[MBM] k kan sensor niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 07:13

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Op de site van MBM staat dat ik deze sensors ofzo moet gebruiken voor mijn mobo(Gigabyte GA-7VAXP )

chip sensor: SIS950/ITE8705F <----- die kan ik nergens viinden dus
Case sensor: SIS950/ITE8705F 1
CPU sensor: LM90 [remote]

en die chip sensor neem aan de northbridge, kan ik dus echt niet vinden (SIS950/ITE8705F) wel de 1 en die 1 met diode maar niet met niks erachter :|

wie kan me hierbij helpen ???

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/happyplaatje/GOT/Mbm%20waarde.JPG

k zie net ook dat me Voltages nie helemaal kloppen.. ligt dit aan me instellingen of is me voeding naar zijn grootjuh??

[ Voor 20% gewijzigd door TrekDr0p op 02-06-2003 18:30 . Reden: ff laatjuh plus nog iets wat is opgevallen ]

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
*skop*
Mod-break:

AUB niet je topic omhoog schoppen binnen 24uur. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done waarom niet.

[ Voor 95% gewijzigd door SH007 op 02-06-2003 20:07 ]

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 16:53

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Ik heb een GA-7VXP, dus bijna hetzelfde en ik heb ook maar twee temperatuursensoren. Verder klopt er bij mij ook helemaal niets van de -12V en de -5V metingen, dus op dat punt hoef je je geen zorgen te maken. Misschien ligt het aan de instellingen van MBM, maar ik heb nog nooit de juiste kunnen vinden.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
maar vind het dan raar dat op de site van MBM staat dat er 3 sensoren zijn

en me fan op me northbridge, kan mbm daar de rpm niet van lezen ??? want hij zit gewoon aangesloten op me mobo :?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
$eik0 schreef op 02 juni 2003 @ 18:14:
k zie net ook dat me Voltages nie helemaal kloppen.. ligt dit aan me instellingen of is me voeding naar zijn grootjuh??
als je bios ze net zo weergeeft is er iets mis met je voeding. geeft je bios ze echter correct weer is het een uitleesfout van MBM :)

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
zal ff kieken wat er in me bios staat :)

[edit]

hmmzzzzz in bios staat wel alles goed alleen zie ik de - 12 v niet maar ja dat zal wel overal zo zijn

vaag dat MBM de waarde niet goed afleest..

en de fan speed van me NB zal wel komen omdat hij maar met 2 draaidjuhs ( zwart , rood ) is aangesloten en niet met nog een 3de (geel)

maar is de NB niet voorzien van een temp sensor ??
als da niet zo is kunnen ze bij de MBM site die niet beter weghalen ?

[ Voor 85% gewijzigd door TrekDr0p op 03-06-2003 14:22 ]

Pagina: 1