Toon posts:

Chaintech Geforce 4 Ti-4200 (128MB) Cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik kwam er gister achter dat de cooler van mijn videokaart niet draaide, dus toen heb ik effe gekeken, en nu blijkt het plasticje met de rotorbladen gescheurd te zijn.

De koeler was er nogal makkelijk vanaf te halen, er zat geen lijm, alleen wat koelpasta tussen. Hij was eigenlijk alleen aan twee hoeken met 2 zwarte "klik" dingen vastgezet.

Nu vraag ik mij af wat voor en waar ik een koeler kan bestellen. Het zou handig zijn als hij met die zelfde zwarte dingetjes werkt, dan hoef ik hem niet aan mijn gpu vast te lijmen ofzo (lijkt mij beter).

Nu hangt er nogal een oude kaart in, maar dat is eigenlijk niks.

Ik hoop op een beetje advies!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Afbeeldingslocatie: http://www5.alternate.nl/prodpic/450x450/j/jzz-30.jpg
Koelblok van Zalman kopen. Ben je gelijk van die FAN af :D (Zalmann ZM80-HP Heatpipe)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Ik heb deze Thermal Take cooler op mijn GF4 TI gezet. Zitten ook pinnetjes met veren op. Hoef je dus niet te lijmen oid. :)
Kostte 20 Euro ofzow, werkte ook veel beter :P :P

Waar je dat kan kopen? Lokale PC boer eens vragen?

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

SebaZ schreef op 02 June 2003 @ 17:33:
Ik heb deze Thermal Take cooler op mijn GF4 TI gezet. Zitten ook pinnetjes met veren op. Hoef je dus niet te lijmen oid. :)
Kostte 20 Euro ofzow, werkte ook veel beter :P :P

Waar je dat kan kopen? Lokale PC boer eens vragen?
Die had ik op mijn Geforce4 MX420 zitten, maar er gaat echt hels veel stof in zitten, derhalve koelt ie ook hartstikke slecht met zoveel stof.

Ik zou voor dat koelblok gaan 8)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
dual-zip schreef op 02 juni 2003 @ 17:32:
Koelblok van Zalman kopen. Ben je gelijk van die FAN af :D (Zalmann ZM80-HP Heatpipe)
Hoeveel kost dat ding? Moet ik die ook lijmen? Ik vraag me af hoe dat ding bevestigd moet worden, ik zie een soort van beugel aan het einde, maar wat zou je daarmee moeten?

Verwijderd

er bestaat ook een handleiding. gelukkig kan je dat nog op got via de search. :)

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

De Pricewarch meld €23. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij bevestig je dit ding met schroeven op de plaats waar normaal gesproken die pull-down pin in gaat :)

not sure :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of dat ding wel op mijn MSI KT3 Ultra 2 past.

Mijn memory banks zitten 30mm van mijn agp slot af (met 35mm past altijd) en aan de andere kant lijken de poorten van mijn AC'97 on-board geluid in de weg te zitten.
Bovendien lijkt er een ELCO in de weg te zitten zoals dit topic:

[rml][ ZM80-HP] i.cm. P4S533 en GF4 Ti[/rml]

Maar misschien iemand ervaring met dit mobo in combinatie met die cooler?
Pagina: 1