Inderdaad.
Dit heb ik ook gedaan, ik ben zo ziek van Planet Internet dus heb vanochtend alles geregeld.
1) KPN Telecom gebeld (0900-0244) voor het aanvragen van een 2e analoge lijn.
Abbonement type: BelBudget (€ 9,47 per maand)
Nummer gekregen en werkt vanaf Donderdag 11-07-2003.
Sturen me GRATIS een speciale wandcontactdoos met 2 uitgangen.
2) Aangemeld op de website van Demon voor een 2048/512 (binnenkort 2048/1024) aansluiting op het nummer wat ik gekregen heb bij mijn tweede telefoonlijn (zie1)
(Dit kan je als je je nummer gelijk krijgt wel gelijk doen, omdat ze de eerste week toch nog niks met je aanmelding doen en aangezien KPN me binnen 3 dagen heeft aangesloten.)
3) KPN Telecom nogmaals gebeld (0900-0244) lijn 1 opgezegd en duidelijk vermeld dat ik lijn 2 die donderdag word aangesloten wil houden...was geen probleem!
Ik werd er echter wel op gewezen dat mijn ADSL dan niet meer werkt. Voor het KPN-deel word dan ook niets meer in rekening gebracht. Alleen de resterende maanden van het Planet abbonement nog wel.
1e lijn word per 06-08-2003 afgesloten.
Per 06-08-2003 word abbonement van de 2e lijn geupgrade naar een BelBasis abbonement (zonder extra kosten)
4) Mailtje gestuurd naar Planet (was verplicht volgens KPN) met de mededeling dat de telefoonlijn eruit gaat en ze deze lijn kunnen slopen. En er duidelijk in vermeld dat ik de resterende maanden uiteraard nog wel betaal.
5) VERANDERINGEN:
- Nieuw telefoonnummer gekregen
- Van Planet naar Demon overgestapt zonder ook maar één dag zonder internet te zitten
BETALEN:
- Aansluitkosten 2e lijn: € 46,58
- Maand dubbel tel. abbo: € 9,47
----------------------------------------------
TOTAAL: € 56,05
Dit heb ik dus moeten betalen om geen dag zonder internet te zitten.
Overgens moet ik ook nog mn contract bij Planet tot het einde door betalen maar dat komt omdat ik nog in het jaarcontract zit. Als je contract bij je ISP (Bijv. Planet, XS4ALL enz.) afgelopen is heb je dat dus niet en betaal je alleen die € 56,05 en verander je van nummer...of dat ook meegenomen kan worden weet ik niet.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 07-07-2003 16:19
]