• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 15:08
Hey,

Ik heb een debitel abbo op het vodafoon netwerk.
Ik heb al de search gebruikt + internet, maar ik kom er nog steeds niet uit.

Het ontvangen van MMS-jes (zoals van mmscity.com) krijg ik niet voor elkaar,
Bericht wordt opgehaald. Verder gebeurd er niets, ook kan ik het 'bericht' niet downloaden?

/Edit : Als ik dan een MMS wil ophalen van mmscity dan connect ik via Vizavi en gaat die me bericht downloaden, ik krijg dan:

The page is to large to send back.

Ik word hier zwaar geflipt van,

[ Voor 27% gewijzigd door knights16 op 02-06-2003 18:18 ]

PVoutput

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
Gebruik je WAP of GPRS? (Ik meende dat alleen GPRS mogelijk was, not sure).

Maar bij mijn weten ondersteund Debitel nog helemaal geen MMS/GPRS diensten...?

• knights16
GPRS wordt nog niet ondersteund, alleen door KPN.
WAP gebruik ik wel, maar als ik een MMS krijg van iemand, dan zou toch dat hele MMS-je naar me telefoon moeten worden gestuurd ?

PVoutput

• Xandrios
  • Laatst online: 05-05 19:50
knights16 schreef op 03 June 2003 @ 08:16:
GPRS wordt nog niet ondersteund, alleen door KPN.
WAP gebruik ik wel, maar als ik een MMS krijg van iemand, dan zou toch dat hele MMS-je naar me telefoon moeten worden gestuurd ?
Bij mijn weten wordt GPRS wel door meer providers ondersteund, alleen niet door debitel...

Een MMS-je 'krijg' je, door hem via GPRS op te halen van een server. Het is dus niet zo dat ze (zoals bij SMS) naar je toe gestuurd worden, maar je moet ze zelf downloaden.

• knights16
dus om MMS-jes te kunnen ontvangen wordt je eigenlijk gedwongen om een gprs aboo-tje erbij te nemen...?

PVoutput

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-04 08:54
Ja, en als je e-mail wilt ontvangen wordt je gedwongen om een internet-abbo-tje te nemen. Gek he?

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 22:15
dit lijkt mij niet juist want dan is toch het hele idee van een MMS "ontvangen" niet aan de orde? Want ontvangen is nog altijd krijgen en niet zelf ophalen lijkt me...

GoT a clue? Specs

• Sick Nick
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

als ik van m'n 7650 een mms stuur naar m'n 6610 gaat het beide wel via gprs maar op m'n 6610 hoef ik er niks voor te doen. Enige wat ik zie is dat er een gprs verbinding tot stand komt en na een tijdje krijg ik de melding dat er een nieuwe multimedia bericht is.

Beide met t-mobile abo, geen apart gprs abo en ik zie het dataverkeer van de mms ook niet terug op m'n rekeningen. Denk dat dat al bij de kosten van het mmsje zelf zitten, die zijn al ranzig duur zat :D

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-04 08:54
Telefoon krijgt via sms-notificatie te 'horen' dat er een MMS klaarstaat, en zal vervolgens ,afhankelijk van het toestel en de instellingen, de MMS direct ophalen of de gebruiker eerst om bevestiging vragen.
Dit gaat uiteraard via een GPRS verbinding.

Verwijderd

ik open er maar niet een nieuw topic voor en volgens mij past dit topic het beste bij mijn vraag die luidt:

Kan ik met mijn Debitel-KPN abonnement icm een GPRS aanvulling fotos (mms-jes)van mijn mobiel (samsung e-700) naar een andere foon of email adres sturen?

/edit
ik heb het antwoord...het kan helaas niet
momenteel kan je alleen nog maar mms-jes met debitel versturen met het debitel-vodafone pakket.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 21:33 ]

Pagina: 1