Toon posts:

WHEELP.. ik word gemailbombt door adframe...

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
elke keer als ik mn mail ophaal krijg ik dat mailtje van Adframe.. ik heb hem nu al 10x binnengehad en hij blijft maar doorgaan!!

meer mensen hier last van of zou het aan mijn instellingen liggen??!?

Verwijderd

Ik heb er geen last van. Misschien iets fout gegaan bij de mailinlist van AdFrame ofzow.

Verwijderd

Topicstarter
ik begin er nu aan te twijfelen of het ook aan Adframe ligt.. mijn mailprovider is Mediaport.. zijn daar misschien problemen mee??

Ik krijg nu dat Adframe mailtje alleen als ik op 'Ontvangen' klik.. maar dan krijg ik er altijd 1.. en als ik gemailbomd (oid) zou zijn zou ik er wel in een keer 1000 krijgen.. de mailtjes zijn ook allemaal verstuurd om 4.26 uur.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 17:29
had je maar wat minder accounts moeten nemen >:)

Verwijderd

Topicstarter
ja lach er maar om :P.. .het is maar 1 account en maar 1 emailadres.. maar ik heb een zwaar vermoeden dat Mediaport fucked up is.. ik kan geen mail meer versturen naar dat adres.. en die adframe mailtjes blijven maar binnenstromen... als ik vandaag niet achter mn PC had gezeten en mn mailprogramma aan had laten staan dan was nu mn HD vol geweest :P

Verwijderd

log eens in met telnet op de meelserver...

Misschien staat er een kanjer van een meel te wachten en "denkt" je meelprog dat de server een timeout doet en dus leuk weer het eerste meeltje ophaalt omdat noeg niet alle meel van de server weg is gehaald

Hier staat hoe mail te lezen via telnet.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb dia @frame meel ook al 3 keer gekregen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Topicstarter
telnet had ik al geprobeerd.. maar dan blijft gewoon de melding "+OK POP3 mail.spirit.nl v7.64 server ready" in beeld staan.. kan verder niet inloggen... kan met telnet inloggen dan normaal gesproken altijd bij elke provider?? Of moet de provider het aan hebben staan?

ik zit btw onder win2000.. kan dat misschien het probleem zijn?

Ik kan dus ook geen mail meer sturen vanaf een ander adres naar mn mediaport adres.. krijg dan zo'n mailtje terug met 'Mail Delivery Subsystem' blabla..

Verwijderd

Topicstarter
ow wacht ff... volgens mij lukt t wel.. de letters zijn alleen onzichtbaar als ik iets wil typen :(

Verwijderd

Topicstarter
ok. ik heb nu via telnet in mn mailbox gekeken. Alleen het mailtje van Adframe stond in de queue. Mailtje verwijderd... maar ik blijf hem maar ontvangen... aldoor 1x.. dr is denk ik iets goed fout bij Mediaport...

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 17:29
of aan je ogen? >:)

Verwijderd

Ik heb dit ook :(:(:(

DIT ZUIGT ECHT ZWAAR!!! :(

in telnet kan je onder voorkeuren 'lokale echo' aanzetten, en dan heb je ook lettertjes in je eigen beeld...

maar als ik met telnet inlog op mail.mediaport.org:110 dan staat daar keurig 1 adframe mailtje. Als ik die delete dan staat ie er niet meer, maar na ff reconnecten naar mediaport staat er weer 1tje :(:(:(

iemand een idee wat hier aan te doen is? Een filter in outlook? mediaport benaderen? whatever...

alvast bedankt!

groeten,

Jasper

Verwijderd

Topicstarter
dan heb jij dus hetzelde als mij...

ik stuur gewoon een mailtje naar Mediaport.. zie wel wat ze doen.. ik kan ook geen mail meer sturen naar mn eigen adres.. mailtje wordt gewoon gebounced.. ik denk dat op het moment dat adframe dat mailtje stuurde (4.26uur) er een serverstoring kwam..
Pagina: 1