig geen serial that is. Dus ik wilde die wel kopen, maar hun waren toch op zoek naar "iets nieuws". Ik vind NWN best een tof spel, maar het is minder slachten dan in Diablo 2.
Al vind ik dat minder slachten en meer dialoog persoonlijk een stuk lekkerder, in NWN hangt dit toch echt helemaal af van de mod die je speelt. Dat is nou juist het mooie aan NWN :)

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

En uitgespeeld. Wat kort zeg :(

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
MST_Morpheus schreef op 08 juli 2003 @ 19:20:
En uitgespeeld. Wat kort zeg :(
en dat voor 30 euro ! vond de uitbreidingen van BG toch een stuk beter

...

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

AwesomE schreef op 08 July 2003 @ 19:47:
[...]

en dat voor 30 euro ! vond de uitbreidingen van BG toch een stuk beter
Spel uitgespeeld met een level 12 cleric :r BG uitbreidingen moet ik nog eens kopen. Heb momenteel alleen BG2 liggen.

Eindbaas van Shadows is veel te simpel. Net als het eindfilmpje... Wat een anti-climax zeg :'(

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
hier ook mijne danmaar... ik heb een lekkere char al zeg ik het zelf ^^
online in PVP win ik iig veel :P

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.t.hooft/statsmall.jpg

(klikbaar)

[dit is een legit char.. equip is gemaakt in de toolset en niks komt boven de lv20 uit ^^ ]
KreKkeR schreef op 01 July 2003 @ 03:01:
Dreamwood (IP:24.93.94.36:5121) is een erg leuke server waar je gewoon een beetje kan socializen, in de Arena vechten etc, dat allemaal met je local char. Je hebt er wel de socially sweeter hakpack voor nodig: http://nwvault.ign.com/Fi.../data/1051001053980.shtml
hier komen spelen idd.. meesterlijke server

[ Voor 56% gewijzigd door Eeruku op 09-07-2003 14:31 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel nu heel veel Arena fight! moet je maa eens kijken Bij arena in je server list, ik zit nu op zo'n server waar je alle standaard wapens hebt en je bent gelijk op lvl 20, en je hebt alle geld, is gewoon puur afslachten, gewoon nieuw char maken, en de best combi's zoeken om je char sterk temaken, je moet natuurlijk wel bij server vault kijken.
ik heb daar een poppetje staan met een AC van 58 8) (Multiclass)
Ik denk toch wel dat Dexterity chars het sterkte zijn (moet je natuurlijk wel weapon finesse hebben).

• Nibble
Ik speel liever echte storylines met een degelijk plot.
En er zijn er recentelijk een paar hele goede uitgekomen (die minstens zo goed zijn als het origineel) en dat zijn shadowlords (stuk of 5 modules) en dreamcatcher (ook zoiets, maar borduurt verder op shadowlords).
Shadowlords is echt heel vet! En die NPC die je bij je hebt lijkt bijna gewoon door iemand gespeeld te worden.
Echt kwaliteits spul, waarvan ik nog maar weinig heb gezien!

Palthe

heb nu ook SoU, alleen ik heb een probleem wat ik eerst nog niet had met de "kale" Neverwinter Nights; na een tijdje gaat de game erg schokken, terwijl ie in het begin soepel loopt.
iemand hetzelfde probleem of een oplossing?

systeem:
athlon 2000+
256 mb
geforce 4 440 mx
windows xp pro

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

palthe schreef op 12 juli 2003 @ 20:58:
heb nu ook SoU, alleen ik heb een probleem wat ik eerst nog niet had met de "kale" Neverwinter Nights; na een tijdje gaat de game erg schokken, terwijl ie in het begin soepel loopt.
iemand hetzelfde probleem of een oplossing?

systeem:
athlon 2000+
256 mb
geforce 4 440 mx
windows xp pro
Ik had dit alleen vlak voor het einde van het spel. In een grote ruimte met allemaal muren die dan weer verdwenen en weer tevoorschijn kwamen. Voor de rest niet.

Verwijderd

waarom kan ik als wizard/sorcerer/druid en ranger in nwn Sou geen beesten meer oproepen? en ja ik heb alle updates.

• BlackMage
Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 16:40:
waarom kan ik als wizard/sorcerer/druid en ranger in nwn Sou geen beesten meer oproepen? en ja ik heb alle updates.
Hoe bedoel je?
De "Summon Creature" spell of de "Summon Familiar/ Summon animal companion" skills?

Bij mij werkt alles gewoon btw

Verwijderd

BlackMage schreef op 13 juli 2003 @ 17:23:
[...]

Hoe bedoel je?
De "Summon Creature" spell of de "Summon Familiar/ Summon animal companion" skills?

