_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Hey kouwe fusie,
ik heb op de zaak n PII 300 en die doet zo'n 200 ~ 300 WU's per dag
ik heb op de zaak n PII 300 en die doet zo'n 200 ~ 300 WU's per dag
There are no such things as stupid posts, just stupid persons
als je de pc nergens anders voor gebruikt.. probeer dan eens DOS, klinkt oud.. maar gaat sneller dan win9x en stabieler!
Nee das niet normaal mijn p90 doet er al meer dan jouEchter deze pc komt gewoon niet verder dan hooguit 15 a 20 Wu's per dag. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb verder alle in de achtergrond draaiende prog's afgesloten, gedefragmenteerd, gescandisked... nix helpt. Hij blijft gewoon traag.. of is dit normaal voor een PII 233@263
Dan heb je lijkt mij iets in de achtergrond draaien.
Kijk eens naar of je pc niety zo ingestelt staat dat hij na een tijdje op stand-by gaat ofzo, dat kan ook nog wel eens de boosdoener zijn.
Niet toevallig een bewegende screensaver ? Deze kan je keyrate nl. ook heel sterk laten afnemen.
[removed]
Download ergens TaskInfo 2000 (bijvoorbeeld bij Tucows) en kijk of er een ander programma op de achtergrond draait dat je CPU in beslag neemt.
We spend our years as a tale that is told
Wat je ook kan doen is je proces meer prioriteit geven (pas alleen op met hoogte prioriteit level, realtime vindt windows niet echt leuk
)
Op die manier zorg je ervoor dat DPC de CPU krijgt als bijvoorbeeld seti@home ook nog draait, check ook of je PC niet de hele dag aan hhet defraggen / scandisken is (zie je ook in de log van dnetc.exe) want de client pauseert als deze processen actief zijn.
Goed alternatief is bijvoorbeeld Norton system works, die defragd / scandiskt wel je disken maar dnetc gaat gewoon lekker door (gaat goed zolang je niet je dnetc disk gaat behandelen)
Op die manier zorg je ervoor dat DPC de CPU krijgt als bijvoorbeeld seti@home ook nog draait, check ook of je PC niet de hele dag aan hhet defraggen / scandisken is (zie je ook in de log van dnetc.exe) want de client pauseert als deze processen actief zijn.
Goed alternatief is bijvoorbeeld Norton system works, die defragd / scandiskt wel je disken maar dnetc gaat gewoon lekker door (gaat goed zolang je niet je dnetc disk gaat behandelen)
There are no such things as stupid posts, just stupid persons
Het verhogen van de prioriteit van het proces moet je niet doen voordat je weet waarom je koe zo langzaam loopt
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
een vriend van mij heeft ook een langzaam koe gehad,hij blijft over 24uren op een wu
na een delete en reinstall van z'n koe gaat het better
na een delete en reinstall van z'n koe gaat het better
Het gaat alweer beter. Hij stond ingesteld om op standby te gaan na een uur. Dus hij was een uur hard aan het grazen, daarna was hij moe en viel hij in slaap. Ik heb hem nu wat dextro gegeven en hij gaat als een tierelier. (nou ja voor een PII 233@263 dan).
Dat verklaart ook waarom hij wel de normale keyrate haalde, maar niet het aantal blokjes per dag.
Maar het is opgelost, bedankt iedereen.
Graazse!!!
ColdFusion [DPC]
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=307805
Dat verklaart ook waarom hij wel de normale keyrate haalde, maar niet het aantal blokjes per dag.
Maar het is opgelost, bedankt iedereen.
Graazse!!!
ColdFusion [DPC]
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=307805
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Pagina: 1