[WINAMP] Verwijderen winamp levert brak geluid?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Ik heb op mijn pc (w2k prof) laatst winamp 3 staan. Die opende alleen mijn mp3's wel maar speelde ze niet automatisch af, bevendien ging het me allemaal te langzaam, dus winamp3 weer verwijderd en gewoon weer mp3's abspelen via de mediaplayer. Dacht ik.
Na het verwijderen van winamp werden mijn mp3's met behoorlijk wat tikken weergegeven; net zoals je dat vroeger wel eens had dat je ze eerst moest decrunchen ofzoiets (de goeie ouwe tijd ja :P ). Dus ik denk: Nimo-codec stond er ook op, als ik die weghaal en er weer op zet doet ie het weer (ff codecs verversen dus) Dat werkte op Divx5 allemaal, behalve mijn mp3's! Die werden na de deinstall wel goed afgespeeld (maar toen werkte divx niet dus daar had ik nix aan), dus nimo weer geinstalleerd --> mp3 kraakt.
Hoe krijg ik en heldere mp3s en heldere divx + rest van codecs???

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:42
Laatste versie van winamp 2 (wordt nog steeds door ontwikkeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Handiger om alleen even Nimo te installeren zonder MP3- en andere audio-codecs en de MP3 codec apart te downloaden ergens vandaan. Wellicht dat dit het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Dit heeft niks te maken met WinAmp. Dit is Nimo, probeer een juiste combinatie te vinden van codecs (uit ervaring).

1) Kijk bij het afspelen van een MP3 in de eigenschappen van het bestand om te kijken welke codec er gebruikt wordt.
2) Deinstalleer Nimo
3) Installeer dan Nimo weer zonder de codec die je bij (1) gevonden hebt.
4) Herhalen indien nodig.

Zo heb ik het geflikt.

[edit]
Meen dat het probleem zich bevond bij de DirectShow-afdeling, maar dat weet ik niet zeker meer :/

[ Voor 13% gewijzigd door DUX op 02-06-2003 16:47 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende