PC software menu gestuurde Telefooncentrale.

Pagina: 1
Acties:

• BasXcore
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 14:15
Ik ben opzoek naar software zodat je van je PC een menu gestuurde telefooncentrale kunt maken met een antwoord apparaat erin. En de mogelijkheid tot een serial interface aan te sturen voor light switching e.d.

Heeft iemand ervaring met dit soort software?

Bij voorkeur op w9X/NT4/2000 basis.

Verwijderd

Heb je zelf al gezocht? Gebruik Google eens om te zoeken op PBX ofzo. Op basis van windows weet ik niet of ze oplossingen hebben, maar op basis van open source is er zeker wat te vinden.

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Vroeger had je dit al in Bitware, kon je dingen maken van :

Druk een 1 om een vrouw te spreken, Druk een 2 om een man te spreken, indien u geen keuze maakt wordt u doorverbonden met Kelly !!!

wat betreft 'serial interface' ik heb geen idee wat het is en weet dus ook niet of bitware ondersteund.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:43

paQ

zulke software zat vroeger toch gratis (demo's dan) bij de betere ISDN adapters geleverd...

werkt trouwens niet echt optimaal hoor... heb er in het verleden wel eens mee getest, maar ja... na twee dagen is het wel weer leuk geweest :P

de firma die ook tools voor GSM telefoons enzo maakt heeft hier veel van. het is een Franse maatschappij waar ik de naam even van kwijt ben...

maar goed
www.download.com
search naar answer machine ;)

[ Voor 3% gewijzigd door paQ op 02-06-2003 16:10 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-09 20:13
paQ schreef op 02 June 2003 @ 16:09:
...
de firma die ook tools voor GSM telefoons enzo maakt heeft hier veel van. het is een Franse maatschappij waar ik de naam even van kwijt ben...

...
alcatel?

I’m not like the OTTERS

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
supervoice werd dr altijd bijgeleverd, ook wel goedf programma

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1