Toon posts:

Past XP processor?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een moederbordje van 2,5 jaar oud ongeveer, hier de specs:

MSI K7T Turbo
Socket A for AMD Athlon / Duron
200 / 266Mhz EV6 System InterFace Speed
AGP / PCI But architecture
Ultra DMA / ATA 100 ready

past xp processor hierop? of zal ik een nieuw moederbordje moeten kopen.

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36
www.msi.com.tw en dan ff zoeken? verder al gegoogled? en ook de search gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben newbie :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dan zit je hier verkeerd :)

Neem de [faq]Registratievoorwaarden[/] nog eens door en dan met name het Forumgedrag gedeelte. Hiermee voorkom je dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van Gathering of Tweakers (een verzamelplaats voor Tweakers dus, en zeer zeker geen helpdesk B) )

Maargoed, jouw vraag is eigenlijk zeer simpel te beantwoorden door gewoon in de support gedeelte van de site van de moederbordfabrikant te kijken. Om het jou makkelijker te maken staat er zelfs een linkje in de FAQ van dit subforum: Technische PMG FAQ. Zoals in de FAQ Forumgedrag staat uitgelegd wordt hier op GoT van jou verwacht dat je überhaupt over basiskennis en researchcapaciteiten beschik. Dus: eerst even vooronderzoek doen door in de FAQ's te kijken, te searchen, te googlen, te kijken op de supportsites, etc..etc.. :)

[ Voor 82% gewijzigd door BalusC op 02-06-2003 17:14 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Newbie is geen excuus om de search niet te gebruiken of de msi site niet te bezoeken ;) Hier kun je zien wat officieel ondersteund wordt en hier heb je een stapel topics over dit bord en de Athlon XP. Zo moet je er wel uitkomen I guess.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.