Toon posts:

Command and Conquer Generals

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb bovengnoemde spel reeds uitgespeeld maar las ik online wil spelen en heb mij account aangemaakt en wil vervolgens inloggen, krijg ik de melding dat ik het verkeerde serial number heb ingevuld?????????
Wie helpt ik heb wel de nieuwste versie gedownload????????

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En gaat het hier om een legale versie?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 11:54

Sick Nick

Drop the top!

je hebt de nieuwste versie van het complete spel gedownload of alleen de update voor je spel die je netjes in de winkel hebt gekocht?

als je het spel netjes koopt heb je namelijk een geldige serial, anders heb je gewoon een standaard serial van de release group die uiteraard geblocked is door EA ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nee das het rare heb hem legaal in de winkel gekocht?????

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 17:22:
Nee das het rare heb hem legaal in de winkel gekocht?????
Terug naar de winkel dan en het probleem uitleggen. Wellicht heeft iemand je serial overgeschreven of iets dergelijks. Je zou nog een re-install kunnen proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan en re-install, denk terug gaan naar de winkel een beetje raar overkomt heb het spel immers al 2 maanden geleden gekocht. grrrrrrrrr...........

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 17:24:
Heb ik al gedaan en re-install, denk terug gaan naar de winkel een beetje raar overkomt heb het spel immers al 2 maanden geleden gekocht. grrrrrrrrr...........
Contact opnemen met EA Games dan. Sommige fabrikanten geven je een nieuwe serial als je het kassabonnetje inscant en deze e-mailt, en je oude serial erbij zet. Dat zou je nog kunnen proberen.

Wat is de melding precies die je krijgt als je inlogt?

Verwijderd

Topicstarter
invaild serial nummer, try again

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Gewoon EA Games mailen met de een duidelijk verhaal wat er aan de hand is. Desnoods een bewijs geven door bijvoorbeeld de bon in te scannen.
(En het is aan te raden om wat minder ???'s te gebruiken)

The devil is in the details.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:24

PromWarMachine

Forsaken Archer

Je hebt je oude key waarschijnlijk nog staan in het registry, toen je hem illegaal geïnstalleerd had, voordat hij uit kwam. Oplossing? Deïnstalleren, goed zoeken in je registry en alle keys die er mee te maken hebben verwijderen. Waarschijnlijk snellere oplossing: Multi-bootje maken en in een ander OS vanaf de originele CD installeren en spelen :z

[ Voor 6% gewijzigd door PromWarMachine op 02-06-2003 17:30 ]

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
PromWarMachine schreef op 02 June 2003 @ 17:30:
Je hebt je oude key waarschijnlijk nog staan in het registry, toen je hem illegaal geïnstalleerd had, voordat hij uit kwam. Oplossing? Deïnstalleren, goed zoeken in je registry en alle keys die er mee te maken hebben verwijderen. Waarschijnlijk snellere oplossing: Multi-bootje maken en in een ander OS vanaf de originele CD installeren en spelen :z
Hu dat snap ik niet, zo technie ben ik ook weer niet

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 17:33:
[...]

Hu dat snap ik niet, zo technie ben ik ook weer niet
Heb je C&C: Generals in het verleden weleens met een illegale key geinstalleerd? Dat zou het probleem kunnen verklaren.

Verwijderd

Topicstarter
Genghis Khan schreef op 02 June 2003 @ 17:34:
[...]

Heb je C&C: Generals in het verleden weleens met een illegale key geinstalleerd? Dat zou het probleem kunnen verklaren.
Nop, ik blijf het maar raar vinden is er niet een en of andere patch voor te downloaden?

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 18:37:
[...]

Nop, ik blijf het maar raar vinden is er niet een en of andere patch voor te downloaden?
Een crack? Nee, die werken niet on-line. Je zou nog de laatste patch van C&C: Generals kunnen downloaden maar het zou niet logisch zijn als die het dan wel zou doen omdat het in feite niks met deze foutmelding te maken heeft.

Heb je EA Games al gemaild met je probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Genghis Khan schreef op 02 juni 2003 @ 18:39:
[...]

Heb je EA Games al gemaild met je probleem?
Nee nog niet waar moet ik dat doen dan?
En nog een probleem ben niet zo goed in Engels kan iemand misschien een stukje voor mij vertalen met het probleem

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 18:41:
[...]

Nee nog niet waar moet ik dat doen dan?
En nog een probleem ben niet zo goed in Engels kan iemand misschien een stukje voor mij vertalen met het probleem
Niet nodig om dingen te gaan vertalen, je kan gewoon de Nederlandse afdeling van EA Games mailen. Dat is geen probleem.

Zie ook dit stukje op de EA Games site. Je kan dus ook je exemplaar opsturen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 17:20:
Heb bovengnoemde spel reeds uitgespeeld maar las ik online wil spelen en heb mij account aangemaakt en wil vervolgens inloggen, krijg ik de melding dat ik het verkeerde serial number heb ingevuld?????????
Wie helpt ik heb wel de nieuwste versie gedownload????????
Hmmm, verkeerde serial. Als iemand de serial zou hebben overgeschreven en daar zou mee spelen staat er dat de key currently in use is by another player. (mits het een legale key is). Heb dat zelf namelijk als ik ff iemand anders laat spelen met mijn key. Legale keys worden niet zomaar geblokt.

Dan komt er ook nog bij als iemand het zou overgeschreven hebben, dan heeft die het boekje in handen gehad. Dit is bijna onmogelijk want dit boekje zit met de cd samen in magezijn of kast ofzo in een winkel. Het hoesje is altijd leeg, helemaal bij dat soort spellen. Btw bij welke winkel heb je het gekocht.

Je zegt ook ik heb het spel gedownload nieuwste versie, maaruh een spel download je niet dat heet een patch of heb je je perongeluk versproken.

Ik geloof er eigenlijk geen barst van. Na de laatste reactie om het probleem aan EA te vertellen reageer je btw ook niet meer. Oja nog 1 laatste ding heb je de nieuwste verisie (patch) gedownload via Generals zelf. (Dus in het spel)?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 19:57:
[...]

Hmmm, verkeerde serial. Als iemand de serial zou hebben overgeschreven en daar zou mee spelen staat er dat de key currently in use is by another player. (mits het een legale key is). Heb dat zelf namelijk als ik ff iemand anders laat spelen met mijn key. Legale keys worden niet zomaar geblokt.

Dan komt er ook nog bij als iemand het zou overgeschreven hebben, dan heeft die het boekje in handen gehad. Dit is bijna onmogelijk want dit boekje zit met de cd samen in magezijn of kast ofzo in een winkel. Het hoesje is altijd leeg, helemaal bij dat soort spellen. Btw bij welke winkel heb je het gekocht.

Je zegt ook ik heb het spel gedownload nieuwste versie, maaruh een spel download je niet dat heet een patch of heb je je perongeluk versproken.

Ik geloof er eigenlijk geen barst van. Na de laatste reactie om het probleem aan EA te vertellen reageer je btw ook niet meer. Oja nog 1 laatste ding heb je de nieuwste verisie (patch) gedownload via Generals zelf. (Dus in het spel)?
Heb het gisteren gemaild maar tot op heden nog niets gehoord.
En dat ik nog niet gereageerd heb op jou mail, ach ja er zijn mensen die meer te doen hebben in het dagelijkse leven
Pagina: 1