Bij mij werkt alles gewoon btw
Summon Familiar/ Summon animal companion skils werken vanaf de uitbereiding niet meer daarvoor wel.. heb updates geinstalleerd zonder suc6 enige hulp wordt gewaardeerd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 23:03 ]

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 19:44:
[...]

Summon Familiar/ Summon animal companion skils werken vanaf de uitbereiding niet meer daarvoor wel.. heb updates geinstalleerd zonder suc6 enige hulp wordt gewaardeerd
Hier werken ze prima hoor, ook vanaf de uitbreiding.

Probeer anders het NWN forum: http://nwn.bioware.com/forums/

• BlackMage
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 19:44:
[...]

Probeer Nwn + SoU te uninstallen en daarna weer opnieuw erop te zetten.
Misschien dat dat enig effect heeft.

Verwijderd

Ik heb een goede Roleplay Perisistant World gevonden met ook goede actie erbij.De server heet Moorglade.
Site van Moorglade: *Klik*
Ip adres: 68.32.117.175:5122

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://www.playserver1.co...e=title&r=PC&title=141092

en de 2de uitbreiding is bijna onder ons :)
release : 28-11-2003
prijs: 14,99 pond.

ik heb hem dus maar ff in de preorder gegooid :P

• IceStorm

IceStorm

Staat bij mij ook al een week in de pre-order :)

Toch SoU maar eens installen, nog nooit gespeeld eigenlijk.

• ravw
  • Nu online
Kan iemand mij even helpen , want ik kom niet verder bij deze opdrachten .

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/J-1.jpg

Waar kan ik die persoon vinden ?

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/J-2.jpg

Waar is de High Forest ?

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/J-3.jpg

En hoe krijg ik deze odracht gedaan ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

De eerste is simpel. In dat woonwagenkamp zit een wagen waar je in kan. Daar kom je Daschanaya tegen. Ff mee babbelen. That's all.

De andere 2 weet ik niet helemaal meer zeker, want het is alweer bijna een half jaar geleden dat ik het spel gespeeld heb.

• ravw
  • Nu online
MST_Morpheus schreef op 16 november 2003 @ 11:02:
De eerste is simpel. In dat woonwagenkamp zit een wagen waar je in kan. Daar kom je Daschanaya tegen. Ff mee babbelen. That's all.

De andere 2 weet ik niet helemaal meer zeker, want het is alweer bijna een half jaar geleden dat ik het spel gespeeld heb.
Oke bedankt,
Die vrouw van de kaarten heb ik gevonden:)

Nee die andere nog:

En waar komt ik die sleutel tegen van die Elfen tomb ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Ik heb ook hotu in de preorder gegooid :) En ben nu eindelijk begonnen met de campaign van SOU :D (Tjaa multiplayer in dat spel is gewoon verslavend :) )

• ravw
  • Nu online
Blackhole schreef op 16 november 2003 @ 11:43:
[...]

Oke bedankt,
Die vrouw van de kaarten heb ik gevonden:)

Nee die andere nog:

En waar komt ik die sleutel tegen van die Elfen tomb ?
Is er nou niemand die het weet hoe ik verder moet?

Loop me eigen rot te zoeken .:(

ZIe voor andere vragen iets hier boven .

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 16-11-2003 20:19 ]

Verwijderd

Blackhole schreef op 16 november 2003 @ 20:18:
[...]

Is er nou niemand die het weet hoe ik verder moet?

Loop me eigen rot te zoeken .:(

ZIe voor andere vragen iets hier boven .
Eej, ik heb 'm net besteld en ga 'm binnenkort ook spelen dus ik zal er eens op letten.

Maar eerst BG2:SoA uitspelen :X

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 16:43:
[...]

Eej, ik heb 'm net besteld en ga 'm binnenkort ook spelen dus ik zal er eens op letten.

Maar eerst BG2:SoA uitspelen :X
euh dat is al een maand verder ;)
hij zal ze nu toch wel gevonden hebben.

zoniet :
J.nal -> als je het kamp uitkomt alsmaar naar links.
kom je op een klein veldje waar je niet verder kan en daar is de ingang van de grot.
die mag je helemaal doorlopen naar beneden.

tymofarrar -> die mag je afmaken ;)
jij hebt er een deal mee gesloten en ik heb hem gewoon afgemaakt.
je zal hem vast wel kunnen aanvallen als je bij hem terugkomt.

en het beeldje kan je ophalen als je vanuit het kamp helemaal recht naar boven loopt en dan in het enalaatste huis rechts.

en toch is dit overbodig denk ik :+

Pagina: 1 2 Laatste