Toon posts:

iris message (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe stuur je via iris een message naar een andere computer op het netwerk.
Ik weet ook niet echt wat ik precies moet invullen bij netbios name.
Als ik iets probeer staat er Error: NMBS returned 2273
Vaak komt er ook een schermpje als ik het bericht probeer te versturen ''maximaal 16 tekens''

os is win xp

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 21:51

PromWarMachine

Forsaken Archer

Volgens mij kijk ik scheel, sorry :/

[ Voor 128% gewijzigd door PromWarMachine op 02-06-2003 17:36 ]

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
ik mocht toch een nieuw topic openen?
hier staat os in, en de error

Verwijderd

Topicstarter
ok

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Compubiter in "iris message"
Lees voornamelijk de FAQ Forumgedrag eens door, hierin kun je terugvinden wat er van je verwacht wordt voordat je een topic opent. Zo willen we graag dat je eerst zelf een beetje moeite doet voordat je een topic opent, dat je zelf een beetje zoekt met bijvoorbeeld Google en de GoT-search en dat je ook aangeeft wat je allemaal al geprobeerd hebt :).
En wat heb je in de tussentijd allemaal al zelf gedaan? Ik mis nog steeds je eigen input. GoT is geen plek om klakkeloos elk probleem neer te gooien zonder daar zelf eerst moeite voor te doen. Mocht je weer een topic willen openen dan stuur je mij maar eerst een mailtje met daarin URL's van sites die je hebt bezocht, welke oplossingen je hebt geprobeert en waarom dat niet werkt. Typ bijvoorbeeld eens die foutcode in op google, kijk op de site van de makers, etc. etc. etc....

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.